Fitness Seller

efedrine

romano1986

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik lees vanalles over efedrine en caffeine en nog aantal van dat soort dingen om een eigen stack te maken maar is er geen topic waar er alles over in staat of een site? want heb al zoveel topics doorgelezen maar kom er zo niet direct uit.
Ik wil me er graag in verdiepen.

grtz romano

In de bestaande topics staat alle informatie die je nodig hebt, probeer een EC-stackje "ephedrine en caffeine", langzaam opbouwen tot maximale dosis. By the way, zonder een goed voedingsschema schiet je niets op met dat spul ;) .

• Topic Starter Topic Starter
nee heb goed voedings schema hoor;) en trainings schema ook.
heb caffeine bestelt nu ma efedrine is hier niet te krijgen tog?
en wat voor yohimbine dan precies?

bedankt voor de reactie:)

romano1986 zei:
nee heb goed voedings schema hoor;) en trainings schema ook.
heb caffeine bestelt nu ma efedrine is hier niet te krijgen tog?
en wat voor yohimbine dan precies?

bedankt voor de reactie:)

Efedrine wordt onder de toonbank nog steeds verkocht, maar je kunt beter iets zonder efedrine nemen (stacker) want je krijgt er misschien hartritmestoornissen van.

:D yohimbe,verhoogt tevens je testosteron ,ook leuk voor in de slaapkamer.

en waar is die yohimbe nog te vinden?

Ben je lui ofwa, je bent 19 en je gaat die shit al gebruiken. Ga gewoon je cardio doen! en pas je voeding aan. lui varken

jah ok. maar ik vraag tog ook eerst informatie voor dat ik iets ga doen;)
blijk dus dat ik het btr niet kan doen:)
hoefd niet meteen zo te trippen

Beetje geduld, dan kan ik je wellicht stackje caffeine/effedrine/yohimbine bezorgen...

Nog even wachten

daxie zei:
Beetje geduld, dan kan ik je wellicht stackje caffeine/effedrine/yohimbine bezorgen...

Nog even wachten

heb geduld:D ALS ik stack zou gebruiken dan all1 de laatste 4 weken van de cut:)

boerenkool zei:
Efedrine wordt onder de toonbank nog steeds verkocht, maar je kunt beter iets zonder efedrine nemen (stacker) want je krijgt er misschien hartritmestoornissen van.

Dan kun je ook krijgen door teveel caffeine en stackers zonder ephedrine :D . En het is maar de vraag of het bij hem werkt, ik merkte er niet veel van hartslag zonder EC 45bpm en met EC rond de 60bpm.

Jinsu zei:
Dan kun je ook krijgen door teveel caffeine en stackers zonder ephedrine :D . En het is maar de vraag of het bij hem werkt, ik merkte er niet veel van hartslag zonder EC 45bpm en met EC rond de 60bpm.

dus verschilt per persoon?
hoop dat ik er dan tegen kan want cutten valt nu btj tegen BF gaat wel omlaag heel langzaam maar kzie niet meer zo vol uit:(
krijg steeds de neiging om weer te gaan bulken:P
mja ff doorbijten tog

Ja, ik zou ook graag efedrine stacks willen kopen, maar kan ze nergens vinden. Iemand hier misschien??

Terug
Naar boven