AndroidHealthClinic

efedrine gevaarlijk?

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Is efedrine of clenbuterol gevaarlijk?
Er staat dat het voor hart patiënten niet goed is.

Nou ben ik niet echt meer een hart patiënt.
Ik ben namelijk vroeger toen ik 3 was, geopereerd aan mijn hart, omdat
ik een gaatje in mijn hart had.. dat is nu weer hersteld en ik sport veel en heb weinig last van mijn hart.

Overigens had ik wel wat hartkloppingen bij No Xplode.. terwijl ik dit bij NoxiPro helemaal niet had.

ja het is gevaarlijk

Zeker niet onschadelijk zoals vele beweren. Zou het ook al helemaal links laten liggen als je al een verleden hebt aan hartkwalen, ongeacht wat.

Is efedrine of clenbuterol gevaarlijk?
Er staat dat het voor hart patiënten niet goed is.

Nou ben ik niet echt meer een hart patiënt.
Ik ben namelijk vroeger toen ik 3 was, geopereerd aan mijn hart, omdat
ik een gaatje in mijn hart had.. dat is nu weer hersteld en ik sport veel en heb weinig last van mijn hart.

Overigens had ik wel wat hartkloppingen bij No Xplode.. terwijl ik dit bij NoxiPro helemaal niet had.

Kijk ermee uit, het zijn geen wondermiddelen. Wordt eigenlijk alleen gebruikt in wedstrijdvoorbereiding om de laatste procenten te verliezen van bijvoorbeeld 6 naar 3 a 4 te gaan.

Je kunt er spierkrampen van krijgen als je teveel pakt te weinig water drinkt en geen taurine er tegen pakt. En je hart is ook een spier;).

beide leuke middelen vind ik zelf wel steeds goed oppassen met de doseringen!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, leuk.
De een zegt: niet doen!
en de ander zegt: lage dosering?

derp hartoperatie ondergaan zit eraan te denken om clen te nemen.

vrouwen :roflol:

Zoals met vele producten is in verstandige dosissen het product niet gevaarlijk.
Kan je deuwdgaan door ephidrine? Jazeker in het verleden al vaker gebeurt.. Dit wel door ongebruikelijk hoge dosissen.
Je kan namelijk ook deuwd gaan door caffeine cap's als je er maar genoeg neemt :)

Voorgaand stukjé slaat op normale mensen, waarmee ik mensen bedoel die in het verleden geen hartkwalen hebben ondervonden laat staan geopereerd geweest zijn aan het hart.

Ikzelf zou in jouw positie zeker niet de stap zetten naar deze middelen!

Om Kevin te citeren

Om vet kwijt te raken is de kleine meerwaarde die clen brengt bij een hoger bodyfat niet de moeite afgezet tegen de bijwerkingen.

Om Kevin te citeren

Om vet kwijt te raken is de kleine meerwaarde die clen brengt bij een hoger bodyfat niet de moeite afgezet tegen de bijwerkingen.

Ik begrijp het nu miss verkeerd maar zeg je hier nu dat clen bij een hoger bf niet bijster effectief is?
Zoja komt dit bij ephi ook voor?

Als je hoger bf hebt kan je nog zoveel bereiken met voeding/training/cardio.

niets gevaarlijks aan joh, ze hebben het illegaal gemaakt voor de lol

Gewoon niet doen als je hartklachten hebt gehad.

Kan me moeilijk voorstellen dat je op een niveau zit waarbij je clen uberhaupt 'nodig' hebt. Zou er niet aan denken, is sowieso geen wondermiddel.

Das echt troep.

Terug
Naar boven