Bennozz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet je me wel ff uitleggen bro.
Ik vreet er nl. 20 per dag.
Ik heb me laten vertellen dat een gebakken ei, doordat het direct verhit wordt, minder voedingswaarde heeft omdat de samenstelling van de eiwitten veranderen en daardoor minder goed op worden genomen door je lichaam.
Ben ook geen expert, maar vond het logisch klinken...

5 eieren.. maar twee dooiers op een dag max.. lekker klutsen.. wat peper.. en hoppa bakken in visolie.. sneetje vers volkoren.. ik zeg DOEN
Bakken in visolie ... slecht bezig kerel. Er staat op dat je die olie niet mag verhitten. Lekkere transvetten terwijl je gezond probeerd te doen.
En het smaakt zonder twijfel verschrikkelijk slecht.

Helemaal gelijk in.
Hier bak ik in..dacht dat het dat dus was.. my bad.. bedoelde dieet olie..
[Link niet meer beschikbaar]
en dat smaakt dus wel lekker![]()

5 eieren.. maar twee dooiers op een dag max.. lekker klutsen.. wat peper.. en hoppa bakken in visolie.. sneetje vers volkoren.. ik zeg DOEN
Sow wat een hoop reacties in 1x.
Heb hier nog nooit van gehoord, maar volegsn mij maken mensen die gebakken eieren eten geen zichtbaar mindere progressie.
Maar ik bak mijn eieren wel de avond van te voren.
Als iemand mij met bewijs kan overtijgen dan pak ik wel een gekookte, maar als niemand bewijs heeft niet.
Bedankt voor de reacties![]()
ja hier idem.. bak ze meestal ook avond van tevoren, dan koelkast is en lekker koud op brood volgende dag..
toch ben ik ook benieuwd of iemand kan aantonen dat de voedingswaarde echt verandert door het bakken, klinkt logisch maar ben niet overtuigd..

Ok nice
Aan je pics te zien heeft dit aardig gewerkt![]()
gewoon rauwe gekookte eieren eten.
Wees gewoon harwdcowre

dan snap je het niet of je leest niet genoeg..
bij gekookte eieren komen de eiwitten beter vrij..
maar succes met je rauwe eieren !![]()
heerlijk

Ja hoor ik ga rauwe eieren etenheerlijk
Nee maar dat was een typfout, rauwe gekookte eieren...![]()

knappe combi.. maar ken wel mensen die het doen idd haha.. moet er wel om lachen.. lijkt me ranzig en ja nu ik weet dat het helemaal nieteens beter is doe ik het dus ook maar niet..
ieder zn ding he![]()