AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Century supplements uit Canada heeft ephedrine van "kaizen".

is echte ephedrine, in tegenstelling tot al dat fake spul dat mogelijks gecontamineerd is met anabolen uit europa dat beweerd dat het ephedrine is.


Bestel het al een aantal jaar daar samen met een paar gasten die last hebben van pollen allegie en dergelijke. Waar ephedrine simpelweg beter tegen is dan de pseudoephedrine die ze momenteel in sinutab en aanverwanten steken.
 
Oh en dat is compleet legaal trouwens. Want die eph wordt verkocht als "nasal decongestion aid". Tevens waarvoor ik hem gebruik
 
Century supplements uit Canada heeft ephedrine van "kaizen".

is echte ephedrine, in tegenstelling tot al dat fake spul dat mogelijks gecontamineerd is met anabolen uit europa dat beweerd dat het ephedrine is.


Bestel het al een aantal jaar daar samen met een paar gasten die last hebben van pollen allegie en dergelijke. Waar ephedrine simpelweg beter tegen is dan de pseudoephedrine die ze momenteel in sinutab en aanverwanten steken.
Welke dosis neem jij als je het gebruikt? Neem je alles smorgens in of verspreid over de dag? Neem je het enkel in tegen allergieen of ook voor je gewicht?
 
Welke dosis neem jij als je het gebruikt? Neem je alles smorgens in of verspreid over de dag? Neem je het enkel in tegen allergieen of ook voor je gewicht?

Ik neem 40mg als preworkout. Voornaamste reden is dat ik een scheef neustussenschot heb en beperkt zuurstof binnekrijg. Een snuifje ammonia werkt beter, maar dat kan je niet gans je training doen want dan bloed je gans de mat onder.
Het helpt wel met gewicht als je er cardio of high density compoundlifting mee doet. Maar alleen als het actief is.

Als je het voor je gewicht neemt, moet je alles nemen voor je gaat sporten.
Als je het voor een allergie neemt, moet je het over de dag spreiden
 
Heb de sub zero versie van Zion Labs t5.
Maar deze is zeker minder dan 3 x 8 mg van Kaizen HCL

Weet dat je century nog verkoopt, maar is redelijk prijzig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt toch gewoon bestellen in Canada? Doe ik ook al jaren :dunno:

Als het niet aankomt sturen ze het kosteloos nog een keer toe.
 
Zijn er nog webshops die daadwerkelijk versturen? Ik vind 12,50€ voor 50 tabs van 8mg vrij duur.
 
Zijn er nog webshops die daadwerkelijk versturen? Ik vind 12,50€ voor 50 tabs van 8mg vrij duur.

:roflol: 12,50 voor 50 tabs is gewoon een nette prijs imo. Je hebt het over illegale producten, als je goedkopere rommel wil kun je beter speed halen ergens, werkt even effectief en stukken goedkoper dan ephedrine ;)
 
Wordt een duur geintje zo.. haha.
Vroegah betaalde je 4$ per pakje.
 
Vroegah was alles beter ;) In elk geval goedkoper.. Maar vroeger verdiende je waarschijnlijk ook een stuk minder en betaalde je minder belasting etc.
 
Century supplements uit Canada heeft ephedrine van "kaizen".

is echte ephedrine, in tegenstelling tot al dat fake spul dat mogelijks gecontamineerd is met anabolen uit europa dat beweerd dat het ephedrine is.


Bestel het al een aantal jaar daar samen met een paar gasten die last hebben van pollen allegie en dergelijke. Waar ephedrine simpelweg beter tegen is dan de pseudoephedrine die ze momenteel in sinutab en aanverwanten steken.



Ik zat even op de site te kijken, maar kan geen account aanmaken? Alleen aanmelden voor een bestaand account.

Hoe zit dat dan? Doe ik iets fout of kan je je niet meer aanmelden voor deze site?

Dacht eerst hun een mail te sturen via de knop contact us, maar zelfs daarvoor moet je je eerst aanmelden wat dus niet kan.. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven