Fitness Seller

Effect HGH op blessures

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Is er iemand die wel eens groeihormoon gebruikt heeft om van een blessure af te komen? Zo ja wat zijn je ervaringen op dit gebied?

Ik kamp zelf al maanden met een schouderblessure, waarschijnlijk een of twee ontstoken pezen. Ik heb een hekel aan deca dus zit er over te denken om GH te gaan proberen op 2 a 3 IU per dag om er vanaf te komen.

waarom een hekel aan deca? als ik ergens last van zou hebben en ik zou deca moeten nemen, dan stond ik definitief vooraan.

trouwens als je aan de sth gaat zou ik er sowieso een dikke kuur van maken met test en deca en de hele ratteplan ;)

trouwens op een us board was een of andere gozer met een dik auto-ongeluk (kan linkff niet vinden) en die zette ed 20mcg igf in de 'blessure-plek'..naar eigen zeggen herstelde ie bovenwonder snel...

ik merk dat mijn schouderblessure minder is geworden sinds ik aan HGH zit

• Topic Starter Topic Starter
Voor een dikke kuur heb je geld nodig en dat heeft deze arme luis niet.

Deca vind ik een lelijke libidokiller. Ik heb al eens eerder letterlijk voor lul gestaan op een eerste date en dat overkomt me geen tweede keer. Zoals je aan mijn sig kunt zien wisselt het publiek nogal snel bij mij en je zal net zien dat hij me op een cruciaal moment in de steek laat.

Voor een dikke kuur heb je geld nodig en dat heeft deze arme luis niet.

Deca vind ik een lelijke libidokiller :thumbdown:

geen geld? wtf...bel 0800-groningen...verkoop je maagdelijke kontje...kom op..wel geld voor sth niet voor wat test erbij...:rolleyes: kan dat nou?

daarnaast...8 weken deca met enkele weken test er achteraan...met daaronder sth zal mss wel je schouder herstellen.

heb jij btw niet die schouder nodig voor je aankomende baan? of gaat dat nie door?

Aankomende baan wordt op z'n vroegst pas volgend jaar.
Ik was niet van plan om er een complete kuur in te gaan rammen, heeft ook geen zin omdat ik niet volle bak kan trainen met die schouderblessure.

BTW een complete hgh kuur met de hele rataplan kost ongeveer het tienvoudige van een hgh-only voor kortere tijd op lagere dosering zonder de hele rataplan. You do the math.

Mijn skills, daar kun jij alleen maar van dromen. Je mocht willen dat je net zo veel vrouwen aan de haak sloeg als ik, wannabe player :gay:

Primobolan is ook een gewrichtshersteller,duurder dan Deca,maar je
krijgt tenminste nog een stijve voor dat geld.
Primo en test aan max 250 mg per week versterken elkaars werking wat betreft gewrichtsherstel en bindweefsel.

Ook boldenone en oxandrolone kunnen helpen.

Zelfs stanozolol :

There is evidence that anabolic steroids, which are derived from testosterone and have markedly less androgenic activity, promote tissue growth and enhance tissue repair; however, the mechanisms involved in their anabolic activities remain unclear. In this report, we measured the effect of the anabolic steroid stanozolol on cell replication and collagen synthesis in cultures of adult human dermal fibroblasts. Stanozolol (0.625–5 g per ml) had no effect on fibroblast replication and cell viability (p = 0.764) but enhanced collagen synthesis (p < 0.01) in a dose-dependent manner (r = 0.907). Stanozolol also increased (by 2-fold) the mRNA levels of 1(I) and 1(III) procollagen and, to a similar extent, upregulated transforming growth factor-1 (TGF-1) mRNA and peptide levels (p < 0.001). There was no stimulation of collagen synthesis by testosterone. The stimulatory effects of stanozolol on collagen synthesis were blocked by a TGF-1 anti-sense oligonucleotide, by antibodies to TGF-, and in dermal fibroblast cultures derived from TGF- 1 knockout mice. We conclude that collagen synthesis is increased by the anabolic steroid stanozolol and that, for the most part, this effect is due to TGF-1. These findings point to a novel mechanism of action of anabolic steroids

Stimulation of Collagen Synthesis by the Anabolic Steroid Stanozolol
Vincent Falanga*,†, Adam S Greenberg*, Linda Zhou*, Sofia M Ochoa*, Anita B Roberts‡, Anna Falabella* and Yuji Yamaguchi

Mijn schouderblessure lijkt ook stukken minder nu ik aan de GH zit. :)

Op wat voor dosis zit je J?
Ik begin zelf toch maar met deca volgende week op lage dosis, als dat niet (voldoende) helpt ga ik voor de HGH, zat aan 2,5 IU ED te denken.

STH verzacht niet je blessures hoor. Misschien in de beginfase als je op veel iu zit, ivm het vocht, maar het werkt echt niet blessure helend.

Deca of primo helpt je veel beter.

Ik ken iemand die na een auto ongeluk tijdens zijn fysiotherapie anavar tabletten knalde op 60 mg per dag, en volgens eigen zeggen wondersnel herstelde.
Dat was tevens ook de mening van de nietsvermoedende therapeut :P

Op wat voor dosis zit je J?
Ik begin zelf toch maar met deca volgende week op lage dosis, als dat niet (voldoende) helpt ga ik voor de HGH, zat aan 2,5 IU ED te denken.

5IU /eod.

STH verzacht niet je blessures hoor. Misschien in de beginfase als je op veel iu zit, ivm het vocht, maar het werkt echt niet blessure helend.

Het heeft voor mijn gevoel toch een soort herstellende werking op 't weefsel. :)

Ik ken iemand die na een auto ongeluk tijdens zijn fysiotherapie anavar tabletten knalde op 60 mg per dag, en volgens eigen zeggen wondersnel herstelde.
Dat was tevens ook de mening van de nietsvermoedende therapeut :P
Anavar heb ik idd ook van gehoord, over winstrol zijn de meningen verdeeld; de een beweert dat het juist een negatief effect heeft op de pezen en de ander zegt dat het juist een helende werking heeft.

Ik vroeg het me af omdat HGH een positieve werking heeft op o.a. pezen, en ik heb 2 ontstoken pezen in 1 schouder.

Maybee flauw om te zeggen maar het zijn allen geneesmiddelen die spier/weefselherstel voorspoedigen. De 1 zal maybee beter werken dan de ander maar dan nog snap ik jouw probleem niet???

Kun je niet gewoon naar een dokter gaan en vragen wat het herstel zou voorspoedigen, om vervolgens zijn medicijnenkast te plunderen?

PS Bel me dan ja

:D

Maybee flauw om te zeggen maar het zijn allen geneesmiddelen die spier/weefselherstel voorspoedigen. De 1 zal maybee beter werken dan de ander maar dan nog snap ik jouw probleem niet???

Kun je niet gewoon naar een dokter gaan en vragen wat het herstel zou voorspoedigen, om vervolgens zijn medicijnenkast te plunderen?

PS Bel me dan ja

:D

Meeste dokters zijn geen experts op het gebied van anabolen.

Heb ik al gedaan, hij heeft me diclophenac voorgeschreven. Heeft wel even geholpen maar nadien kwam de pijn weer terug.

Deca wilt tie me zo snel niet voorschrijven, en zo duur is dat spul niet dus dan maar de illegale weg bewandelen :)

Ga naar een fysiotherapeut!

Je hoeft geen verwijzing van een arts te hebben.

Zoek ff bij je in de buurt waar een fysio zit met een redelijke oefenzaal.

Terug
Naar boven