XXL Nutrition

Eerste kuurtje Anavar..

Ja dat zijn de aanwijzingen.
Pomp ervaar je het eerste,het zg volle gevoel.Alsof je eens goed traint/getraint heb

hey update? :)

• Topic Starter Topic Starter
Idd tijd voor een updatje ;)

Van huidplooimeting is dus niets van terecht gekomen en zo'n ding zelf bestellen is er ook bij ingeschoten..Ik doe volgende week nog een weekje mijn trainingen en dan ga ik op de weegschaal op de sportschool..Zolang het vetpercentage naar beneden gaat en mijn gewicht het zelfde blijft weet ik dat ik goed bezig ben en dan vind ik het wel best..Heb wel van de week foto's van mezelf laten maken en dat wil ik zo nu en dan nog een keer doen om te kijken wat ik bereikt heb..(Nee.die ga ik niet posten ;))

Heb van de week lekker getraind..Heb deze week 1 avondje cardio laten schieten...ik had loodzware benen en mijn kuiten schieten ook elke keer behoorlijk vol..Vandaag merkte ik voor het eerst met KT dat ik meer kracht had..Bv..Bankdrukken..(ben niet zo'n ster in benamingen van oefeningen en het daar opschrijven van) Vorige week setje 8x 20 kl 5x 25 kl 5 x 25kl en dat was nu 8 x20 8 x25 7 x30 kl

Verders...ik slik nu 5mg s'morgens en 5 mg sávonds..Heb geen last van mijn keel..merk alleen dat ik wat feller reageer..Mijn libido is trouwens ook niets aan veranderd..(helaas hoor ik mijn man nu zeggen :D)

Gr Mel

Eh...je telt het gewicht dat je aan iedere kant van de stang erop schuift?
Zo lang het maar niet het totaal gewicht is wat je telt:o

Geen foto's posten? jammer, daar moet nou juist op te zien zijn wat het je oplevert,kunnen de vrouwen hier ook een ZIEN wat je nou hebt aan zo'n kuurtje bedoel ik:p Ik heb geloof ik nog nooit voor en na van een kuur van een vrouw gezien, tenminste niet waarbij ik ook op de hoogte was van de kuur.

Mijn dag ken niet meer stuk..:)

Ik heb me vanmorgen op de sportschool twee keer laten wegen op zo'n ding..Normaal gesproken doe ik altijd een standaard meting,maar omdat ik zoveel sport heb ik ook een athletic meting laten doen..Met die athletic meting ga ik strakkies ook verder..Over twee weekjes stap ik er weer op!

Laatste weging was 2,5 week geleden 65,7 kilo 25,1 % (standaard)
Vandaag standaard 65,4 kilo 22,6 %

En athletic is 65,3 kilo 19,9 %

Getalletjes doen me eigenlijk niet zoveel en ik weet ook dat zo'n ding absoluut niet betrouwbaar is..die spiegel zegt genoeg..Ik zie duidelijk mijn lichaam veranderen:)

@Miss Deadlift...Over mijn foto's moet ik nog effe nadenken..ik had voor mezelf voor genomen als ik straks wat verder ben om de foto zo te bewerken dat het 1 foto wordt en moi als onbekend ;)

Gr Mel

Laatst bewerkt:
dat gaat lekker dus, ongeveer 5% eraf. en het gewicht hetzelfde.....knap hoor :thumbs:.

Nee geen 5 %..teminste zo zie ik het niet...als ik effe de standaard meting aan hou is het 2,5 %..;)

Maar idd gaat lekker..ben zelf super tevreden en is ook een goeie motivatie om door te gaan!

Gr Mel

You go girl

Gaat lekker zo te lezen :D
Keep it up!

Thx Krieltje en Mishale ;)

Ik ben trouwens vorige week met het keto dieet begonnen..Heb vandaag mijn koolh dag gehad en ga nu de tweede week in..Het was vorige week een beetje stuntelen en veel lezen en opzoeken wat wel en wat niet,maar heb een goeie week achter de rug..Heb het effe moeilijk gehad op het kinderfeestje van mijn dochter van de week,maar ben sterk gebleven..heb geen frietje gepikt van ze :D
Ik merkte met het trainen aan het einde van de week dat ik echt leeg was en heb mijn laatste avondje spinning laten vallen.. Heb onzettend last van een droge mond en mijn adem..pff daar moet ik nog wat op vinden hoor...Krijg niet eens meer een kus van me vent..:headbang:

Ik zal eens neerzetten wat ik eet..

Maaltijd 1: Eieren 2x + 20 gr bacon + lepetje olie + vitaminetablet
Maaltijd 2: Biefstuk 100gr +20 gr Mayo + 5ml Olie
Maaltijd 3: Gehakt 100 gr + visolie tablet
Maaltijd 4: Kalkoen 50 gr+ 100 gr spinazie +25 gr Bacon
Maaltijd 5: Komkommer 50 gr+100 gr ijsbergsla+ Gekookt ei +100 gr gebakken champignons + 20 ml olie +lepeltje pindakaas

Totaal: 1634 kcl 106,9 gr eiw 124 gr vet 4,9 gr koolh

Gr Mel

hehehehe idd das bijna carbloos,das vragen om bad breath

Klein updatje:

Volgens mij is mijn maandelijkse huishouding van slag..ben meer als een week tevroeg..Normaal gesproken heb ik daar ook behoorlijk last van en nu helemaal niets..Ook geen drang naar chocolade en mijn emotie is ook zoals normaal..Weet niet of het er iets mee te maken heeft,maar tis anders als normaal ;)

Trainen gaat echt lekker..Heb wel even mijn Cardioschema moeten aanpassen..Heb iets meer rust in gelast want aan het einde van de week kon ik gewoon niet meer qwa kracht met mijn benen (groepslessen en spinning)en dat voelt beter..Mijn lichaam gaat veranderen vind ik..vind mijn man trouwens ook..Mijn aders worden zichtbaar en de pomp is duidelijk aanwezig..Merk qwa kracht dat ik ook sterker word..Mijn setje van vorige week die ik niet kon afmaken gaan nu makkelijk..

Ik ben tevreden...:D

Kan 't om een doorbraakbloeding gaan? Of mss door stress?

Verder herken ik veel: fietsen en joggen hou ik niet lang vol met Anavar + met sets steeds zwaarder kunnen gaan. En die aders zijn geil :D

Hou je verhoging van je tabs in de gaten,rustig verhogen,niet te snel.

@Mishale

Geen idee..ach en het zijt zo..heb er verders geen last van ;) (hou het natuurlijk wel in de gaten)

@Krieltje

Uiterraad ;)

Vraagje...

Iemand vertelde me dat het misschien beter is dat ik een uur voor mijn training mijn tablet neem 10 mg en als ik strakkies ga verhogen de 5 mg s'avonds moet nemen..Of gewoon alles nemen voor de training?

Wat is jullie mening daar over?

Gr Mel

beste verdelen.Zal wel een halfwaarde hebben van 6-8 uur,moet je even koekelen.
Dus om zo effectief in een anabole staat te zijn,is het het beste om het goed evenwijdig te verdelen

Thx Krieltje!

welcome meid

Ik neem zelf alles in 1 keer in, maar zal 't even opzoeken.

Terug
Naar boven