Fitness Seller

Eerste kuur

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Waardering
349
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik ben 22jaar, ik train al 5 jaar, Voeding is perfect, Qua training weet ik ook al heel veel.
Ik zou overwegen om een eerste kuur te starten.
Wat ik graag wil is massa, maar liefst zo lean mogelijk,
Kracht is voor mij niet echt een must doe liever veel herhalingen op lichter gewicht.
Heb in het verleden wel al enigste blessure gehad door slecht herstel, altijd overbelasting blessures niets ernstigs daarom is kracht erbij niet echt een must. Ik ben weer beter nu en zou het graag eens proberen met een lichte kuur erbij te nemen. Ik twijfel echter nog dagelijks of dit wel een goed idee is, ik heb nog nooit iets gebruikt en heb toch al wat bereikt zonder. ik ben 18 kg verzwaard in 5jaar tijd van 58 naar 76kg op dit moment op ongeveer 7 procent.
Zou ik het proberen of gewoon zo blijven, wil natuurlijk graag zwaarder worden. ik ben nu niet echt breed maar wel gespierd, ik heb een smalle bouw van nature. Het liefst zou ik willen dat mijn romp wat uitzet, wat raden jullie aan?,

Bij twijfel niet doen, if u ask me...

Hallo,

Ik ben 22jaar, ik train al 5 jaar, Voeding is perfect, Qua training weet ik ook al heel veel.
Ik zou overwegen om een eerste kuur te starten.
Wat ik graag wil is massa, maar liefst zo lean mogelijk,
Kracht is voor mij niet echt een must doe liever veel herhalingen op lichter gewicht.
Heb in het verleden wel al enigste blessure gehad door slecht herstel, altijd overbelasting blessures niets ernstigs daarom is kracht erbij niet echt een must. Ik ben weer beter nu en zou het graag eens proberen met een lichte kuur erbij te nemen. Ik twijfel echter nog dagelijks of dit wel een goed idee is, ik heb nog nooit iets gebruikt en heb toch al wat bereikt zonder. ik ben 18 kg verzwaard in 5jaar tijd van 58 naar 76kg op dit moment op ongeveer 7 procent.