Fitness Seller

Eerste Test/Tren/Dbol Kuur

Hey iedereen.
Was even aan her zoeken waar k m'n topic moest plaatsen kon het f niet vinden. In ieder geval! Wou even mijn kuur schema met jullie delen al wil ik er wat meer info over . Word me 3e kuur heb net 5 weekjes prop winny anavar achter de rug. Maar mijn plan was dus om in maart ongv te starten (eind maart) en met als volgende : sust 500/750 1-10 / 1-5 prop 100/200eod / 1-5 tren a 150 eod / 1-8 tren e 400mg per week en daarbij even caber bij ingooien voor de sides. Iemand die me dit aan of afraadt of eventuele tips heeft ? 90kg 13%
Zat zelf te denken tren e weg te laten en 10 weken doorgaan met tren a. Na en in de kuur oomen natuurlijk pregnyl aromasin/airmidez clomid nolva bij kijken. Maar goed wat vinden jullie van deze kuur ? Wat is het beste ?

Met de knop nieuw topic maak je een eigen topic aan.

Ik zou gewoon simpel 250 test e en 400 tren e per week doen.

Ik kan ook nergens vinden waar ik een topic kan plaatsen wil zelf beginnen (1ste kuur ) met torinabol only kuur (tabs)/ nolvadex naar kuur (tabs)
Wie kan mij hieraan helpen wou het bestellen bij anebole koning maar toch niet gedaan omdatnik het niet vertrouw wie o wie kan mij hieraan helpen graag een prive bericht gr mrraaf12

Hey iedereen.
Was even aan her zoeken waar k m'n topic moest plaatsen kon het f niet vinden. In ieder geval! Wou even mijn kuur schema met jullie delen al wil ik er wat meer info over . Word me 3e kuur heb net 5 weekjes prop winny anavar achter de rug. Maar mijn plan was dus om in maart ongv te starten (eind maart) en met als volgende : sust 500/750 1-10 / 1-5 prop 100/200eod / 1-5 tren a 150 eod / 1-8 tren e 400mg per week en daarbij even caber bij ingooien voor de sides. Iemand die me dit aan of afraadt of eventuele tips heeft ? 90kg 13%
Zat zelf te denken tren e weg te laten en 10 weken doorgaan met tren a. Na en in de kuur oomen natuurlijk pregnyl aromasin/airmidez clomid nolva bij kijken. Maar goed wat vinden jullie van deze kuur ? Wat is het beste ?

maak een eigen topic aan dit is al het zoveelste topic wat je vervuilt met je vraag !

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Ik kan ook nergens vinden waar ik een topic kan plaatsen wil zelf beginnen (1ste kuur ) met torinabol only kuur (tabs)/ nolvadex naar kuur (tabs)
Wie kan mij hieraan helpen wou het bestellen bij anebole koning maar toch niet gedaan omdatnik het niet vertrouw wie o wie kan mij hieraan helpen graag een prive bericht gr mrraaf12

Ik zeg ban :p

Ik kan ook nergens vinden waar ik een topic kan plaatsen wil zelf beginnen (1ste kuur ) met torinabol only kuur (tabs)/ nolvadex naar kuur (tabs) Wie kan mij hieraan helpen wou het bestellen bij anebole koning maar toch niet gedaan omdatnik het niet vertrouw wie o wie kan mij hieraan helpen graag een prive bericht gr mrraaf12
Het is niet verstandig om te kuren met een IQ < 80.

het is er weer zo een.

bijna zomer 2015

jonge kk bijdehandjes vraag ik om.commentaar ofzo ...

jonge ik wil gewoon van die grote biceps en een six pack voor de zomer je weet toch.

alleen heb geen zin om lang te trainen dus neem gewoon anabool enzo want yolo ik neuk al die bitches strax

Jonge !! Internet hooligan kijk mij eens gaan !!! Open je eigen topic ! Zo niet gewoon je lelijke kop houden, kneus !

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Wat is dat toch de laatste tijd hier op het forum ????

Wat een baas !

Hoe kun je dat nu nergens zien. Staat toch duidelijk een knop nieuw topic ik iedere sectie.

Terug
Naar boven