MuscleMeat

Eerste kuur

Galon

Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
77kg
Ben nu fanatiek zo kleine 2 jaar aan het krachttrainen en zit er over na te denken om te starten met mijn 1ste kuur nou heb ik mijn laten informeren wat voor kuur dit zou worden mij is het volgende aangeraden aangezien ik het ook bij 1 kuur wil houden om mij die extra boost te geven

Dianabol 3 tbs elke dag 1ste 6 weken
Boldone 1 Ml ma-Wo-Vr
Sustanon 1 Ml ma-Vr

Nakuur
HCG 1 ampul elke week voor 3 weken

Deze kuur is mij aangeraden om 8 weken te gebruiken graag zou ik willen weten of dit een goeie kuur is om mee te starten
Weeg nu 77kg en ben 1.80m 14% vetp
Mijn doel is 85 a 90 kg met een vetpercentage van 8 a 10%
alvast bedankt voor de reacties

Broer van @Galen ?

30mg Dianabol voor 6 weken gaat je niet zo heel veel extra's brengen.

500mg sustanon + 600mg bold is een flinke eerste kuur. Hou het gewoon bij die 500mg sustanon.

Nakuren doe je niet met HCG. Lees je in.. Knurft!

Ik weet niet wie je deze onzin aanraadt, maar ik zou eens beginnen met de namen van de middelen die je wil gebruiken correct te schrijven. En injecteer meteen wat interpunctie als je toch bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet wie je deze onzin aanraadt, maar ik zou eens beginnen met de namen van de middelen die je wil gebruiken correct te schrijven. En injecteer meteen wat interpunctie als je toch bezig bent.
Als moderator had ik wel een volwassen reactie verwacht heb echt niks aan deze reactie aangezien ik aangeef dat ik er geen ervaring mee heb en dit aangeraden kreeg van iemand waarvan ik dacht dat die dat wel had wat aan jullie leuke reacties te merken is van niet hoopte dat iemand me gewoon een goed advies zou geven maar ze vinden het op dit forum blijkbaar leuker om iemand die geen ervaring heeft op dit vlak aftezeiken erg jammer vind ik dit

Ik zou eerst zelf wat op zoek gaan naar info.

De voorgestelde kuur is geen beginnerskuur.

Hcg is geen nakuur.

Ik vraag mezelf af of het überhaupt wel verstandig is dat je gaat kuren. Lees jezelf eerst eens in en kom dan terug met wat je voor ogen hebt. Het is geen snoep dat je even naar binnen gooit.

2 jaar trainen is wat kort om dan al beginnen te kuren imo.

Is je voeding op orde? Anders gaat het ook niet goed komen.

Weet je wat je moet doen mocht gyno optreden?

Dianabol en Galon wordt een ballon.

Als moderator had ik wel een volwassen reactie verwacht heb echt niks aan deze reactie aangezien ik aangeef dat ik er geen ervaring mee heb en dit aangeraden kreeg van iemand waarvan ik dacht dat die dat wel had wat aan jullie leuke reacties te merken is van niet hoopte dat iemand me gewoon een goed advies zou geven maar ze vinden het op dit forum blijkbaar leuker om iemand die geen ervaring heeft op dit vlak aftezeiken erg jammer vind ik dit

'.............' Alsjeblieft hier heb je wat punten. Misschien kun je ze in de tekst plaatsen zodat het geheel wat leesbaarder wordt.

Ze hadden moddereter verkeerd gespeld bij hem :trollface:

Overigens word ook beetje verwacht van ‘nieuwelingen’ dat ze zelf een beetje research doen ipv van de eerste de beste persoon maar wat aan te nemen. Gelukkig was je zelf al deels tot die conclusie gekomen anders had je je vraag niet gesteld.

Ben nu fanatiek zo kleine 2 jaar aan het krachttrainen en zit er over na te denken om te starten met mijn 1ste kuur nou heb ik mijn laten informeren wat voor kuur dit zou worden mij is het volgende aangeraden aangezien ik het ook bij 1 kuur wil houden om mij die extra boost te geven

Dianabol 3 tbs elke dag 1ste 6 weken
Boldone 1 Ml ma-Wo-Vr
Sustanon 1 Ml ma-Vr

Nakuur
HCG 1 ampul elke week voor 3 weken

Deze kuur is mij aangeraden om 8 weken te gebruiken graag zou ik willen weten of dit een goeie kuur is om mee te starten
alvast bedankt voor de reacties

Laat die Boldenone maar achterwege.

week 1 t/m 7 Dianabol 30 mg per dag
week 1 t/m 7 Sustanon ma - do 250 mg, dus 500 mg per week

week 8 t/m 9 HCG achteraf week na je laatste as inject
5 dagen na laatst genomen HCG,
Clomid 10 dagen 50 mg en daarna 10 dagen 25 mg

ps zou wel eerst cutten naar 10/12%

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met extra boost? Na 1 kuur is off trainen juist demotiverend,,,

Heeft totaal niks te maken met moderator zijn of volwassenheid. Het feit dat jij je deze BS laat aanpraten, zelf geen onderzoek doet en niet eens een punt of komma kan gebruiken in je verhaal getuigt eerder van een gebrek aan volwassenheid en verstand.

Doe zelf je onderzoek en kom met een gedegen plan, dan krijg je hulp. En anders ga je maar lekker advies vragen bij je maatje die je dit aanpraat.

Dus bij deze, een serieuze tip (hoewel alles tot nu toe serieus was): lees je fatsoenlijk in, gebruik je eigen hersenen eens om na te denken en maak dan een plan. En doe vooral eerst wat ervaring op, want ik gok dat je dat wel kan gebruiken.

Kleine tip:
Ik zou mijn kuur op Mg niet niet op ml plannen. Er zit namelijk nogal wat spreiding in. Bold heb je in variaties van 1-200 tot wel 500mg/ml van een engels lab.
Dat daarmee heb je het dus over een wekelijkse dosis van ~600mg tot wel 1.5g(wat niet bepaald meer een beginners kuurtje te noemen is).

alvast bedankt voor de reacties[/QUOTE]

Ik zal je wel al vast uit je droom helpen, Je doel ga je niet met 1 kuur behalen, dus als je maar 1 keer een kuur wil doen zal ik je aanraden om eerst nog natty
door te buffelen.

Kleine tip:
Ik zou mijn kuur op Mg niet niet op ml plannen. Er zit namelijk nogal wat spreiding in. Bold heb je in variaties van 1-200 tot wel 500mg/ml van een engels lab.
Dat daarmee heb je het dus over een wekelijkse dosis van ~600mg tot wel 1.5g(wat niet bepaald meer een beginners kuurtje te noemen is).
ookal heeft hij de juiste doseringen dan is het nog steeds geen beginnerskuur :)

En als hij het bij 1 kuur wil houden moet hij gewoon niet kuren. Zn doelen met 1 kuur zijn ook niet realistisch.
Als voeding en training niet op punt staan is hij zn winst vroeg of laat toch kwijt.

Terug
Naar boven