AndroidHealthClinic

effect op de geest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richje30

Novice
Waardering
0
misschien een rare vraag maar wat heeft een gemiddeld kuurtje voor effect op de geest ivm. aggressie,slapen enz. Ik nben zelf aleen slechtebslaperen vrijsenlmopgefockt,is nhet effectbvan ana daar negatief op en watbis een leuk mkuurtje als je voor de beerste keer neemt, zonder zwaar veelmpsych klachten te krijgen(dan maar iets minder spieropbouw).Ikn wil me wel gewoon relaxed kunnen voelen.
bvd, gr, rich

• Topic Starter Topic Starter
nee ff series, ij lijd aan borderline dus ben al niet te stabiel, heeft ana er veel effect opp?
bvd.rich

zou zeker als je borderline hebt ermee uitkijken.Je kan overslaan naar de andere kant en er depressief/neerslachtig van worden als je klaar bent.Heet niet voor niets dianabolrebound.
Je euforie wordt na de kuur omgezet (bij mij erg sterk) in neerslagtigheid

Ik hoop voor jou in ieder geval dat je er beter door gaat spellen! :rolleyes:

Borderline & dyslexie imo, so kinda not funny ...

Ik zou het risico toch niet durven nemen om zo maar even de spuit erin te raggen.
Mss kan je eens experimenteren met korte esters a la Test Prop op een minimale dosis.
En zo even de sides aankijken. Als het allemaal draait zoals het hoort,
kan je eventueel nog hogere dosissen, stacks testen.

Als ik jou was zou ik me er niet aan wagen. Mocht je t toch willen, praat dan met iemand die ervaring heeft met ana gebruik in combinatie met borderline.Misschien dat je arts je ook nog wel iets kan vertellen mocht je erover willen praten.

Borderliners met een roid-rage.. zo is De Hulk ook begonnen.

Gewoon niet doen dus @ TS!

nee ff series, ij lijd aan borderline dus ben al niet te stabiel, heeft ana er veel effect opp?
bvd.rich
Ik ben zelf ook niet de meest stabiele persoonlijkheid (maar dan zonder heel veel spelfouten :D), en ik heb heel vroegah eens wat met a.a.s. aangekloot. Geen problemen gehad op het psychisch vlak. Echter, een nakuur is aan te raden. En van clomid werd ik toch flink raar in het bolletje.
Als ik jou was you ik het niet doen. De kans dat je ****ed up raakt is klein, maar als het gebeurd is het echt niet tof.

Door mijn spuit, heb ik al meer ruzie dan normaal in de relatie, heb de ramen er ook al uitgekegeld en een nacht in de zel gezeten, dus ja uitkijken, verder voel ik me doorgaans beter dan normaal, maar dat opgefokte wees je daar van bewust, ik had er erg veel last van!

Zo vreselijk zielig die gasten die na een prikkie iemand te lijf gaan.
Gewoon van ...."kijk uit ik ben agressief van de gear" get real.

Zo vreselijk zielig die gasten die na een prikkie iemand te lijf gaan.
Gewoon van ...."kijk uit ik ben agressief van de gear" get real.

Sorry maar volgens mij zijn er echt wel onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat je van een kuurtje veel aggressiever kunt worden.. Er zijn inderdaad mensen die hier stoer mee willen doen. Maar er is ook een groot aantal dat toch écht opgefokt en aggressief is. If I'm wrong, please correct me;)

nice bump...

misschien een rare vraag maar wat heeft een gemiddeld kuurtje voor effect op de geest ivm. aggressie,slapen enz. Ik nben zelf aleen slechtebslaperen vrijsenlmopgefockt,is nhet effectbvan ana daar negatief op en watbis een leuk mkuurtje als je voor de beerste keer neemt, zonder zwaar veelmpsych klachten te krijgen(dan maar iets minder spieropbouw).Ikn wil me wel gewoon relaxed kunnen voelen.
bvd, gr, rich

waarom typ je zoals een marokkaan??

bvd.rich

Ja, het verergert je klachten. Ik heb zelf ook borderline maar als je jezelf echt onder controle hebt zou je zelfs trenbolon kunnen gebruiken. Ik word er wel een stuk agressiever van maar je moet gewoon goed blijven nadenken, vooral tot 100 tellen want je weet zelf dat je je na een half uur weer normaal voelt.

Ik kan het je in ieder geval niet aanraden. ;)

Niet mee beginnen als je aan borderline lijd want je gaat je echt heel goed voele tijdens de kuur en na de kuur is dit dus het tegenovergestelde..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven