- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
loekie zei:dan zul je wel een heel gespierde tong en oksels hebbenS1+ is de bomb. de droge massa vliegt er aan joh
![]()
Ok, ik dacht dat je geinde man...maar dit meen je??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
loekie zei:dan zul je wel een heel gespierde tong en oksels hebbenS1+ is de bomb. de droge massa vliegt er aan joh
![]()
BigMaus zei:Ok, ik dacht dat je geinde man...maar dit meen je??
loekie zei:nee muis ik hou je voor de gek. voor jou werkte het niet, voor vele andere wel. daarom...

HondaDelsol zei:@ topicstarter:
Toen ik voor het eerst ook nog maar iets gebruikte van anabolen was ik al meer dan een jaar bezig met het internet te doorzoeken en boeken te lezen over anabolen. Ik was in het begin niet van plan om ooit te kuren maar ik wou wel eens weten wat er allemaal mogelijk was en wat de bijwerkingen waren, daarom begonnen met lezen enzo, en ja van het een kwam het ander natuurlijk...
MAAR
Ik vind nu voor mezelf dat ik beter nog een jaartje had gewacht, heb tijdens m'n eerste contact met anabolen ook nog fouten gemaakt (ik wist toen het bestaan van dit forum niet af).
In jouw geval zou ik helemaal niet kuren, ik vind je stats al dik ok, juist dat vet beetje omlaag doen, maar dat kan op natuurlijke wijze ook. En als je toch iets wil gaan nemen voor 4 weken dan raad ik je HALODROL aan, het is een supplement dat echt werkt om spieren op te bouwen en je mag het max 4 weken achter elkaar nemen, ideaal in jouw geval dus. Wel goed nakuren ook (novedex XT of gewone nolvadex). Je kan er eventueel nog ECA stack bijdoen om het vetverlies te bevorderen.
Gr.
newbie bb zei:graag wat meer info over halodrol. ik ga in iedergeval na me vakantie beginnen, maar info is nooit weg![]()
kevinlorenzin zei:Halodrol = Oxymetholone --->>> en ZEKER geen beginners kuur... je komt er snel veel mee aan vocht en vet! Door de hoge oestrogene bijwerkingen! En je houd er zeer weinig mee over..
Ik adviseer je een test - deca kuur! maar is helaas geen optie voor je. omdat het lange esters zijn dus dat haal je niet in 4 weken
EEN Winny only is wel goed te doen mocht je willen kuren! drukt niet zo zwaar op de axis je herstel zal dan gewoon beter zijn dan met oxy en je wint er wel kwaliteit spieren mee! wees slim wacht tot je terug bent, zo niet kies anders niet voor oxy daar krijg je spijt van!
kevinlorenzin zei:Heel slim! adviesje voor je.
week 1/12 250mg test enth
week 1/10 200mg deca
Evt. erbij week 1/4 35mg dianabol
of
week 13/15 winny jects 50mg eod
nakuur start week 16 tot odol maar minimaal 4 weken!
kevinlorenzin zei:Halodrol = Oxymetholone --->>> en ZEKER geen beginners kuur... je komt er snel veel mee aan vocht en vet! Door de hoge oestrogene bijwerkingen! En je houd er zeer weinig mee over..
newbie bb zei:Ik lees wel al een tijdje mee op verschillende fora's en wilde gewoon advies.

en op BB-fora hoef je niet op spelling te lette...we zijn immers de low-lives van deze maatschappijmxx zei:cool!
forum
fora
fora's! : nieuw meervoudsvorm van fora![]()
loekie zei:begin gewoon met een klein kuurtje al jwe niet veel aan wilt komen. ga voor winstrol tabs of tbol tabs.
kuur gewoon goed of kuur niet...twizzle2711 zei:

twizzle2711 zei:
Ik adviseer je een test - deca kuur! maar is helaas geen optie voor je. omdat het lange esters zijn dus dat haal je niet in 4 weken
EEN Winny only is wel goed te doen mocht je willen kuren! drukt niet zo zwaar op de axis je herstel zal dan gewoon beter zijn dan met oxy en je wint er wel kwaliteit spieren mee! wees slim wacht tot je terug bent, zo niet kies anders niet voor oxy daar krijg je spijt van!