Laat maar jongens, doe geen moeite.. Vraagje aan TS: Is het toevallig niet zo dat je nu even een kuurtje wil inbouwen zodat je over een maand of 2 kan rondlopen met het gedacht dat je de alpha beachboy bent? Want meestal komen dit soort topics zo net voor de zomer van start gaat en van mensen die eigenlijk nog eerst een jaar of 3 goed moeten eten, trainen en slapen. Ik kan er langs zitten natuurlijk, maar denk dat dit is wat de meerderheid denkt.
Nee, want hij stond geplant na de vakantie
ben totaal niet zo, sorry.Jullie zijn meer ervaren dan ik, dus luister ik naar jullie. Ik ga het nogmaals een jaar uitstellen en ga eens een goede voedingsschema opstellen. Hier volgt later nog een post over dan
Thanks voor jullie reacties.Dan rest alsnog de vraag om gewoon informatie op te doen; hoe komt dat dan dat je buik opgezwollen raakt? uit jullie reacties merk ik dat het kan zijn dat je teveel eet of misbruik van het spul. Plus is het vocht dat je krijgt van dbol wel helemaal te verliezen of advisieren jullie helemaaaaaal geen dbol als je 'shredded' als doel hebt?
Laatst bewerkt:

.