MuscleMeat

Eerste winstrol kuur

Rekii

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Goeiedag alemaal !

Ik train nu ongeveer jaartje had er vaak over na gedacht om te beginnen met ene kuur en had op 30-05-2013 besloten om er echt voor te gaan:) Ik heb gekozen voor een Winstrol oraal kuur met een nakuur van Clomid. Ik zelf vind het leuk om erover te lezen dus vandaar dat ik alles wil delen voor mensen die geïnteresseerd om het te volgen. Op 01-06-2013 begonnen met het nemen van 40MG (4 tabs) ochtend na het ontbijt 2 en na het avond eten 2. De eerste paar dagen dat ik het nam begon ik gelijk een pomp tevoelen en werden mijn spieren echt harder zelf was ik 20 jaar 1.80 75.1 KG en 8% BF voor ik er mee begon. na 2 weken dus op 14-06-2013 woog ik me zelf en was ik 77.8 KG en merkte erg veel kracht toename en aders enz begonne meer deruit te komen tot nu toe vind ik het echt WAUW vooral met bankdrukken enz erg lekkere pomp tijdens het trainen en wil maar niet stoppen ik train zelf 6x per week voeding is ook wel redelijk zit denk ik rond 3500kc per dag en 200gram eiwitte per dag. Ik neem Pre workout van C4 en perfect proteine van body fitshop
Vanavond post ik ook wat fotos maandje terug en van nu. Hebben jullie meschien nog wat tips of iets wat me beter helpt ?

IMG_0059.JPG

IMG_0950.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
geen nakuur nodig bij winstrol.

Maar wat is je vraag dan of wil je een log bijhouden?

Als je een logje wilt bijhouden, moet je naar de kuurlogs gaan :)
En ik zie dat je 20 mg na je ontbijt nam. Is er een reden voor dat je het echt na je ontbijt nam en niet ervoor?

• Topic Starter Topic Starter
Als je een logje wilt bijhouden, moet je naar de kuurlogs gaan :)
En ik zie dat je 20 mg na je ontbijt nam. Is er een reden voor dat je het echt na je ontbijt nam en niet ervoor?

Ik las dat het beste was op een volle maag te nemen dus heb ik dat ook gedaan

Waarom kuren op 1.80 en 75 kg? Je kan nog makkelijk gainen zonder.

Waarom kuren op 1.80 en 75 kg? Je kan nog makkelijk gainen zonder.

dat hoeft niet er zijn mensen die met deze lengte en dit gewicht niet gainen ondanks aangepast eten en weightgainers. ik ben een van die mensen, (versnelde stofwisseling) als ik meer ga eten gaat mijn lichaam het alleen maar sneller verwerken maar kom dan nogsteeds niet aan. dit is echter veranderd na me eerste kuur dus soms heb je een zetje nodig.

dat hoeft niet er zijn mensen die met deze lengte en dit gewicht niet gainen ondanks aangepast eten en weightgainers. ik ben een van die mensen, (versnelde stofwisseling) als ik meer ga eten gaat mijn lichaam het alleen maar sneller verwerken maar kom dan nogsteeds niet aan. dit is echter veranderd na me eerste kuur dus soms heb je een zetje nodig.

Dat is echt onzin.

Goh wat een hosanna van 2 weekjes winny...:D

Zal het topic naast de andere modereer aktie ook even verplaatsen naar de daarvoor bestemde sectie.

Mooi excuus om op tijd te beginnen met kuren :cool:

TS is 20, mag je dan wel loggen?

geen nakuur nodig bij winstrol.

Maar wat is je vraag dan of wil je een log bijhouden?

Eindelijk iemand die de tijd en het geld over heeft voor een nakuur bij winny only en jij zegt meteen dat tie niet moet gaan nakuren. Beetje jammer.

Gewoon nakuren als jij je daar beter bij voelt en succes met de kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht er ook aan om over te gaan naar 50MG per dag maar zat te twijfelen jullie enige tips om het wel of niet te doen ?

50mg is prima.

Ik begrijp niet waarom je een winny gaat doen. Je staat al kurkdroog? Echt een typisch voorbeeld van ik wil wel kuren maar mijn abbs zijn het belangrijkste.

Terug
Naar boven