XXL Nutrition

efedrine

ALs het zover is zal ik in dit forum een subtiel toegelaten maar duidelijk bericht plaatsen...

Hehe, I know, maar hoe meer mensen het lezen, hoe beter denk ik zo :-)

Escobar18 zei:
Ja, ik zou ook graag efedrine stacks willen kopen, maar kan ze nergens vinden. Iemand hier misschien??
Je kan gewoon alles los kopen.

Beste 4 vind ik persoonlijk ephedrine hcl, caffeine, aspirine en l-carnitine. Van die 4 samen ga je zeker ****ing droog worden. Gebruik die 4 zelf ook, met 18% vet begonnen en zou nu rond de 10 zitten.

Ephedrine hcl kan je bij die link van dbc01 halen.
Aspirine uiteraard in de apotheek.
Caffeine (Lipotrex Booster) en L-Carnitine (Olimp) kan je bij xxl nutrition (of misschien een andere webshop) halen.

Brutez zei:
Je kan gewoon alles los kopen.

Beste 4 vind ik persoonlijk ephedrine hcl, caffeine, aspirine en l-carnitine. Van die 4 samen ga je zeker ****ing droog worden. Gebruik die 4 zelf ook, met 18% vet begonnen en zou nu rond de 10 zitten.

Ephedrine hcl kan je bij die link van dbc01 halen.
Aspirine uiteraard in de apotheek.
Caffeine (Lipotrex Booster) en L-Carnitine (Olimp) kan je bij xxl nutrition (of misschien een andere webshop) halen.
Hoe werkt die site? Ik ben nu op die site maar ik ken de producten niet vinden.? En efedrine is toch vebroden in NL? Hoe kunnen ze het dan op deze site wel verkopen als het niet mag???

Oepss, foutje:D Het gaat om dit stukje:Hoe werkt die site? Ik ben nu op die site maar ik ken de producten niet vinden.? En efedrine is toch vebroden in NL? Hoe kunnen ze het dan op deze site wel verkopen als het niet mag???

Oww, ik keek bij de verkeerde site.:D

• Topic Starter Topic Starter
heeft al iemand hier al ervaring met bestellen op StackerStore ??:)

@Brute

Ik heb gehoord dat een stack met efedrine,cafeíne en yohimbine de beste stacker is die je kunt krijgen om af te vallen en al dat vet te verbranden.Als je er meer over wilt lezen,kijk dan op deze site:Afvallen met supplementen afslanksupplementen
Hier staat het allemaal netjes uitgelegd.

ik krijg ze zaterdag als het goed is en begin er 19 juni mee dan zit ik op de helft van mij cut fase, heb de energie van die stacker wel nodig nu:P

Ik gebruikte al ephedrine toen ik 16 was ben er 25 kilo mee afgevallen in 5 maanden tijd.

Kukkeledeh zei:
Ik gebruikte al ephedrine toen ik 16 was ben er 25 kilo mee afgevallen in 5 maanden tijd.

is een goede prestatie:D
all1 kwil g1 25 kilo afvallen dan weeg ik nog maar 45:eek:
ik gebruik ze voor het laatste btj en voor de energie:)

Terug
Naar boven