Fitness Seller

Eerste winstrol kuur

Ik begrijp niet waarom je een winny gaat doen. Je staat al kurkdroog? Echt een typisch voorbeeld van ik wil wel kuren maar mijn abbs zijn het belangrijkste.

Euh, mss omdat het mooie schone massa op levert en geen 5 vocht kg's?:rolleyes: En als je mooie meisjes wilt versieren zijn abs het belangrijkste idd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp niet waarom je een winny gaat doen. Je staat al kurkdroog? Echt een typisch voorbeeld van ik wil wel kuren maar mijn abbs zijn het belangrijkste.

Omdat dit een lichte kuur is en je er niet ineens hulk van word met waterballonnen overal ik heb er in 22 dagen al 3 kilo mee gewonnen en kreeg veel complimenten in de gym van hoe ik train wat mijn schema etc is. maar het enigste 2 nadelen wat ik merk is dat ik pijn in mijn duim en soms in me schouders gewrichten enz en klein beetje acne op me rug thats all. Vandaag gebankdrukt 7x 100 gedaan vond ik tog wel knap

Lekker door gaan, en niet letten op de mensen met alleen maar commentaar.
Lekker doen waar je je goed bij voelt;)

Je stats zijn niet belachelijk, en fysiek is gewoon goed, of je al klaar ben om te kuren verschilt per persoon, is je eigen lichaam.
En er zitten hier een aantal personen waarvan ik geen namen noem, die werkelijk waar op elke log commentaar geven dat ze te vroeg beginnen... Mag je best denken maar wat schiet je er in godsnaam mee op??? ze zijn toch al begonnen dus en je beter een handje helpen ipv commentaar uit te delen.

Succes met de kuur!

Laatst bewerkt:
lekker door gaan, en niet letten op de mensen met alleen maar commentaar.

je stats zijn niet belachelijk, en fysiek is gewoon goed, of je al klaar ben om te kuren verschilt per persoon, is je eigen lichaam.
En er zitten hier een aantal personen waarvan ik geen namen noem, die werkelijk waar op elke log commentaar geven dat ze te vroeg beginnen... Mag je best denken maar wat schiet je er in godsnaam mee op??? Ze zijn toch al begonnen dus en je beter een handje helpen ipv commentaar uit te delen.

Succes met de kuur!

+1+1+1

Lekker door gaan, en niet letten op de mensen met alleen maar commentaar.

Je stats zijn niet belachelijk, en fysiek is gewoon goed, of je al klaar ben om te kuren verschilt per persoon, is je eigen lichaam.
En er zitten hier een aantal personen waarvan ik geen namen noem, die werkelijk waar op elke log commentaar geven dat ze te vroeg beginnen... Mag je best denken maar wat schiet je er in godsnaam mee op??? ze zijn toch al begonnen dus en je beter een handje helpen ipv commentaar uit te delen.

Succes met de kuur!

Jij weet het :D

Terug
Naar boven