Fitness Seller

Eerste kuurtje Anavar..

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen beginnen met half tabje,na een week geen bijwerkingen,kan er voorzichtig verhoogd worden,naar 10,na een paar weken nog geen heesheid,kriebel in de keel,andere problemen met viralisatie,tussendoor bloedingen etc,DAN pas,ga je iets verhogen naar max 15mg 6 tot MAX 8 weken

Zo heb ik het ook voor ogen..alleen mijn max is wel 6 weken..;)

Gr Mel

Vandaag heb ik mijn voedingsschema gemaakt..effe op papier gezet want anders gaat het niet helemaal goed denk ik qwa eten..Ben een onzettende moeilijke eter geweest en sloeg soms dagen over en leefde alleen op zoet en chocolade..Het was dus ook echt hard nodig dat ik mijn eetgedrag ging aanpassen..heb het nu redelijk onder controle vind ik zelf en heb nu voor deze weken toch maar even een lijstje gemaakt voor in de keuken..

8:00 50 gr Havermout
250 ml magere melk

10:30 na training
shake en 1 bruine boterham met een plakje kipfile of kaas

12:00 200 gr magere kwark
appel en een paar witte druiven

15:00 200 gr koolvis + 1 bruine boterham

of 50 gr Brinta
250 gr magere melk
Stuk komkommer

of zelfgemaakte tonijn/ei salade met 1 bruine boterham met sla

17:30 200gr Kipfile
200 gr Groenten
50 gr rijst

of 150 gr aardappels
150 gr vlees/vis
200 gr groenten

20:30 na training
shake + 1 bruine boterham met Jam of pindakaas of kipfile

En dan slik ik elke dag een multi en visolie tablet en drink ik de nodige flesjes water en kopjes thee

Gr Mel

Krijg al honger als ik ernaar kijk

Succes ermee Mel 74!!
Doe je ook KT? Ben dan wel benieuwd naar je gains nl. Heb zelf wel goeie gains gemaakt.
Deze blijf ik volgen ;)

Succes ermee Mel 74!!
Doe je ook KT? Ben dan wel benieuwd naar je gains nl. Heb zelf wel goeie gains gemaakt.
Deze blijf ik volgen ;)

Dank je! :thumb:

Uiterraad doe ik kracht training..Meestal is het:
Maandag Borst
Dinsdag Rug
Donderdag Buik/benen
Vrijdag Schouders/triceps/biceps

Klinkt goed, ben benieuwd ;)

Ben wel nieuwsgierig wat het je oplevert, dus ik zal je logje wel volgen. Succes! :)

ben benieuwd :)
update je gewicht,omtrekken en vetpercentage om de week

Zeg Luppie, ben jij helemaal van de pot gerukt of zo! Je hebt zelf maar heel beperkte ervaringen en hebt al helemaal geen flauw benul van de risico's en effecten die dames hebben, die zijn van een totaal andere orde gozer!

FF beter opletten voordat je wat roept. Leuk dat je wilt helpen maar in dit geval kun je dat beter achterwege laten.

Mel, als ik je reacties lees denk ik dat je de feedback wel op waarde (of gebrek daaraan) kunt schatten. Succes!

Oké maar dit heb ik vaker gehoord en gelezen dat vrouwen rond de 20mg per dag zitten met anavar. Maar goed ik raad verder nog niets aan ofzo.
Dit staat hier zelfs nog op het forum. Ok word winstrol genomen met deze dosis door vrouwen

Je bent niet lekker

Dank je!

Bij ons op de sportschool hebben ze zo'n rotding staan en doen ze (nog) geen meting met de huidplooi meter..Ik heb me 23-02-09 voor het laatst gewogen en had me eigen voorgenomen om het twee weken later weer te doen..volgende week maandag dus..
Ik roep ook al twee dagen dat ik effe moet meten en een foto moet maken..want dat werkt denk ik het beste om te zien wat mijn lichaam doet..Het komt er alleen niet van..Straks effe doen!

Verders..dag 4 nu..Voel me goed..heb lekker getraind vandaag!

Gr Mel

Dank je!

Bij ons op de sportschool hebben ze zo'n rotding staan en doen ze (nog) geen meting met de huidplooi meter..Ik heb me 23-02-09 voor het laatst gewogen en had me eigen voorgenomen om het twee weken later weer te doen..volgende week maandag dus..
Ik roep ook al twee dagen dat ik effe moet meten en een foto moet maken..want dat werkt denk ik het beste om te zien wat mijn lichaam doet..Het komt er alleen niet van..Straks effe doen!

Verders..dag 4 nu..Voel me goed..heb lekker getraind vandaag!

Gr Mel

Zou ik zeker doen. Meten=weten, gissen=missen. Misschien ook een log/dagboekje voor jezelf bijhouden. Hoe voel je je, hoe gaat het trainen, mogelijke bijwerkingen enz.
Heb je ook nog iets voor later om es terug te zoeken.
Het is per slot van rekening niet effe een aspirientje wat je slikt :rolleyes: :D

@Mike..

Het is ook de bedoeling om hier zo nu en dan wat neer te tikken over hoe ik me voel en hoe de trainingen gaan en wat het nu met me doet..Zit nu op dag 4 dus er valt nog weinig te vertellen..Ik voel me net zo als anders..trainingen gaan super lekker net zoals anders...;)

@Mike..

Het is ook de bedoeling om hier zo nu en dan wat neer te tikken over hoe ik me voel en hoe de trainingen gaan en wat het nu met me doet..Zit nu op dag 4 dus er valt nog weinig te vertellen..Ik voel me net zo als anders..trainingen gaan super lekker net zoals anders...;)

Haha, ok mooi zo. ;)
Ik bedoelde niet specifiek dat je hier een log bij moet houden, misschien wel interessant hoor. Maar meer ook voor jezelf.

koop ff een huidplooimeter Die digitale dingen werken frustrerend,en als je natte zweetvoeten hebt,meten ze al minder weerstand....daar gaat je dieet

@Krieltje..

Die zal ik zo'n ding eens aanschaffen..kost niets zo'n ding en kun je altijd zelf meten wanneer ik het wil..Nu voel ik me soms ehh hoe moet ik dat zeggen..Vind het stom om te vragen of ze me elke week willen wegen/meten want dat komt bij ons maar weinig voor..Dan gaan ze zeggen dat het niet goed is dat ik me zo richt op dat wegen..en idd..die weegschalen zijn erg frustrend omdat het elke keer anders is en soms onlogisch ook..

Gr Mel

Ja daarom,ding kost paar tientjes,kan je alles goed monitoren.eerst 7 puntsmeting,dan naar 4 dichterop je wedstrijd veel beter dan die digitale dingen,die je bmi proberen te schetsen

Spiegel geeft ook goede feedback hoor. Die digitale shit kun je rustig weggooien, allemaal troep. ;)

@Krieltje..

Die zal ik zo'n ding eens aanschaffen..kost niets zo'n ding en kun je altijd zelf meten wanneer ik het wil..Nu voel ik me soms ehh hoe moet ik dat zeggen..Vind het stom om te vragen of ze me elke week willen wegen/meten want dat komt bij ons maar weinig voor..Dan gaan ze zeggen dat het niet goed is dat ik me zo richt op dat wegen..en idd..die weegschalen zijn erg frustrend omdat het elke keer anders is en soms onlogisch ook..

Gr Mel

Daar moet je je gewoon niet druk om maken. Ze zijn er juist om je te helpen met al je vragen en meting ed. Gewoon vragen of idd zo'n huidplooi meter aanschaffen en iemand de meting voor je laten doen op vaste punten.

I know..heb het daarom ook gevraagd of ze geen huidplooimeting doen..Ze hebben wel zo'n ding en er loopt ook iemand rond die dat kan dus die ga ik effe mooi aan zijn mauw trekken..;)

Vanmorgen btw heel lekker getraind..Schema loopt iets anders dus heb Borst gedaan vandaag..Zou eigenlijk rug gedaan hebben vandaag maar gisteren bij Bodyshape hebben we iets gedaan waardoor mijn rug best aanwezig is dus beter dat ik dat effe met rust laat..Merk nog niet echt verschil qwa kracht,maar merk wel verschil qwa strak staan van je huid/spieren tijdens en na het trainen..Voelt lekker aan!

Gr Mel

Terug
Naar boven