XXL Nutrition

efedrine-sustanon vraagje

Bezoekers in dit topic

davedenuter

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
79
Waardering
1
ik ben momenteel aan dieeten neem vooral eiwitschakes en gekookte kip,bananen en in de vooravond wat koolhydraten als suplement neem ik betafor,multivitaminen,vit c.ik heb efedrine en sustanon en weet niet of ik dat samen kan nemen ik wil niet al te veel massa verliezen daarom de vraag, kan ik efedrine met sustonon nemen zodat ik geen massa verlies en ondertussen wel vet kan verbranden zonder al te veel gewicht te verliezen en mijn bf kan laten dalen???
 
Sorry voor de bash gozer,maar weet je uberhaubt wel wat de middelen zijn?
 
ik ben momenteel aan dieeten neem vooral eiwitschakes en gekookte kip,bananen en in de vooravond wat koolhydraten (geen goede mix, vet afvallen en spier behouden, cutten dus zoals wij bodybuilders dat noemen, gaat dmv laag in je kools te zitten. Zeker in de avond zo min mogelijk, niks zou het beste zijn)als suplement neem ik betafor,multivitaminen,vit c.ik heb efedrine en sustanon en weet niet of ik dat samen kan nemen ik wil niet al te veel massa verliezen (wat krieltje je al vroeg, weet je wat dit is? dit is een steroide waarvan, neem aan dat dit je eerste kuur is met deze kennis, je gaat gainen als een gek)daarom de vraag, kan ik efedrine met sustonon nemen zodat ik geen massa verlies en ondertussen wel vet kan verbranden zonder al te veel gewicht te verliezen en mijn bf kan laten dalen???

paar dingetjes beantwoord voor je
 
Post even je voedingsschema. Vet verliezen doe je met een goed voedingsschema en aangepaste training en cardio.

Ik lees dat je in de avond koolhydraten neemt, geen eiwitten ?
Wil je vet verliezen dan kan je in de avond beter weinig koolhydraten nemen.

Kortom post even je voedingsschema dan kunnen we je beter helpen.

Gr. Navy
ik eet tot in de vooravond koolhydraten vanaf 17 uur alleen nog maar eiwitrijke voeding,mss heb dat even fout getypt.mijn voedingsschema is voor 17uur 600gr kipfilet gekookt verdeeld over 3 maaltijden met een beetje koolhydraten bij 2 granen koekjes en 2 banenen en brood met tonijn,na 17 uur nog 3 eiwitschakes 1 banaan en als ik echt nog een te groot honger gevoel heb brood met tonijn of kip.hoop dat het nu wat duidelijker is en alvast badankt gr.DAVE
 
efedrine voor de laatste vetverbranding
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven