Fitness Seller

Eerste kuur

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Waardering
349
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik ben 22jaar, ik train al 5 jaar, Voeding is perfect, Qua training weet ik ook al heel veel.
Ik zou overwegen om een eerste kuur te starten.
Wat ik graag wil is massa, maar liefst zo lean mogelijk,
Kracht is voor mij niet echt een must doe liever veel herhalingen op lichter gewicht.
Heb in het verleden wel al enigste blessure gehad door slecht herstel, altijd overbelasting blessures niets ernstigs daarom is kracht erbij niet echt een must. Ik ben weer beter nu en zou het graag eens proberen met een lichte kuur erbij te nemen. Ik twijfel echter nog dagelijks of dit wel een goed idee is, ik heb nog nooit iets gebruikt en heb toch al wat bereikt zonder. ik ben 18 kg verzwaard in 5jaar tijd van 58 naar 76kg op dit moment op ongeveer 7 procent.
Zou ik het proberen of gewoon zo blijven, wil natuurlijk graag zwaarder worden. ik ben nu niet echt breed maar wel gespierd, ik heb een smalle bouw van nature. Het liefst zou ik willen dat mijn romp wat uitzet, wat raden jullie aan?,

Bij twijfel niet doen, if u ask me...

Hallo,

Ik ben 22jaar, ik train al 5 jaar, Voeding is perfect, Qua training weet ik ook al heel veel.
Ik zou overwegen om een eerste kuur te starten.
Wat ik graag wil is massa, maar liefst zo lean mogelijk,
Kracht is voor mij niet echt een must doe liever veel herhalingen op lichter gewicht.
Heb in het verleden wel al enigste blessure gehad door slecht herstel, altijd overbelasting blessures niets ernstigs daarom is kracht erbij niet echt een must. Ik ben weer beter nu en zou het graag eens proberen met een lichte kuur erbij te nemen. Ik twijfel echter nog dagelijks of dit wel een goed idee is, ik heb nog nooit iets gebruikt en heb toch al wat bereikt zonder. ik ben 18 kg verzwaard in 5jaar tijd van 58 naar 76kg op dit moment op ongeveer 7 procent.
Zou ik het proberen of gewoon zo blijven, wil natuurlijk graag zwaarder worden. ik ben nu niet echt breed maar wel gespierd, ik heb een smalle bouw van nature. Het liefst zou ik willen dat mijn romp wat uitzet, wat raden jullie aan?,

Alleen uw romp?

Zijn armen zijn gewoon groot in verhouding tot de rest, maar hij bedoelt vast dat hij de boel wat wilt rechttrekken.

Helemaal mee eens!
Eventueel met een kickstart.
ik zou ook idd voor een kickstart gaan. ben nu zelf ook 4 weken bezig met lange esters maar de eerste weken van je eerste kuur, nadat je eindelijk beslist hebt om niet meer natty te zijn, voelen toch beter als je meteen dat ON gevoel hebt denk ik.

Wordt er tijdens eerste kuur vaak gekozen voor kick met korte esters of echt alleen orals? Zou zelf dan weer niet zo snel voor oral kickstart gaan

22 jaar
76 kilo
7 procent

Hoelang ben je?

Dit vraagt natuurlijk om een foto van huidigen fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
Dit kan hij ook gewoon door niet enkel zijn armen te trainen en ook de rest genoeg aandacht te geven :p

ik denk dat ik dat genoeg aandacht heb gegeven, ik ben nu eenmaal smal gebouwd, als ik een dikke jas aan heb zou je zelf niet zien hoe gespierd ik ben

• Topic Starter Topic Starter
22 jaar
76 kilo
7 procent

Hoelang ben je?

Dit vraagt natuurlijk om een foto van huidigen fysiek.

deze foto is de recentste op mijn profiel, ik trek nu geen foto ben net geopereerd aan mijn neus heb 40 uren zonder voeding gezeten, en ben al 2 weken gestopt, en moet nog 2 weken wachten tot ik opnieuw mag beginnen, mijn neus zit 3dubbel dik voor de moment, vind me nu niet echt aantrekkelijk en heb geen goesting in stomme commentaar van mijn neus ben net een clown :P ik heb wel een heleboel fotos staan op mijn computer die ik kan tonen van allemaal verschillende momenten van het jaar en van vorige jaren. en ik ben 1.75m zoals je ziet op mijn profiel.

Terug
Naar boven