AndroidHealthClinic

Toevoegen KCAL rijken producten

Ik zal dalijk me eetschema online zetten dan kunnen anderen die er verstand van hebben even beoordelen

Hoe lang train je al? En je weegt nog maar 72 kg op een lengte van 192. Dan scheelt er toch ergens wel iets.

Dat zou je al moeten wegen zonder trainen op die lengte.

Overigens was je wel nogal snel op de hoogte van het topic van je vriend Felix. Ik post iets over wandelende tak en nog geen 5 minuten later heb je een profile aangemaakt om er op in te pikken.

Lol

• Topic Starter Topic Starter
Jonge doe rustig, ik wil hier gewoon informatie vragen aan de mensen die op dit forum zitten en zij geven mij gewoon netjes antwoord. zij zeggen dat mc donalds niet goed is dus dat zal dan ergens ook wel waar zijn en jij beweert trouwens ook dat choclate chip cookies goed zijn in een voedingschema dus twijfel nu of dat ook wel goed is.....

Trek je er maar niks van aan johny, bedankt voor jouw uitleg.

Slechte trollen imo.

Wat gebeurt hier nou weer :')

Volgens mij ben je op 1.92 standaard al 72 kg en dan zit je al tegen de de grens van ondergewicht aan. Serieus... pics?

Jasen, ik ben niet aan het trollen. Ik stel netjes een vraag hier op het forum om het een en ander te laten bevestigen, dit aan mijn maat verteld die er zo te zien niet echt van gediend is..
Niet iedereen wil perse trollen overal, ik wil gewoon serieus antwoord op mijn vragen.

Jasen, ik ben niet aan het trollen. Ik stel netjes een vraag hier op het forum om het een en ander te laten bevestigen, dit aan mijn maat verteld die er zo te zien niet echt van gediend is..
Niet iedereen wil perse trollen overal, ik wil gewoon serieus antwoord op mijn vragen.
Die maat van jou is niet goed wijs.

Zie mijn topic

hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!

Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml

Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas

Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies

Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas

Avond eten:
Wat de pot schaft

Na het trainen:
Shake

En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.

Nee helaas niet, ik meld me net pas aan om uit te leggen dat mijn schema best oke is omdat jullie alles meteen afkraken

Heerlijk dit :roflol:

Ja het mooiste is dat ze alles afkraken zonder met goede onderbouwingen te komen, sorry dan gaat bij mij het licht uit

:P

Alsof het kan dat iemand van 72kg bij 192cm echt klaar denkt te zijn voor bodybuild wedstrijden
Nja.. heb er bij mij in de sportschool ook wel een paar gehad die zeiden:
'Als ik een keer goed zou cutten, kan ik zo podium op'. En dat waren mannetjes van ongeveer 75 kg op 17% vet. Misschien geen 192cm, maar zeker hoger dan 185. Je hebt er altijd van die gekke tussen zitten.

Wat doen jullie toch naar.
Alsof je een ronnie colemen moet zijn om het podium op te mogen. Er zijn ook lagere klassen zoals jeff seid en simeon panda

Maar jullie advies is dus niet mee te gaan in zijn voedingsschema?

Zie mijn topic

hallo dbbers ik wil mijn voedings schema even online zetten om de bevestiging te krijgen dat het een goed schema is, meningen zijn welkom, alvast bedankt!

Ontbijt:
Koffie
Drink yoghurt met een rauw ei doorheen 200ml

Pauze 1 (10:00)
250ml cola zero
1 boterham met speculoos pasta
1 boterham met nutella
Handje gezouten pindas

Pauze 2 (12:30)
250-500ml cola zero
1 boterham met speculoos
2x kip cup a soup
2 cholocate chip cookies

Pauze 3 (15:00)
250 cola zero
Snicker of mars
Gezouten pindas

Avond eten:
Wat de pot schaft

Na het trainen:
Shake

En dan 3x per week 20 chicken nuggets en 2 hamburgers van de mac aangezien ze voortaan gezond frituren, geen transvet want het vet is vloeibaar.

Als je niet trolt dan heb je echt een bar kut slecht dieet.

Rauwe eieren lol. Teveel rocky gekeken? Gekookte eieren zijn vele malen beter.

koekjes,snickers en paar boterhammen serieus?

Wat zijn je kcals en je macros?

Ik kan geloven dat je maar 72 kg weegt. Mn anorectische hamster eet meer dan dat.

Ik denk niet dat iemand gaat bevestigen dat dit een goed schema is.

Terug
Naar boven