Fitness Seller

Eet ik genoeg ?

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hallo,
Ik ben al aardig wat kilo's bij gekomen het laatste half jaar (16kg) nu wou ik toch jullie mening over mijn eten zonder het over het tijdstip van de maaltijden te hebben enzo....

2 boterhammen 5 sneden kippenwit
100 g Brinta met melk

6 eiwitten 1 eigeel met 2 boterhammen

2 kippenfiletes met groenten

80 g zilvervliesrijst

2 blikken tonijn

2 boterhammen, met 5 sneden kippenwit

Whey (40 g eiwit)

500 g kwark 2 eetlepels pindakaas en honing

Wat kan ik er eventueel nog bij doen ?
.

Hoeveel kcal/eiwit/koolhydraden/vet is dit per dag?
hoeveel kcal/eiwit/koolhydraden/vet heb jij nodig per dag voor je doel?.

daar al eens mee bezig geweest?

• Topic Starter Topic Starter

Nope nie mee bezig geweest eet gewoon zoveel ik op kan... Prob elke 2 weken meer te eten..
Ben 1,80 m en weeg nu 91 kg

Maar ziet dit er redelijk uit. Zo perfect moet het voor mij niet zijn. Kben geen topsporter of zoo...

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Dan weeg je al een heleboel voor je lengte, weet je je vetpercentage?

10 % vet 9,1 kg.. Gister nog gemeten met zoon ding in je handen. Op de fitness.. Maar ik zit nu net in een kuur winstbron + test e 4 de week.. Ben er nu ong 5 kilo mee bijgekomen,,

Maar ik zit nu net in een kuur winstbron + test e 4 de week

misschien moet je dit posten bij het AAS forum.

Sowieso zullen mensen je adviseren om eerst je voeding goed op orde te krijgen en alles uit te rekenen voordat je met AAS aan de gang gaat.. maar aangezien je al bezig bent met een kuur heb je aan dat advies niks. Krijg ook niet echt de indruk dat je veel tijd hebt besteed aan je voedingsschema als ik je reactie hierboven lees.. maargoed zelf weten waar je de prioriteiten legt, het is jouw lichaam. succes.

Maar ik zit nu net in een kuur winstbron + test e 4 de week

misschien moet je dit posten bij het AAS forum.

Sowieso zullen mensen je adviseren om eerst je voeding goed op orde te krijgen en alles uit te rekenen voordat je met AAS aan de gang gaat.. maar aangezien je al bezig bent met een kuur heb je aan dat advies niks. Krijg ook niet echt de indruk dat je veel tijd hebt besteed aan je voedingsschema als ik je reactie hierboven lees.. maargoed zelf weten waar je de prioriteiten legt, het is jouw lichaam. succes.

Oké..

Terug
Naar boven