XXL Nutrition

Eerste winstrol kuur

Lekker kuren als je all een handicap hebt, WOW wat is dat slim zeg. En mischien zeggen deze jankerds hier boven mij wel dat je een kneus bent meestal vind ik het ouwe zeikers maar deze keer geef ik ze 1000% gelijk.
Stop alstublieft met u kuur, doe eerst wat aan je gezondheid heb je enig idee hoe schadelijk orals zijn voor je lever?

Je wordt er precies wel achterlijk door.

5 posts en alle 5 achterlijk.

Gewoon meteen een slotje op doen. Slaat op niks dit.

Je wordt er precies wel achterlijk door.

5 posts en alle 5 achterlijk.

Maar mijn posts op mijn account @ProteinZone waren op achterlijk zeg ik je eerlijk waar maar deze man is gewoon plus minus 10 jaar ouder als mij en hij praat als een kip zonder kop

En wat je rug betreft ik bedoel niet dat hij klein of lelijk is maar jou mid-traps lijken als je flext gewoon op een drol na een avondje tapas.

Maar mijn posts op mijn account @ProteinZone waren op achterlijk zeg ik je eerlijk waar maar deze man is gewoon plus minus 10 jaar ouder als mij en hij praat als een kip zonder kop

En wat je rug betreft ik bedoel niet dat hij klein of lelijk is maar jou mid-traps lijken als je flext gewoon op een drol na een avondje tapas.

Blijkbaar tast het je verstand aan,veel erger dan een slechte rug :D

Hoi.
Doei.

Terug
Naar boven