XXL Nutrition

eerste kuurtje

newbie bb

Novice
Waardering
0
Ik wil m'n eerste kuurtje gaan doen, het liefst wil ik z.s.m beginnen nog voordat ik op vakantie ga over 5 weken. Ik wil het liefst wat drogere spiermassa erbij,hoef niet persee veel kilos aan te komen 3a4 is genoeg.Ik heb wat gehoord over stromba, dat schijnt het best aan te sluiten bij mijn wensen. Ik wil namelijk het liefst niet spuiten.

Graag hoor ik wat over de mogelijkheden, schema's en risico's

alvast bedankt,

bb

nee nee nee... geen zomerkuurders aub.

kuren doe je niet omdat je op vakantie gaat naar spanje om te pimpen.

zoals iklees benje er totaal niet aan toe en hoop dat je er niet aan begint. "ik heb wat gehoor dover stromba" kom op hey.

Mogelijkheden: GEEN.

loekie zei:
nee nee nee... geen zomerkuurders aub.

kuren doe je niet omdat je op vakantie gaat naar spanje om te pimpen.

zoals iklees benje er totaal niet aan toe en hoop dat je er niet aan begint. "ik heb wat gehoor dover stromba" kom op hey.

Mogelijkheden: GEEN.

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
luister eens, ik ben hier nieuw en vind het niet op zijn plaats om forum members die hier langer zijn te beledigen. Ik lees wel al een tijdje mee op verschillende fora's en wilde gewoon advies.

dit ben ik wel vergeten;
Ik train ongeveer 6 jaar, 22jr,1,93m,108kg,20% vp.

btw. ik vertrek 16 aug naar ijsland dus dat wordt weinig pimpen. Ik wil gewoon z.s.m beginnen omdat ik nu vakantie heb en veel tijd heb om te trainen tot ik weg ga. Daarna iets minder scheelt een dag.

vlak voor dat je op vakantie gaat kuren??? nja zo te horen klint het al SUCKS...begin eraan als je meer tijd hebt! niet ff vlug vlug ;)

newbie bb zei:
luister eens, ik ben hier nieuw en vind het niet op zijn plaats om forum members die hier langer zijn te beledigen. Ik lees wel al een tijdje mee op verschillende fora's en wilde gewoon advies.

dit ben ik wel vergeten;

btw. ik vertrek 16 aug naar ijsland dus dat wordt weinig pimpen. Ik wil gewoon z.s.m beginnen omdat ik nu vakantie heb en veel tijd heb om te trainen tot ik weg ga. Daarna iets minder scheelt een dag.

Kan je toch net zo goed die weken cutten en meer cardio doen .

newbie bb zei:

dit ben ik wel vergeten;

hier klopt iets niet... maar goed.

kijk, als je je dan eerst ff goed voorstelt kunnen mensen een beter beeld vormen. zoals jij deze thread opent lijkt net of je van niks weet en ff snel wilt kuren voor de zomer. dan kan je zo'n reactie verwachten. Zo'n zomerkuurtjes zijn hier al 100 keer voorbij gekomen.

Ontopic: 5 weekjes kuren heeft nou niet zo veel zin. je kan wel winstrol/stromba nemen, maar doseer hem dan fatsoenlijk op 50-60mg per dag. je zal wel niet veel winnen. zorg wel dat je in je vakantie je nakuur doet en blijft trainen op je vakantie en goed blijft eten. anders is het voor niks.

advies: kuur na je vakantie en doe het meteen goed.

hier klopt iets niet... maar goed.

kijk, als je je dan eerst ff goed voorstelt kunnen mensen een beter beeld vormen. zoals jij deze thread opent lijkt net of je van niks weet en ff snel wilt kuren voor de zomer. dan kan je zo'n reactie verwachten. Zo'n zomerkuurtjes zijn hier al 100 keer voorbij gekomen.

Ontopic: 5 weekjes kuren heeft nou niet zo veel zin. je kan wel winstrol/stromba nemen, maar doseer hem dan fatsoenlijk op 50-60mg per dag. je zal wel niet veel winnen. zorg wel dat je in je vakantie je nakuur doet en blijft trainen op je vakantie en goed blijft eten. anders is het voor niks.

advies: kuur na je vakantie en doe het meteen goed.
Online!

jepp dan heb je ook meer kans tot je de gewonnen spiermassa behoud als je het na de vakanite doet...maarja het is jouwn keus wij geven alleen (advies) ;)

^^

je hebt ook gelijk ik had me eerst even moeten voorstellen en mijn vraag wat beter uit moeten leggen. Ik wil graag een mild kuurtje doen omdat ik het gevoel heb dat ik nu stil sta, ik wil nog wat droge spiermassa erbij en dna ben ik tevreden. Ik wil nú ook niet kuren met zware middelen. Aan jouw laatste post heb ik wel wat meer.

Graag zou ik willen weten hoe zo'n stromba kuurtje eruit ziet met op en af bouw en hoe dat in z'n werk gaat.

bvd

ps. ik moet nu even weg kom er later op terug..

Advies: Niet kuren vóór je vakantie en daarna alles op je gemak op een rijtje zetten/info inwinnen zodat je verantwoord kunt kuren.
Je kennis is nog te beperkt.
Elk jaar lezen we hier hetzelfde: Mensen denken nog effe de boel flink op te pompen om op vakantie het mannetje te zijn.
Nou heb jij al wat meer trainingservaring, maar feit blijft dat je te weinig verstand van zaken hebt om netjes te kuren.

Waar zijn de mods nu?

Beach-by gesignaleerd!

loekie zei:
:roflol:

hij gaat naar ijsland op vakantie zegt ie net... lijkt me niet dat hij veel op de beach rond zal pimpen hahah.

hahahaha....nee maar zal het zeker voor de wijfies doen...laat maar.
Ieder zn ding

loekie zei:
:roflol:

hij gaat naar ijsland op vakantie zegt ie net... lijkt me niet dat hij veel op de beach rond zal pimpen hahah.

spreek maus nou maar nergens op aan

hij vreet je op!

met zn roid rage :D

Martinus zei:
Advies: Niet kuren vóór je vakantie en daarna alles op je gemak op een rijtje zetten/info inwinnen zodat je verantwoord kunt kuren.
Je kennis is nog te beperkt.
Elk jaar lezen we hier hetzelfde: Mensen denken nog effe de boel flink op te pompen om op vakantie het mannetje te zijn.
Nou heb jij al wat meer trainingservaring, maar feit blijft dat je te weinig verstand van zaken hebt om netjes te kuren.

Dat ik nu nog te weinig verstand van zaken heb lijkt me duidelijk. Dat is ook de reden dat ik hier om advies vraag. Anders had ik allang begonnen.

Ik heb iig wel al begrepen dat ik beter niet nu kan beginnen maar na mijn vakantie. Dat ga ik dus ook doen. Ik stel gewoon een vraag( die ik misschien anders had moeten stellen). Ik heb een doel voor ogen en wil graag weten hoe ik dat doel kan bereiken.

Na je vakantie is idd een veel beter idee kerel.
Persoonlijk vind ik je stats ok om te kuren.
Maar gozer, nooooooooooit voor een vakantie

Btw. Ik ga een vriend bezoeken die al een tijdje in ijsland zit, Ik train voor mezelf altijd al gedaan. heb genoeg vrienden en vriendinnen maar train voor geen van hun. dus big mouse maak je niet druk dat ik straks naakt op straat ga lopen in Reykjavik...

S1+....man die gebruik ik als deo!!! en mondspray!!!

Terug
Naar boven