XXL Nutrition

eerste kuurtje

the real deal zei:
dianabol
dan zie je snel verschil
hahahahah
je bent het echter ook weer snel kwijt
dianabol in combo met deca
is vrij standaard
week 1,2,3 deca 4ml
week 4,5,6,7,8,9,10 deca en dianabol 20 a 30 mg/dag
:D

Ik hoop dat je een geintje maakt. Er zit geen test bij en je draait de dbol wel erg lang. Dit is vragen om lever problemen en een deca d*ck. En waar is de PCT??

BigMaus zei:
Waar komt die onzin vandaan??
Als je je 1e kuur niet veel wil aankomen ben je echt fout bezig.
Je moet juist alles op alles zetten om zoveel mogelijk te gainen.

@ Loeki, Twizzle ziet dit goed.
Kijk bro, wat je netto over houd is altijd minder dan op de laatste dag van je kuur.
Haal er dan zo veel mogelijk uit.
De instelling ''hoef niet zoveel aan te komen'' is erg fout vind ik.

waarom zou ik hem aan willen zetten tot een zwaardere kuur dan dat hij eigenlijk wil?

nee, dat doe ik niet.

ik weet dat je netto altijd iets minder overhoudt, maar om hem nu te gaan pushen naar een zwaardere kuur, vindt ik onverantwoord. En zoals je kunt zien is het zijn 1e kuurtje. Met een tboll of winstrol kuurtje kan hij best wel wat kilo's winnen. Zeker als je de logs hier leest van mensen die hun eerste kuurtje doen met bijv. winstrol.

the real deal zei:
dianabol
dan zie je snel verschil
hahahahah
je bent het echter ook weer snel kwijt
dianabol in combo met deca
is vrij standaard
week 1,2,3 deca 4ml
week 4,5,6,7,8,9,10 deca en dianabol 20 a 30 mg/dag

:rolleyes:

was jij niet die slimmerd die een cutkuurtje ging doen met HGH en niet eens wist hoeveel hij moest zetten?

wat een onzin kuur, kom op hey. totaal onverantwoord.

(of je zet hem niet goed neer, dat kan ook)

loekie zei:
waarom zou ik hem aan willen zetten tot een zwaardere kuur dan dat hij eigenlijk wil?

nee, dat doe ik niet.

ik weet dat je netto altijd iets minder overhoudt, maar om hem nu te gaan pushen naar een zwaardere kuur, vindt ik onverantwoord. En zoals je kunt zien is het zijn 1e kuurtje. Met een tboll of winstrol kuurtje kan hij best wel wat kilo's winnen. Zeker als je de logs hier leest van mensen die hun eerste kuurtje doen met bijv. winstrol.

Goed, jij gaat me wat vwertellen over onverantwoord kuren???
Ga hem dan geen orals adviseren.

BigMaus zei:
jongens hongens :P
aan de ene kant heeft ie wel gelijk een wintrsol only kuurtje kan natuurlijk ook
maar ik zou zelf voor iets anders gaan in iedergeval geen orals,doe dan wat test en winny depot . maar meneer is bang voor een spuitje :eek: hahahahahah

BigMaus zei:

belasting door gebruik van orals is zwaar overtrokken. zeker als je een relatief kleine kuurtje van 6 weken doet.

maar ieder zijn mening, zou ik zeggen.

ik hoef jou inderdaad niks te vertellen over onverantwoord kuren. ;)

Was ik ook, maar uiteindelijk moet je er gewoon doorheen (letterlijk zelfs).

loekie zei:
belasting door gebruik van orals is zwaar overtrokken. zeker als je een relatief kleine kuurtje van 6 weken doet.

maar ieder zijn mening, zou ik zeggen.

ik hoef jou inderdaad niks te vertellen over onverantwoord kuren. ;)

heey bro
ben ik het niet met je eens je moet orals niet onderschatten
maar dat is ieder zen eigen menining natuurlijk

Als ik me niet vergis is winstrol depot nog steeds erg zwaar voor de lever. Verschil tussen winstrol spuiten en slikken is voor de lever verwaarloosbaar.

Jamesss zei:
Als ik me niet vergis is winstrol depot nog steeds erg zwaar voor de lever. Verschil tussen winstrol spuiten en slikken is voor de lever verwaarloosbaar.
ik denk dat orals tog nog net even zwaarder voor de lever zijn maar ook voor de maag enz....

Wat ik bedoel is dat zelfs injecteerbare Winstrol nog steeds 17aa is en nog steeds de lever moet passeren.

heren het is duidelijk dat ik een van de weinige ben met anabolics 2006
en om ff de lever sparen drink minimaal 4 koppen koffie per dag
research dudes
en hgh is net ff iets anders voor mij als de gebruikelijke as

groetjes

if u diss do some research and than diss me.

week 4 t/m 10 is 4 ml deca/week en dianabol 2a3 tabs ed

Ik zal eerlijk zijn ik heb nog nooit Anabolics 2006 gelezen.Maar als wat jij hier schrijft de kwaliteit informatie is die dat boek bied dan ben ik erg blij dat ik dat nog nooit gelezen heb. Tuurlijk zullen veel mensen geen problemen hebben en goed gaan op Deca + Dbol.

Maar het is simpelweg verstandiger om Test + Deca te doen. En als je dan toch zo dolgraag Dbol wil doen pak het dan paar weken aan het begin en als je echt een dbol freak bent een paar weken op het einde (ik zou geen dbol op einde pakken persoonlijk) maar pak het niet 6 weken lang midden in de kuur.
Dbol is handig om snelle gains te krijgen voordat de lange esters beginnen te werken. Als je pas begint dbol te pakken als de lange ester al werkt haal je niet het maximale uit je kuur.

Nogmaals ik zeg niet dat het niet werkt maar waaom gains weggooien en extra risico's lopen als het heel makkelijk veel verantwoorder kan

PS:"if u diss do some research and than diss me"
Zou moeten zijn "if u diss do some research and thEn diss me"

loeki kom kerel
dianabol word niet voor niets het meest gebruikt in de wereld als eerste kuur
het is een van de beste as als je snel verschil wilt zien

Jamesss zei:
Ik zal eerlijk zijn ik heb nog nooit Anabolics 2006 gelezen.Maar als wat jij hier schrijft de kwaliteit informatie is die dat boek bied dan ben ik erg blij dat ik dat nog nooit gelezen heb. Tuurlijk zullen veel mensen geen problemen hebben en goed gaan op Deca + dianabol.

Maar het is simpelweg verstandiger om Test + Deca te doen. En als je dan toch zo dolgraag Dbol wil doen pak het dan paar weken aan het begin en als je echt een dianabol freak bent een paar weken op het einde (ik zou geen dianabol op einde pakken persoonlijk) maar pak het niet 6 weken lang midden in de kuur.
Dbol is handig om snelle gains te krijgen voordat de lange esters beginnen te werken. Als je pas begint dianabol te pakken als de lange ester al werkt haal je niet het maximale uit je kuur.

Nogmaals ik zeg niet dat het niet werkt maar waaom gains weggooien en extra risico's lopen als het heel makkelijk veel verantwoorder kan

PS:"if u diss do some research and than diss me"
Zou moeten zijn "if u diss do some research and thEn diss me"
wijze woorden bro....;)

then than rin tin tin

als mijn punt maar duidelijk is.
en je mag mij tegen spreken
maar anabolics 2006 daar zal zeker genoeg research achter zitten

ik zeg niet dat je die boek moet halen maar je iq zal nog enigzins kunnen stijgen als je wat meer leest
en van dianbol
iedereen die ik ken kuurt daar de bijna volle tijd mee
als ze beginnen
en test hmmmm is perfect maar niet in de begin als eerste kuur

al met al
het gaat hier niet over mij
het gaat hier over iemand die in 4 weken tijd 4 kilo wilt aan komen

dianabol alleen doet dat 4 weken 2 a 3 tabs a day
ik zeg doe daarbij dan deca 4 ml per week
en genoeg groene thee drinken vanwege de vocht

the real deal zei:
al met al
het gaat hier niet over mij
het gaat hier over iemand die in 4 weken tijd 4 kilo wilt aan komen

dianabol alleen doet dat 4 weken 2 a 3 tabs a day
ik zeg doe daarbij dan deca 4 ml per week
en genoeg groene thee drinken vanwege de vocht
en als je dan een vrouwtje hebt die wil je na 8 weken niet meer kennen (decadick):P hahahahah

Terug
Naar boven