MuscleMeat

efedrine gevaarlijk?

Verantwoord gebruik van Clenbuterol en Ephedrine is wel degelijk mogelijk, als je cardio kan tolereren ken je dit soort middelen ook tolereren.
Mocht je met betrekking tot je hart twijfelen, dan zou ik je huisarts (tactisch) raadplegen.

Vraag hem bijvoorbeeld of je een (hele) hoge dosering caffeïne zou kunnen tolereren voor het afvallen.
Als hij vraagt hoe hoog? Dan vertel je dat je er aan zit te denken om in ieder geval een dosis te nemen die significant de bloeddruk en hartslag kan/gaat verhogen.

Laat de beste man dan maar met advies komen, het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat hij je door verwijst naar een voedingsdeskundige.

Is efedrine of clenbuterol gevaarlijk?
Er staat dat het voor hart patiënten niet goed is.

Nou ben ik niet echt meer een hart patiënt.
Ik ben namelijk vroeger toen ik 3 was, geopereerd aan mijn hart, omdat
ik een gaatje in mijn hart had.. dat is nu weer hersteld en ik sport veel en heb weinig last van mijn hart.

Overigens had ik wel wat hartkloppingen bij No Xplode.. terwijl ik dit bij NoxiPro helemaal niet had.

Wat kan ik verstaan onder weinig last van je hart hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik van No Xplode wel heel energiek werd,
wat hartkloppingen, maar niet dat ik last had van hartklachten tijdens de training of
in rust.

De hyperventilatie kwam door stress / spanningen.
Voordat ik NoXplode gebruikte had ik last van hyperventilatie, dus ik kan niet
zeggen dat de NoXplode dit heeft veroorzaakt.

Dat ik van No Xplode wel heel energiek werd,
wat hartkloppingen, maar niet dat ik last had van hartklachten tijdens de training of
in rust.

De hyperventilatie kwam door stress / spanningen.
Voordat ik NoXplode gebruikte had ik last van hyperventilatie, dus ik kan niet
zeggen dat de NoXplode dit heeft veroorzaakt.

Laat het links liggen. Of je moet wedstrijden willen doen. En zelfs dan zou ik er goed overnadenken.
Het is heavy spul zoals hier al word aangegeven.

Terug
Naar boven