AndroidHealthClinic

Eetschema voor beginner. Tips graag!!!

bulken1990

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
70kg
Beste Leden,

Ben op dit moment 1,86 en weeg 70kg. Mijn doel is om 10 kg aan te komen op een gezonde manier.

Ben zelf totaal nieuw met bodybuilding en voeding maar jullie als ervaren bodybuilders kunnen mij vast en zeker goede tips geven!

Heb gister een eetschema opgesteld. het ziet er als volgt uit.
Bij mijn rijst doe ik ook mais en een eetlepel olijfolie.

Half 9 2x Snee volkoren brood1x Gebakken ei1x 250ml Halfvolle melk

Half 12 1x 100 Gr Zilvervliesrijst1x 100 Gr Kipfilet1x250ml Halfvolle melk

1 uur 1x50 gram ongezouten noten

Half 3 1x 100 Gr Zilvervliesrijst1x 100 Gr Tilapi Filet1x250ml Halfvolle melk

4 uur1x Banaan

6 uur avond eten (hier reken ik 500 kcal voor?????

9 uur 1x50 gram ongezouten noten1x250ml Halfvolle melk

Totaal kcal is: 3000. Vet:78,3 koolh:267,4 eiwit:134,5

Is dit netjes of zeggen jullie: sorry maar hier schiet je niks mee op? graag ook je reactie over de verhouding in eiwit,koolh,vet en kcal.

hiernaast wil ik 3x per week trainen.
Alvast bedank mensen!

Dank is groot!!!!

ik kan je alvast verzekeren dat wanneer je 80 g vet, 270 g kh en 134 g eiwitten eet je niet aan de 3000 caloriën zit. Ergens iets mis gegaan in je berekening. Ongeveer houden aan 2-2.5 g eiwit per kilo lichaamsgewicht, vetten kunnen iets hoger. Wanneer je dit toepast zit je aardig in de richting.

Tussen welke tijden train je?
Zal als ik jou was ontbijt iets uitbereiden.
Wat voor trainingsschema ga je volgen?

Succes!

Toen ik groter wilde worden nam ik 'sochtends pap, 4 boterhammen met pindakaas en een whey shake. 'smiddags weer 4 boterhammen met pindakaas of ei, later op de middag een kom noedels. Tussendoor handjes noten. Afentoe een glas melk. Gewoon avondeten altijd met een stuk vlees. Dan voor het trainen een whey shake, na het trainen een whey shake en een hand noten. Later op de avond nog 4 boterhammen met pindakaas en voor het slapen een halve liter kwark. Redelijk makkelijk dieet en ook niet duur. Het beste is natuurlijk als je ook nog silvervlies rijst met kip eet in de middag. Maar dit ging voor mij niet.

Als ik jou was zal ik er in ieder geval een bak kwark voor het slapen aan toe voegen. pak je zo 45 gram eiwitten op en het verteerd langzaam voor in de nacht.

Laatst bewerkt:
Ik zie niet welk voedsel je gebruikt rondom jouw training. Whey shakes ontbreken. En er is ook geen voedsel voor de nacht. Ik zou voor het slapen gaan een bak kwark eten.

Beter dan mais is het om bonen of tuinerwten aan de rijst toe te voegen. Dat is namelijk veel voedzamer.

ben ook nieuw op deze site en wou vragen of iemand voor mij een voedingsschemakan maken ben 1,86 lang en 107kg train elke dag 1 uur heb een bmi van 30.9 en met volgens fitnes centrum 10 kg kwijt maar wil meer spiermassa op bouwen wie wil voor mij dit doen en sturen naar t.byma@chello.nl

Terug
Naar boven