GymLifee
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik ben sinds vorige week begonnen met een winny only kuur als volgt:
week 1-6: 50mg Winstrol
week 7-10: 20mg Nolvadex
Ik had geen vakantieplannen totdat vrienden bleven aandringen om mee te gaan en kon uiteindelijk die verleiding toch niet aan
De reis zal van 8 juli tot 21 juli zijn in Sunny Beach (Bulgarije).
Ik ben van plan niet te gaan drinken met uitzondering van een welkomstdrankje en ga strikt op mijn eten letten omdat ik mijn progress niet wil vergooien voor 2 weekjes. Ik zal daar ook gewoon 5 a 6 dagen per week gaan trainen zoals ik dat normaliter ook doe.
Ik heb wat op internet rondgezocht of ik het risico moet nemen om voor 2 weken tabs mee te nemen in een vitaminnenpotje of gewoon in een medicijntas te doen en voor Meneer Onschuld te spelen. Ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen of handige tips waar ik iets mee kan
Alvast bedankt
week 1-6: 50mg Winstrol
week 7-10: 20mg Nolvadex
Ik had geen vakantieplannen totdat vrienden bleven aandringen om mee te gaan en kon uiteindelijk die verleiding toch niet aan
De reis zal van 8 juli tot 21 juli zijn in Sunny Beach (Bulgarije).Ik ben van plan niet te gaan drinken met uitzondering van een welkomstdrankje en ga strikt op mijn eten letten omdat ik mijn progress niet wil vergooien voor 2 weekjes. Ik zal daar ook gewoon 5 a 6 dagen per week gaan trainen zoals ik dat normaliter ook doe.
Ik heb wat op internet rondgezocht of ik het risico moet nemen om voor 2 weken tabs mee te nemen in een vitaminnenpotje of gewoon in een medicijntas te doen en voor Meneer Onschuld te spelen. Ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen of handige tips waar ik iets mee kan

Alvast bedankt