AndroidHealthClinic

eerste kuurtje

Jamesss zei:
Loeki bedoeld dit: Jij komt aanzetten met een kuur van 10 weken maar jij zegt naderhand dat jij een kuur plant met in gedachte hoe lang de persoon wil kuren.De desbetreffende persoon WOU 4 weken kuren en daarop gebaseerd heb je dus geen goed advies gegeven.

De topicstarter heeft eerder in de thread aangegeven te wachten tot na de vakantie dan zou qua duratie jouw eerder genoteerde kuur wel kunnen. Het probleem met jouw 10 weken kuur is dat dit niet de meest verstandige keuze is volgens mij.

Maar ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat ik lang niet alles weet over AAS. Maar wat jij zegt gaat wel rigoreus tegen alles in wat ik gelezen heb.

precies dat bedoel ik. ik had geen zin om nog aandacht er aan te besteden om het uit te leggen. deca + dbol KAN wel maar als je kijt naar de wensen van de topicstarter: kleine eerste kuur waarbij hij genoegen neemt met 4 kilo (liefst droge massa) dan slaat deca + dboll naturlijk nergens op.

daarom zeg ik neem als kuur dbol en deca maar mijn voorkeur gaat naar dbol en primo en erna clen met een stacker 2 of eens soort gelijk product

the real deal zei:
daarom zeg ik neem als kuur dianabol en deca maar mijn voorkeur gaat naar dianabol en primo en erna clenbuterol met een stacker 2 of eens soort gelijk product

blijkbaar komt wijshied toch niet met de jaren :duh:

SLOTJE AUB!!!

wijsheid

tja ik ben ook van mening dat ieder lichaam anders reageerd op elk product
ene gaat goed op test
ander weer op stromba
ieder lichaam is anders

massa en geen vet gaat schijnbaar niet goed dus waarom winstrol aan smeren dat word voornamelijk in een cutting stack gebruikt

maar die beste persoon zal het zelf moeten uitvinden waar hij het best op groeit

Terug
Naar boven