MuscleMeat

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Met test 500 pw beginnen dat ga ik niet doen.
Ik lees overal dat tren echt een goddelijk middeltje is, en tja alleen een beetje insomnia vind ik niet erg :) en in je lichaam zit al test dus wil er liever wat extra bij

Ik lees overal dat tren echt een goddelijk middeltje is, en tja alleen een beetje insomnia vind ik niet erg :) en in je lichaam zit al test dus wil er liever wat extra bij
Het mag dan wel een top middel zijn.. zolang jou training/voeding niet top is gaat het je geen kut verder brengen. (sowieso ga je als een speer op test only als eerste kuur) ik zou als ik jou was zou ik gewoon de adviezen aannemen wat de mensen je hier geven. Je zult niet na 1 keer tren een goddelijk lichaam hebben geloof me.

Het mag dan wel een top middel zijn.. zolang jou training/voeding niet top is gaat het je geen kut verder brengen. (sowieso ga je als een speer op test only als eerste kuur) ik zou als ik jou was zou ik gewoon de adviezen aannemen wat de mensen je hier geven. Je zult niet na 1 keer tren geen goddelijk lichaam hebben geloof me.

Zn voeding is al zeker niet op orde.heb ik al gelezen in een ander topic.

Training wrs ook niet gezien zn stats na 2j trainen.

Je begint beter eerst met een biertje voor je een fles whiskey naar binnen kapt ;)

Zn voeding is al zeker niet op orde.heb ik al gelezen in een ander topic.

Training wrs ook niet gezien zn stats na 2j trainen.

Allereerst de voeding serieus aanpassen want dit gaat nergens om:

Zie mijn topic

hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!

Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml

Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas

Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies

Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas

Avond eten:
Wat de pot schaft

Na het trainen:
Shake

En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.

Je vraagt hier advies,je krijgt het en dan ga je eigenwijs gewoon door met je belachelijke plan.

@Mr Gr33n beter lees je hier eerst eens door voor je aan kuren denkt Voeding

Kuurvoorstel is top ! Laat mij weten hoeveel megaaaa gainzz je gemaakt hebt :bierbang::bierbang:

Ik zou je doseringen wat hoger zetten. En kuur gewoon jaartje doortrekken. (notsrs)

Groot gelijk heb je!! Waarom zou je laag beginnen als je daarvan nagenoeg dezelfde gains zult krijgen als het je eerste kuur is! Veel beter is het natuurlijk om je lichaam zo zwaar mogelijk te belasten voor 0,0 meer winst!! Bedoel, kom op, aas behoren wel sides te hebben natuurlijk, anders werkt het niet, toch?

Srs,... hoe groot is die plaat voor je kop???
Zoals Robke zegt, 500mg Test is een prima eerste kuur!!! Die je nu hier neerplemt raakt kant nog wel imo, zeker gezien de compounds bij een eerste kuur, om over dosis nog maar te zwijgen ;)

Deze uitspraak bewijst dat je er echt geen ene reet van snapt.

• Topic Starter Topic Starter
Nou het probleem is de tren ace en test is al onderweg en ook de cabergoline aromasin en clomid. Een aangezien het maar 10ml test is moet ik nu wel tren erbij zetten. Dus help me liever ipv flamen want ik ga het toch zetten

Nou het probleem is de tren ace en test is al onderweg en ook de cabergoline aromasin en clomid. Een aangezien het maar 10ml test is moet ik nu wel tren erbij zetten. Dus help me liever ipv flamen want ik ga het toch zetten
Succes met je kuur man.

Hahahahaha alweer zo een geval van :advies vragen als alles al besteld is. Waarom dan advies vragen man man man.

1 Alles is al besteld

2 je doet niets met het advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven