MuscleMeat

Egg Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beste eiwitbron ter vervanging of aanvulling van whey
    Beste kwaliteit ei-eiwit verkrijgbaar: 100% Egg-Albumin
    Uitzonderlijk hoge biologische waarde
    Bevat alle 8 de essentiële aminozuren in ruime mate
    Rijk aan glutamine, het meest voorkomende aminozuur in de spieren
    Boordevol BCAA’s voor herstel en tegen afbraak van spieren
    Ultieme eiwitbron bij lactose- of koemelk intolerantie
    Helemaal vrij van vet (0% vet) en cholesterol
    Perfecte egale shakes zonder klontjes in slechts enkele seconden
    Heerlijk volle smaak van chocola of vanille
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade, goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples en verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Ik heb enige tijd geleden ei-ewit aangekocht van een ander merk, deze was zonder toegevoegde smaak.
Was zwaar teleurgesteld, kreeg het gewoon niet binnen, zelfs niet na het toevoegen van smaakstoffen.
Ik was daarom erg benieuwd naar de smaak van dit nieuwe XXL product en moet zeggen dat die héél goed meevalt! (de chocolade smaak).
Ik kan dit supplement aanraden, enige minpuntje vind ik de prijs maar die moet je er maar bijnemen voor een kwalitatief product, ook leuke afwisseling ipv altijd whey te nemen.

egg.jpg
 
Wij vinden het een zeer geslaagd product. We hebben van 5 producenten ei-eiwitten getest op geur, oplosbaarheid, voedingswaarden en smaak. Deze kwam met stip uit de test, helaas was dit ook de duurste voor ons qua inkoop.
Maar ik vind kwaliteit altijd belangrijker dan de prijs en daarom hebben we ook voor deze gekozen.

Verder is de prijs vergeleken met merken die ik heb gezien gewoon goed. En al helemaal als je die andere vergeleken hebt met onze Egg protein.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
voorheen had ik die van best body maar deze is echt veel lekkerder. lost ook perfect op. geen klonten en schuim. echt een prima product dus :thumbs:
 
voorheen had ik die van best body maar deze is echt veel lekkerder. lost ook perfect op. geen klonten en schuim. echt een prima product dus :thumbs:

Zeker een topper! beste Egg Protein op de markt :D
 
Zal deze beter te zijn als maaltijdvervanger met havermeel dan all day proteine?
 
Zal deze beter te zijn als maaltijdvervanger met havermeel dan all day proteine?

Ik durf het niet te zeggen, ik ben zelf een fan van all day proten maar Egg Protein is zeker een top proteine.
 
Iemand die toevallig de Vanille variant heeft geprobeerd? Ben benieuwd hoe die smaakt! Ei-eiwit shakes zijn vaak niet weg te krijgen... ;)
 
Iemand die toevallig de Vanille variant heeft geprobeerd? Ben benieuwd hoe die smaakt! Ei-eiwit shakes zijn vaak niet weg te krijgen... ;)

Deze smaak echt goed, niet te vergelijken met andere ei-eiwitshake die vind ik ook helemaal niet lekker. We hebben totaal gekozen uit 5 versies en deze is het geworden.
 
Neigt dit qua structuur meer naar caseine of naar whey?
 
Neigt dit qua structuur meer naar caseine of naar whey?

Het is superfijn meer PeptoPro eigenlijk, heb nog nooit zo fijne en ook nog nooit zo'n goede smaak gezien bij een ei-eiwitproteine.
 
Wat is het verschil dan tussen deze en whey ? Dat er geen dierlijke eiwitten inzitten ofzo ???
 
Hadden jullie maar vloeibaar eiwit in het assortiment :(
 
net binnen gekregen , ben benieuwd!
 
Back
Naar boven