AndroidHealthClinic

Efedrine

Status
Niet open voor verdere reacties.
kga er een beetje te hard op. Nooit gebruikt om af te vallen ofzo. Alleen "partydrug" en als ik eens moe ben. Trainen, lopen, sporten doe je niet met stimulerende middelen. Daardoor zijn er mensen gestorven daarom is het nu illegaal.

:roflol: je gelooft zeker ook erin dat de sinterklaas ook de kerstman is, of niet?

Mensen sterven alleen omdat ze zaken verkeerd aanpakken, je kan aan vanalles dood gaan, dingen die overal vrij te krijgen zijn. Efedrine is vrij veilig, zolang je een gezond hart hebt en let op de dosseringen en opbouw van conditie en hoeveelheid.

Als in Stack ephedra zit.. en k*t is.. waarin zit dan die ephedrine? Die beter en milder is? En hoe kom je eraan?

Onder het motto "Beter laat dan nooit";)
Efedrine HCl is illegaal in Nl.
Maar in het grijze circuit overal verkrijgbaar.
Laat je niet foppen door te denken dat efedra gozonder zou zijn omdat `t natuurlijk is.

Maar wanneer weet je ofdat je geen hartprobleem hebt? Eerst dan naar de dokter om je te laten checken... Bijna niemand doet dat.
Zoiets weet je voor een stuk van jezelf. Je weet toch wel als je een hartaanval hebt gehad? Je weet ook wel of je cholesterol hoog is en of je snel buiten adem bent als je wat moet doen. Dat zijn allemaal aanwijzingen. Het is idd beter om een onderzoek te laten doen, maar als je conditie in orde is en je hebt in de familie niemand met hartproblemen dan ben je al redelijk veilig. Het is ook niet zo dat iemand met hartproblemen zomaar doodvalt van wat efedrine, zoiets gebeurd alleen op een extreem moment. bijv. mensen die niet opbouwen en teveel vragen van hun lichaam wanneer ze er nog niet aan toe zijn.

Wat zijn jou ervaringen met Alfavit?
Alfavitjes lijk ik wat minder heftig op te reageren dan Efedrine HCl.
Maar bij gebrek aan HCl een goeie vervanger.
Als je rustig opbouwt geen nare bijwerkingen en kan je jezelf er juist goed van voelen.
Op efedra werd ik zo dol als een stier, dus dat laat ik staan.

Gewoon strikt voedingsschema volgen en dan 25 mg efedrine in combinatie met caffëine enkel voor de training. Dan is het resultaat voor mij meer dan voldoende

Alfavitjes lijk ik wat minder heftig op te reageren dan Efedrine HCl.
Maar bij gebrek aan HCl een goeie vervanger.
Als je rustig opbouwt geen nare bijwerkingen en kan je jezelf er juist goed van voelen.
Op efedra werd ik zo dol als een stier, dus dat laat ik staan.

Tot hoeveel heb je opgebouwd?

heb een tijdje gedaan 2 dagen clen 2 dagen efedra voor een maand werkte goed bij mij af en toe wat trillende handjes meer niet .

Tot hoeveel heb je opgebouwd?

Met 100 mg kon ik nog prima funtioneren en m`n gezicht vertonen op `t werk:D Ben niet hoger gegaan op af&toe op een feestje na.
Was ook gemotiveerder om te trainen en enigszins een voedingsschema te volgen. En daar schort `t meestal aan bij mij.

:roflol: je gelooft zeker ook erin dat de sinterklaas ook de kerstman is, of niet?
Zeg dan waarom het wel illegaal is geworden om het te verkopen... ipv je :roflol:

Hartproblemen laten zich toch niet onmiddelijk merken? Zou die voetballer voor hij neerstuikte al problemen gehad hebben met z'n hart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven