XXL Nutrition

Eerste kuurtje Anavar..

Mel74

Advanced Bodybuilder
Waardering
88
Lengte
1m64
Massa
64kg
Vetpercentage
22%
Hoi,

Zal me even voorstellen..Ben Mel..ben 35 jaar en nieuw op dit forum..Ik lees al een tijdje hier mee om de nodige informatie te winnen..Nu valt mij op dat er voor vrouwen beperkte informatie is over de ervaringen met bv anavar..Ik ben vandaag met mijn kuurtje begonnen dus wil ik eigenlijk hier een logje bij gaan houden wat het met me doet en wat ik er van vind..Misschien wel zo prettig voor andere damens om de ervaring te lezen..

Mijn trainingsschema is:

Maandag Kracht- Bodyshape
Dinsdag Kracht - Powerstep
Woendsdag Spinning
Donderdag Kracht -Bodyshape en Spinning
Vrijdag Kracht -Spinning
Zaterdag Spinning
Zondag rust

Voeding:8:00 50 gr Havermout
250 ml magere melk

10:30 na training
shake en 1 bruine boterham met een plakje kipfile of kaas

12:00 200 gr magere kwark
appel en een paar witte druiven

15:00 200 gr koolvis + 1 bruine boterham

of 50 gr Brinta
250 gr magere melk
Stuk komkommer

of zelfgemaakte tonijn/ei salade met 1 bruine boterham met sla

17:30 200gr Kipfile
200 gr Groenten
50 gr rijst

of 150 gr aardappels
150 gr vlees/vis
200 gr groenten

20:30 na training
shake + 1 bruine boterham met Jam of pindakaas of kipfile

En dan slik ik elke dag een multi en visolie tablet en drink ik de nodige flesjes water en kopjes thee
Kuurtje:

week 1 5 mg
week 2 10 mg
week 3 10 mg
week 4 15 mg
week 5 15 mg
week 6 20 mg
week 7 20 mg

Laatste weging op de sportschool op zo'n rot ding was:
23-02-09 65,7 kilo en 25,1%

13-03-09 65,4 kilo en 22,6%

27-03-09 66,6 kilo 21,8%

04-04-09 66,5 kilo 19,1%

15-04-09 68,1 kilo 20,7 %

24-04-09 67,4 kilo 21,2 %( afgevallen en toch vet% erbij..)

Laatst bewerkt:
Zal hem in de gaten houden, ik zou persoonlijk in een kuur niet een "junkdag" houden, maar het houdt de motivatie wel hoog hehe. :)

Succes!

(krijgen we before en after foto's? ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar zat ik ook nog over te twijfelen om even deze 5 weken dat niet te doen...Maar aan de andere kant..Tis ook wel een dag waar ik heel de week naar toe werk en naar uit kijk..;)

veel succes met je kuurtje mel, vind het persoonlijk wat aan de korte kant. maar verlengen is natuurlijk altijd nog mogelijk.;)

ps: wel dapper dat je als vrouw hier een logje bijhoudt!

Anavar is zeer licht en idd aan te raden voor vrouwen die een kuur willen nemen.
Ik zou tog dan 5/6 week voor 20mg gaan minimaal.

Zal hem in de gaten houden, ik zou persoonlijk in een kuur niet een "junkdag" houden, maar het houdt de motivatie wel hoog hehe. :)

Succes!

(krijgen we before en after foto's? ;) )

1 keer per week kan best zitten echt geen gevolgenaan

Ik moet eerlijk toegeven dat het ik het stiekum toch ook wel een beetje eng vind dus ik begin gewoon rustig..dat lijkt me het verstandigst..Heb hier en daar wat gelezen over de bijwerkingen bij vrouwen en als eerste komt toch de kriebel in de stem..Ik kijk het gewoon even aan en dan kan ik altijd alsnog beslissen om een week door te gaan enof een paar maanden later een iets zwaardere..

Thx iedereen :thumb:

Ps..Eigenlijk toch best vreemd dat het voor een vrouw dapper is om een logje te tikken hierover en voor een man is het de normaalste gang van zaken..Niet verkeerd bedoeld hoor..maar snap nog steeds de taboe niet zo..;)

Ik zelf snap doe taboe ook niet suc6 met gainen !!!

Anavar is zeer licht en idd aan te raden voor vrouwen die een kuur willen nemen.

10mg is meer dan genoeg voor vrouwen. Trouwens is de kans dat je echte anavar hebt relatief klein.

Ik moet eerlijk toegeven dat het ik het stiekum toch ook wel een beetje eng vind dus ik begin gewoon rustig..dat lijkt me het verstandigst..Heb hier en daar wat gelezen over de bijwerkingen bij vrouwen en als eerste komt toch de kriebel in de stem..Ik kijk het gewoon even aan en dan kan ik altijd alsnog beslissen om een week door te gaan enof een paar maanden later een iets zwaardere..

Ps..Eigenlijk toch best vreemd dat het voor een vrouw dapper is om een logje te tikken hierover en voor een man is het de normaalste gang van zaken..Niet verkeerd bedoeld hoor..maar snap nog steeds de taboe niet zo..;)

ja dat is ook jammer dat er niet meer gelogd wordt door vrouwen. in mijn omgeving zijn toch verscheidene vrouwen die kuren, onder andere met hgh, sust, anavar etc.
maar goed het begin is er. succes!

Anavar is tov andere stoffen relatief duur, en gezien de hoge verkoopprijs is het zeer aantrekkelijk om stanozolol in de plaats te zetten. De meesten voelen toch het verschil niet.

Genoeg labtests over Chinees oxandrolone poeder waar eigenlijk alleen stano of een mix tussen stano, var en/of turinabol in zat te vinden op de iets obscuurdere boards :)

ligt erweer jelemaal aan wie je poeder leverancier is.
hgh heb je in 4iu en 10 iu......buitenkant is dat ook niet te zien

Ik vind het dapper dat je dit verteld en ik heb toch zoiets van "meid, waarom zou je jezelf volstoppen met mannelijke hormonen?"
Is het doel dit echt waard?
Zo ja, dan veel succes ermee en ik hoop dan dat het datgene brengt dat je voor ogen hebt. ;)

10mg is meer dan genoeg voor vrouwen. Trouwens is de kans dat je echte anavar hebt relatief klein.

Dat merken we dan vanzelf wel..Vond iig duur..Oke heb niet zo veel nodig..maar als ik zo zie wat het voor een man kost vind ik het vrij prijzig..;)

ja dat is ook jammer dat er niet meer gelogd wordt door vrouwen. in mijn omgeving zijn toch verscheidene vrouwen die kuren, onder andere met hgh, sust, anavar etc.
maar goed het begin is er. succes!

Thx nog voor je pm..(ken nog niet terugpmen..moet zoveel post hebben he;)) maar had haar stuk uiterraad al gelezen voordat ik hier aan begon..;)

Ik vind het dapper dat je dit verteld en ik heb toch zoiets van "meid, waarom zou je jezelf volstoppen met mannelijke hormonen?"
Is het doel dit echt waard?
Zo ja, dan veel succes ermee en ik hoop dan dat het datgene brengt dat je voor ogen hebt. ;)

Thx..:thumb:

Mijn god Luppie.
Zelf nauwelijks ervaring met anabolica,en hier in een toch tricky sectie ff je bek een dauw geven.
Damn denk dat eigenlijk dit soort mensen een flinke duw vd mods moeten krijgen.
Ik neem het vaak voor je op,maar kijk uit wat je zomaar roeept,voor en andere onzeker iemand kan dat gewoon een feit zijn.

Vrouwen beginnen met half tabje,na een week geen bijwerkingen,kan er voorzichtig verhoogd worden,naar 10,na een paar weken nog geen heesheid,kriebel in de keel,andere problemen met viralisatie,tussendoor bloedingen etc,DAN pas,ga je iets verhogen naar max 15mg 6 tot MAX 8 weken

Mijn god Luppie.
Zelf nauwelijks ervaring met anabolica,en hier in een toch tricky sectie ff je bek een dauw geven.
Damn denk dat eigenlijk dit soort mensen een flinke duw vd mods moeten krijgen.
Ik neem het vaak voor je op,maar kijk uit wat je zomaar roeept,voor en andere onzeker iemand kan dat gewoon een feit zijn.

Vrouwen beginnen met half tabje,na een week geen bijwerkingen,kan er voorzichtig verhoogd worden,naar 10,na een paar weken nog geen heesheid,kriebel in de keel,andere problemen met viralisatie,tussendoor bloedingen etc,DAN pas,ga je iets verhogen naar max 15mg 6 tot MAX 8 weken

ben t hier helemaal mee eens.

@TS heel veel succes!

Zeg Luppie, ben jij helemaal van de pot gerukt of zo! Je hebt zelf maar heel beperkte ervaringen en hebt al helemaal geen flauw benul van de risico's en effecten die dames hebben, die zijn van een totaal andere orde gozer!

FF beter opletten voordat je wat roept. Leuk dat je wilt helpen maar in dit geval kun je dat beter achterwege laten.

Mel, als ik je reacties lees denk ik dat je de feedback wel op waarde (of gebrek daaraan) kunt schatten. Succes!

Terug
Naar boven