Krulbrah
Cool Novice
- Waardering
- 316
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Eens, maar vaak is het toch niet meer uit het hoofd te praten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens, maar vaak is het toch niet meer uit het hoofd te praten

Je kan erover liggen zeiken zoveel je wilt, maar hij gaat het toch doen. Dus ja, dan kan je beter zeggen hoe het wel moet. Uiteindelijk leren mensen het wel![]()
Het mag dan wel een top middel zijn.. zolang jou training/voeding niet top is gaat het je geen kut verder brengen. (sowieso ga je als een speer op test only als eerste kuur) ik zou als ik jou was zou ik gewoon de adviezen aannemen wat de mensen je hier geven. Je zult niet na 1 keer tren een goddelijk lichaam hebben geloof me.Met test 500 pw beginnen dat ga ik niet doen.
Ik lees overal dat tren echt een goddelijk middeltje is, en tja alleen een beetje insomnia vind ik niet ergen in je lichaam zit al test dus wil er liever wat extra bij
Het mag dan wel een top middel zijn.. zolang jou training/voeding niet top is gaat het je geen kut verder brengen. (sowieso ga je als een speer op test only als eerste kuur) ik zou als ik jou was zou ik gewoon de adviezen aannemen wat de mensen je hier geven. Je zult niet na 1 keer tren geen goddelijk lichaam hebben geloof me.
Met test 500 pw beginnen dat ga ik niet doen.
Ik lees overal dat tren echt een goddelijk middeltje is, en tja alleen een beetje insomnia vind ik niet ergen in je lichaam zit al test dus wil er liever wat extra bij

Zn voeding is al zeker niet op orde.heb ik al gelezen in een ander topic.
Training wrs ook niet gezien zn stats na 2j trainen.
Zie mijn topic
hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!
Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml
Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas
Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies
Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas
Avond eten:
Wat de pot schaft
Na het trainen:
Shake
En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.
Je vraagt hier advies,je krijgt het en dan ga je eigenwijs gewoon door met je belachelijke getroll.
Groot gelijk heb je!! Waarom zou je laag beginnen als je daarvan nagenoeg dezelfde gains zult krijgen als het je eerste kuur is! Veel beter is het natuurlijk om je lichaam zo zwaar mogelijk te belasten voor 0,0 meer winst!! Bedoel, kom op, aas behoren wel sides te hebben natuurlijk, anders werkt het niet, toch?Met test 500 pw beginnen dat ga ik niet doen.

Nou het probleem is de tren ace en test is al onderweg en ook de cabergoline aromasin en clomid. Een aangezien het maar 10ml test is moet ik nu wel tren erbij zetten. Dus help me liever ipv flamen want ik ga het toch zetten
Succes met je kuur man.Nou het probleem is de tren ace en test is al onderweg en ook de cabergoline aromasin en clomid. Een aangezien het maar 10ml test is moet ik nu wel tren erbij zetten. Dus help me liever ipv flamen want ik ga het toch zetten
Nou het probleem is de tren ace en test is al onderweg en ook de cabergoline aromasin en clomid. Een aangezien het maar 10ml test is moet ik nu wel tren erbij zetten. Dus help me liever ipv flamen want ik ga het toch zetten