Fitness Seller

Eetschema

raven693

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik heb een mooi uitgebreid eetschema opgesteld, alleen is dit in Excel formaat. Ik kan het niet kopieren en fatsoenlijk plakken. Kan ik iemand mijn lijst mailen, zodat ik suggesties terugkrijg.
Na een goed schema zou ik ook graag een goed trainingsschema ontvangen. Nu train ik om de dag 2,5 uur. Eerst 15 minuten opwarmen (rennen;crosstrainer). Daarna doe ik alle groepen. (2xbeen;4xborst;3xbicep;3xtricep;3xrug;2xschouder) Alles doe ik 4x10. Dit is aanbevolen door mijn sportschool.
Wat bevelen jullie mij aan. Ik wil wel graag om de dag blijven trainen voor 2,5 uur. Focus: Spiermassa vergroten (vooral biceps). Vetmassa verminderen.
Stats: 1,81, 80kg, middel:82, borst 110, bicep 36,5, vetperc 15%(vandaag laten meten)
Groet,
Sander

Ik zou allereerst stoppen met 2,5 uur te trainen per dag!!! Dit is veel en zal echt niet tot meer spiermassa gaan lijden! Probeer korte trainingen te realiseren die niet langer dan een uur duren. Op een gegeven moment ga je zoveel spierweefsel afbreken die je met je voeding echt niet meer hersteld krijgt, laat staan dat je er meer weefsel voor terug wint. Ca. 1 uur trainen dus!
Ik neem aan dat je net gebonnen bent met BB-en. Daarom zal een full-body work-out echt wel effect hebben. Dit betekent dat je per training zo'n beetje alle spiergroepen aanpakt. Er zijn hier veel leden op dit forum, die hier zelfs als gevorderden nog veel baad bij hebben. Bouw eerst even een basis op, leer de verschillende oefeningen, krijg het gevoel voor de gewichten te pakken en dan kan je later (over een paar maanden) altijd over stappen naar een split-schema (waarbij je zo'n 2 spiergroepen per training aanpakt). Je spieren krijgen op deze manier meer rust en zullen dus sneller in staat zijn te groeien.

Succes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven