MuscleMeat

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Gr33n

Dutch Bodybuilder
Waardering
117
Hallo dbbers

Na een aantal dagen nadenken en een paar dagen inlezen heb ik toch besloten om mijn eerste kuurtje te doen.

Stats: 1.93m en ong 73kg

Mijn eerste kuurtje gaat er zo uitzien:

- 100mg tren ace om de dag
- 250mg test enth per week

daarnaast zal ik cabergoline en aromasin slikken
Misschien hcg erbij nemen?

Kuur zal 8 weken duren en sluit af met nolva+aromasin of clomid en aromasin

Ik ga de spuiten zetten in schouders/benen/billen

Alvast bedankt voor de tips

1.93 en 73 kg zeker net zo lang aan het trainen dan dat je over het kuren na heb gedacht....

• Topic Starter Topic Starter
Is het geen goed kuurtje dan??!!!!

Hahahaha die goeie meneer Groen toch :)

Ik zou toch maar eerst je voeding en training onder handen nemen want dat trekt op niet veel.

Dat is geen antwoord op mijn vraag, de vraag is of mijn kuurvoorstel goed is. En dan erbij bepaal ik zelf of ik wel of niet ga kuren..

Dat is geen antwoord op mijn vraag, de vraag is of mijn kuurvoorstel goed is. En dan erbij bepaal ik zelf of ik wel of niet ga kuren..

Kansloos gewoon.

Uw voeding trekt op niks.

Training wrs ook niet.

En kuurvoorstel als eerste kuur ook al niet.

Meneer jordaan als je niet serieus kan reageren blijf dan aub weg uit mijn topics, ik probeer een normaal antwoord op mijn vraag te krijgen

Meneer jordaan als je niet serieus kan reageren blijf dan aub weg uit mijn topics, ik probeer een normaal antwoord op mijn vraag te krijgen

Dit is een normaal en serieus antwoord.

Verschillende mensen vinden je voedingschema slecht,jij blijft erbij dat het goed is.

Aan uw stats te zien ben jij lang nog niet klaar om te kuren.

Kuurschema is ook gewoon slecht. Zal je hier nog wel horen van anderen.

:roflol:

Ik denk dat jij beter weg kan blijven...

Lees de sticky's man...je hebt echt te weinig kennis

Je vergeet je leeftijd te vermelden.....18 jr

Wat is er mis met alleen de opstel van mijn kuur dan?

Hij heeft wel de afgelopen tijd research gedaan naar de kuurmogelijkheden en welke gevolgen er evt aan vast kunnen zitten. Is gemiddeld 2 jaar trainen niet genoeg aan krachtopbouw om een kleine start te maken?

Hij heeft wel de afgelopen tijd research gedaan naar de kuurmogelijkheden en welke gevolgen er evt aan vast kunnen zitten. Is gemiddeld 2 jaar trainen niet genoeg aan krachtopbouw om een kleine start te maken?

Evenveel research als zn 3 x de week macdo en koekjes en snickers dieet?

Zn stats zijn gewoon niet goed om aan kuren te denken. 1m92 en 72 kg en dan naar de AAS grijpen,komaan zeg.

Ik zie alleen maar flames maar geen een van jullie komt met iets inhoudelijks. Nogmaals. Wat is er verkeerd? Tren/test verhouding lijkt me prima en cabergoline en aromasin is prima tijdens de kuur ter preventie van, dus..

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Sticky - **** BOARD-REGELS: Iedereen lezen ****

Ik ben 26 dus verwijder je post, bedankt

Als je na 2j trainen nog maar 72kg weegt bij een lengte van 192 dan scheelt er ergens wat.

voeding en of training zijn dus niet goed. Dus neen nog niet klaar om te kuren.

En het kuurvoorstel is ook gewoon slecht.

Beginnen bij de basis. 500mg test per week. Nuff said.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven