Fitness Seller

eerste kuurtje

loekie zei:
nee muis ik hou je voor de gek. voor jou werkte het niet, voor vele andere wel. daarom...

Bij mij werkte die S1+ shit toch ook niet hoor, ik gebruikte het nadien dan maar als muggenspray :D

@ topicstarter:

Toen ik voor het eerst ook nog maar iets gebruikte van anabolen was ik al meer dan een jaar bezig met het internet te doorzoeken en boeken te lezen over anabolen. Ik was in het begin niet van plan om ooit te kuren maar ik wou wel eens weten wat er allemaal mogelijk was en wat de bijwerkingen waren, daarom begonnen met lezen enzo, en ja van het een kwam het ander natuurlijk...

MAAR

Ik vind nu voor mezelf dat ik beter nog een jaartje had gewacht, heb tijdens m'n eerste contact met anabolen ook nog fouten gemaakt (ik wist toen het bestaan van dit forum niet af).

In jouw geval zou ik helemaal niet kuren, ik vind je stats al dik ok, juist dat vet beetje omlaag doen, maar dat kan op natuurlijke wijze ook. En als je toch iets wil gaan nemen voor 4 weken dan raad ik je HALODROL aan, het is een supplement dat echt werkt om spieren op te bouwen en je mag het max 4 weken achter elkaar nemen, ideaal in jouw geval dus. Wel goed nakuren ook (novedex XT of gewone nolvadex). Je kan er eventueel nog ECA stack bijdoen om het vetverlies te bevorderen.

Gr.

HondaDelsol zei:
@ topicstarter:

Toen ik voor het eerst ook nog maar iets gebruikte van anabolen was ik al meer dan een jaar bezig met het internet te doorzoeken en boeken te lezen over anabolen. Ik was in het begin niet van plan om ooit te kuren maar ik wou wel eens weten wat er allemaal mogelijk was en wat de bijwerkingen waren, daarom begonnen met lezen enzo, en ja van het een kwam het ander natuurlijk...

MAAR

Ik vind nu voor mezelf dat ik beter nog een jaartje had gewacht, heb tijdens m'n eerste contact met anabolen ook nog fouten gemaakt (ik wist toen het bestaan van dit forum niet af).

In jouw geval zou ik helemaal niet kuren, ik vind je stats al dik ok, juist dat vet beetje omlaag doen, maar dat kan op natuurlijke wijze ook. En als je toch iets wil gaan nemen voor 4 weken dan raad ik je HALODROL aan, het is een supplement dat echt werkt om spieren op te bouwen en je mag het max 4 weken achter elkaar nemen, ideaal in jouw geval dus. Wel goed nakuren ook (novedex XT of gewone nolvadex). Je kan er eventueel nog ECA stack bijdoen om het vetverlies te bevorderen.

Gr.

Sorry hoor je gaat hem toch geen 4 weken Oxy adviseren als eerste beginners kuur!

• Topic Starter Topic Starter
graag wat meer info over halodrol. ik ga in iedergeval na me vakantie beginnen, maar info is nooit weg:)

newbie bb zei:
graag wat meer info over halodrol. ik ga in iedergeval na me vakantie beginnen, maar info is nooit weg:)

Halodrol = Oxymetholone --->>> en ZEKER geen beginners kuur... je komt er snel veel mee aan vocht en vet! Door de hoge oestrogene bijwerkingen! En je houd er zeer weinig mee over..

Ik adviseer je een test - deca kuur! maar is helaas geen optie voor je. omdat het lange esters zijn dus dat haal je niet in 4 weken

EEN Winny only is wel goed te doen mocht je willen kuren! drukt niet zo zwaar op de axis je herstel zal dan gewoon beter zijn dan met oxy en je wint er wel kwaliteit spieren mee! wees slim wacht tot je terug bent, zo niet kies anders niet voor oxy daar krijg je spijt van!

kevinlorenzin zei:
Halodrol = Oxymetholone --->>> en ZEKER geen beginners kuur... je komt er snel veel mee aan vocht en vet! Door de hoge oestrogene bijwerkingen! En je houd er zeer weinig mee over..

Ik adviseer je een test - deca kuur! maar is helaas geen optie voor je. omdat het lange esters zijn dus dat haal je niet in 4 weken

EEN Winny only is wel goed te doen mocht je willen kuren! drukt niet zo zwaar op de axis je herstel zal dan gewoon beter zijn dan met oxy en je wint er wel kwaliteit spieren mee! wees slim wacht tot je terug bent, zo niet kies anders niet voor oxy daar krijg je spijt van!

okay bedankt man. ik wil ook na de vakantie beginnen dus een test - deca kuur is dan wel interesant..

Heel slim! adviesje voor je.

week 1/12 250mg test enth
week 1/10 200mg deca

Evt. erbij week 1/4 35mg Dbol
of
week 13/15 winny jects 50mg eod

nakuur start week 16 tot odol maar minimaal 4 weken!

okay, alleen kom ik niet te veel aan met die kuur. Ik wil echt max 4 kilo droog erbij, en me vet % wat naar beneden brengen. is dat dan wel een juiste kuur?

kevinlorenzin zei:
Heel slim! adviesje voor je.

week 1/12 250mg test enth
week 1/10 200mg deca

Evt. erbij week 1/4 35mg dianabol
of
week 13/15 winny jects 50mg eod

nakuur start week 16 tot odol maar minimaal 4 weken!

Lijkt me niet echt een goed plan als je 20% vet hebt , maar goed . Cutkuurtje was niet logischer dan ?

begin gewoon met een klein kuurtje al jwe niet veel aan wilt komen. ga voor winstrol tabs of tbol tabs.

kevinlorenzin zei:

Halodrol = 4-chlorodehydromethylandrost-4-ene-3,17b-diol

Wordt ook wel H-50 genoemd en lijkt erg op Turinabol (4-chlorodehydromethyltestosterone - derivaat daarvan).

Zijn geen Oxy's. Maar ik weet wel hoe je erop gekomen bent, de naam lijkt veel op Anadrol.

twizzle2711 zei:
waar slaat dit op ??? kuur gewoon goed of kuur niet...

lezen.....

hij zegt dat hij een klein kkurtje wil doen en max 4 kilo aan wil komen. DAAR slaat dat op.

volgens mij bepaalt hij zelf wat zijn doel is. ;)

twizzle2711 zei:
waar slaat dit op ??? kuur gewoon goed of kuur niet...

Waar komt die onzin vandaan??
Als je je 1e kuur niet veel wil aankomen ben je echt fout bezig.
Je moet juist alles op alles zetten om zoveel mogelijk te gainen.

@ Loeki, Twizzle ziet dit goed.
Kijk bro, wat je netto over houd is altijd minder dan op de laatste dag van je kuur.
Haal er dan zo veel mogelijk uit.
De instelling ''hoef niet zoveel aan te komen'' is erg fout vind ik.

dianabol
dan zie je snel verschil
hahahahah
je bent het echter ook weer snel kwijt
dianabol in combo met deca
is vrij standaard
week 1,2,3 deca 4ml
week 4,5,6,7,8,9,10 deca en dianabol 20 a 30 mg/dag
:D

kevinlorenzin zei:

Ja halodrol is totaal geen oxy hoor :)
De resultaten van halodrol zijn, droge massa zonder vocht of vet, langzaam bijkomende massa maar kwaliteitsmassa... Wel beetje opletten voor de lever...

De naam halodrol is afgeleid van halotestin en anadrol, om de verkoop ervan wat beter te laten verlopen ;)

Terug
Naar boven