XXL Nutrition

Kratom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verdomme zeg wat een gedoe voor een beetje kratom :roflol:

Als ze nu gewoon met DHL, UPS of FedEx gaan versturen.. Tijd dat PostNL eens failliet gaat :o
 
25 dollar is prima, ik betaal nu 20 dollar voor spullen die niet arriveren.

Ik heb dus ook 3 keer met succes een pakket ontvangen en de kratom is gewoon erg goede kwaliteit en ontzettend goedkoop. Ik ben het dus wel beetje jammer als ik nu een andere supplier moet gaan zoeken omdat POSTNL de boel loopt te verklooien.

Ik verwacht dat mijn pakket binnen enkele dagen weer wordt terug gestuurd. Ik heb alles geprobeerd en het is voor mij nu ook vooral een principe kwestie geworden
 
Je neemt wel veel man. Heb eens 6 gram genomen en werd toen misselijk, duizelig en sloom joh..
Ik neem 2 gram en merk binnen een kwartier dat het licht wat feller voor mijn ogen word waarna ik super veel energie krijg..

Gister weer eens geprobeerd. Nu minder zoals je zei, 3,4gr white vein. Merk echt weer amper wat :(
 
Voor iedereen verschillend maar minder dan 5 gram is voor mij nooit echt effectief gebleken.

Probeer eens een dagje smorgens 5 gram witte voor ontbijt, smiddag 5 gram groene voor de lunch en savonds 5 gram rode voor avondeten. Dan heb je wel een lekker dagje.

Ik moet er altijd even inkomen met kratom.
 
Ik heb vandaag ook het sample pakket van Kratomind ontvangen. 2 weken onderweg geweest, vind ik vrij netjes.
Koning Eenoog: irritant dat postnl de boel loopt te verpesten.
 
Yo er staan code’s op de verpakkking en die verwijzen naar de kratom soort dat het is. Ze mogen geen kratom meer naar het buitenland shippen. Het is gewoon legit. Zie karma.
Hoe kan je deze codes ontrafelen? :)
 
Ik heb vandaag ook het sample pakket van Kratomind ontvangen. 2 weken onderweg geweest, vind ik vrij netjes.
Koning Eenoog: irritant dat postnl de boel loopt te verpesten.

Nice. Had je reguliere shipping van 10 dlar of EMS voor 20?
 
Nice. Had je reguliere shipping van 10 dlar of EMS voor 20?
Zelfs alleen maar regulier.. Ik vermoed gewoon geluk.

Heb je kunnen achterhalen waarom je pakket door Postnl steeds wordt teruggestuurd? Alleen omdat het label niet goed leesbaar is?
 
Zelfs alleen maar regulier.. Ik vermoed gewoon geluk.

Heb je kunnen achterhalen waarom je pakket door Postnl steeds wordt teruggestuurd? Alleen omdat het label niet goed leesbaar is?

Vandaag weer met POSTNL gebeld. Ze zeggen dat het bij het sorteercentrum ligt en normaal binnen 2-4 dagen bezorgd wordt. Dat in het systeem geen adres staat maar dat het mogelijk is dat hij alsnog geleverd wordt als het adres op de doos staat (wat zo is).

Via facebook zeggen ze nu dat omdat het pakket voorzien was van plastic wrap het mogelijk niet gelezen kon worden door de sorteer machine. Omdat het pakket dan glimt. Ze hopen dat het de volgende keer beter gaat. Haha, tja.

Ik denk dat het een hele bizarre samenloop van omstandigheden en veel pech is ofzo. Maar goed pakket die terug gestuurd worden is niet ongewoon voor postnl als je online een beetje gaat zoeken. Toch een soort van semi monopoly positie waardoor het wel erg makkelijk wordt voor zo’n bedrijf om weg te komen met crappy kwaliteit.
 
Haha mijn batch code is 18 11 27 02.

Schiet ook niet op.
 
Vandaag weer met POSTNL gebeld. Ze zeggen dat het bij het sorteercentrum ligt en normaal binnen 2-4 dagen bezorgd wordt. Dat in het systeem geen adres staat maar dat het mogelijk is dat hij alsnog geleverd wordt als het adres op de doos staat (wat zo is).

Via facebook zeggen ze nu dat omdat het pakket voorzien was van plastic wrap het mogelijk niet gelezen kon worden door de sorteer machine. Omdat het pakket dan glimt. Ze hopen dat het de volgende keer beter gaat. Haha, tja.

Ik denk dat het een hele bizarre samenloop van omstandigheden en veel pech is ofzo. Maar goed pakket die terug gestuurd worden is niet ongewoon voor postnl als je online een beetje gaat zoeken. Toch een soort van semi monopoly positie waardoor het wel erg makkelijk wordt voor zo’n bedrijf om weg te komen met crappy kwaliteit.

Ik denk vooral veel pech inderdaad. Wellicht Kratomind vragen om een duidelijk label op te plakken?
 
Haha mijn batch code is 18 11 27 02.

Schiet ook niet op.

Staat ergens toch wel iets van B23 ofzo op? Op ieder 100 grams pakket zou andere letter cijfer combo staan.
 
Staat ergens toch wel iets van B23 ofzo op? Op ieder 100 grams pakket zou andere letter cijfer combo staan.

Klopt helemaal Rob, wat jij heb gestuurd, ik moest alleen stukje naar beneden scrollen maar dat werd al teveel voor me.
 
Klopt helemaal Rob, wat jij heb gestuurd, ik moest alleen stukje naar beneden scrollen maar dat werd al teveel voor me.

Tijd voor een portie kratom. Lekker man.
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nadat mij vandaag nog door postnl werd verteld dat het pakket al terug naar Indonesië verstuurd was, is het zojuist alsnog bezorgd.

Vandaag toevallig een officiele klacht ingedient. Misschien heeft het geholpen. Misschien heeft er iemand ineens nagedacht.

Mogelijke reden:

Ik heb mijn adres ingevoerd met daarop mijn huisnummer en op de volgende regel het apartement/suite nummer:

RobGstraat 18
2

Op deze manier om aan te geven dat het nummer 18-2 is of 18, 2 hoog.

Ik vind het apart dat wanneer er staat:

Robgstraat 18
2
1038 AB
Amsterdam

Post NL het dan niet meer kan bezorgen en wel wanneer er dit staat:

Robgstraat 18-2
1038 AB
Amsterdam

Wanneer ze vervolgens bij de helpdesk en via facebook met allerlei drogredenen komen en simpelweg liegen (tot 2 keer toe afgelopen week te horen gekregen dat het pakket al naar Indonesië terug was terwijl de EMS tracking gewoon aangeeft dat het in Amsterdam ligt).

Anyway, die adres regel is het enige wat ik kan bedenken wat een reden is. Ik zie het nog steeds als een misser van postnl en serieus gebrekkige communicatie.

Maar goed blij dat het alsnog binnen is.
 
Welke soort kratom is goed voor ontspanning? Kratomind goeie site?
 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nadat mij vandaag nog door postnl werd verteld dat het pakket al terug naar Indonesië verstuurd was, is het zojuist alsnog bezorgd.

Vandaag toevallig een officiele klacht ingedient. Misschien heeft het geholpen. Misschien heeft er iemand ineens nagedacht.

Mogelijke reden:

Ik heb mijn adres ingevoerd met daarop mijn huisnummer en op de volgende regel het apartement/suite nummer:

RobGstraat 18
2

Op deze manier om aan te geven dat het nummer 18-2 is of 18, 2 hoog.

Ik vind het apart dat wanneer er staat:

Robgstraat 18
2
1038 AB
Amsterdam

Post NL het dan niet meer kan bezorgen en wel wanneer er dit staat:

Robgstraat 18-2
1038 AB
Amsterdam

Wanneer ze vervolgens bij de helpdesk en via facebook met allerlei drogredenen komen en simpelweg liegen (tot 2 keer toe afgelopen week te horen gekregen dat het pakket al naar Indonesië terug was terwijl de EMS tracking gewoon aangeeft dat het in Amsterdam ligt).

Anyway, die adres regel is het enige wat ik kan bedenken wat een reden is. Ik zie het nog steeds als een misser van postnl en serieus gebrekkige communicatie.

Maar goed blij dat het alsnog binnen is.

Wow, wat een gezeik zeg bij Postnl. Maar mooi dat je pakket binnen is! Wat heb je besteld?
 
Welke soort kratom is goed voor ontspanning? Kratomind goeie site?
Green vein. Maar ik merk niet veel verschil tussen die veins. Kratomind is een goede site, ik zou daar een sample pack bestellen. Dan heb je van alles wat.
Levertijd is wel aan de lange kant, reken op ongeveer 2,5 week.
 
Back
Naar boven