Fitness Seller

Eerste winny kuur + ongeplande reis

GymLifee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik ben sinds vorige week begonnen met een winny only kuur als volgt:
week 1-6: 50mg Winstrol
week 7-10: 20mg Nolvadex

Ik had geen vakantieplannen totdat vrienden bleven aandringen om mee te gaan en kon uiteindelijk die verleiding toch niet aan :duh: De reis zal van 8 juli tot 21 juli zijn in Sunny Beach (Bulgarije).

Ik ben van plan niet te gaan drinken met uitzondering van een welkomstdrankje en ga strikt op mijn eten letten omdat ik mijn progress niet wil vergooien voor 2 weekjes. Ik zal daar ook gewoon 5 a 6 dagen per week gaan trainen zoals ik dat normaliter ook doe.

Ik heb wat op internet rondgezocht of ik het risico moet nemen om voor 2 weken tabs mee te nemen in een vitaminnenpotje of gewoon in een medicijntas te doen en voor Meneer Onschuld te spelen. Ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen of handige tips waar ik iets mee kan ;)

Alvast bedankt

In een vitamine potje doen.

Op aas wordt toch nooit getest als ze het uberhaupt controleren.

inderdaad gewoon in een vitaminepotje doen....

• Topic Starter Topic Starter
Okee, thanks niet dat ik opeens een backside inspectie krijg :P
Zal ze gewoon overgooien in een vitaminnenpotje dan. :)

Beter nog in een medicijnverpakking, bv. anti-allergeticum of iets voor de maag. Vitaminepotje gebruiken is zoals je verstoppen onder je bed.

Ik weet niet of dat je het weet maar je gaat naar Bulgarije binnen de EU. Enkel je handbagage wordt gecontroleerd door de security wegens veiligheidsredenen.

Denk je echt dat je je daar niet gaat uitleven? Nu is dat makkelijk zeggen dat je dat niet doet, maar als je twee weken in Sunnybeach bent..

De tabs meenemen zou niet zo'n probleem moeten zijn, trainen zou ook niet een groot probleem moeten zijn als je een goede gym kan vinden. Alleen je voeding elke dag in orde hebben is misschien een ander verhaal.

Niet gaan is ook geen optie meer als je al geboekt hebt dus gewoon proberen om zoveel mogelijk te trainen en eten en genieten op het strand natuurlijk!

Succes nog!

Damn man, 1000 euro ( of wat kost Sunny Beach? ) om dan vervolgens precies hetzelfde te doen als wat je hier doet. Als je dan toch gaat maak er dan ook een vette party van.

Damn man, 1000 euro ( of wat kost Sunny Beach? ) om dan vervolgens precies hetzelfde te doen als wat je hier doet. Als je dan toch gaat maak er dan ook een vette party van.

Ik wist het wel ^^ Al die bloed lekkere chikies daar :D

Zet er 10weken test naast zodat je nog wat aan je kuur hebt en ga genieten van je vakantie. Dan bedoel ik niet zuipen, maar tenminste lekker eten en niet noodgedwongen elke dag trainen.

Sunny beach is geweldig man! 2 jaar geleden geweest en ik ga zeker nog een keer terug.

Had overigens een fantastisch hotel ( Majestic hotel ) Daar zat ook een sportschool bij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Have fun!

heej

ik ben met winstrol(spuiten) begonnen sins 10juni 50mg dan heb een week gewacht om te zien hoe ik daarop reageer. daarna een week later heb ik op 16juni 100mg gepak omdat om de 2dagen spuiten in dezelfde bil niet gaat. de reden daarvan is omdat diegene dat spuit alleen op die manier zeker is om geen zenuwen te raken. de volgende dosissen zijn op 19 en 24juni gedaan de laatste was zelfs 150mg ineens. is dat niet te veel ineens? en nu een 2tal weken verder merk ik er amper iets van kwa kracht niks alleen iets korter staan maar meer niet.

grtz...

@rikke, Zelf even topic aanmaken dan zal je genoeg antwoorden krijgen...

Terug
Naar boven