XXL Nutrition

Ei ei ei

vind het wel lekker als diue net naast het eigeel nog beetje zacht is.. slipt ie goed naar binnen :P

Dat moet je me wel ff uitleggen bro.

Ik vreet er nl. 20 per dag.

Ik heb me laten vertellen dat een gebakken ei, doordat het direct verhit wordt, minder voedingswaarde heeft omdat de samenstelling van de eiwitten veranderen en daardoor minder goed op worden genomen door je lichaam.

Ben ook geen expert, maar vond het logisch klinken...

toevallig vandaag bij ontbijt 4 volkoren sneetjes met 3 gebakken eieren gehad.. 3 uur later weer hetzelfde, had even tijd denk maar er maar even een paar meer.. 6 eieren en 8 sneetjes volkoren in 4 uur ong hoop dat die voedingswaarde dan nog goed is iig..
anders zonde en eet ik hem liever gekookt..jammer dat het nergens terug te vinden is..

5 eieren.. maar twee dooiers op een dag max.. lekker klutsen.. wat peper.. en hoppa bakken in visolie.. sneetje vers volkoren.. ik zeg DOEN

• Topic Starter Topic Starter
Sow wat een hoop reacties in 1x.

Ik heb me laten vertellen dat een gebakken ei, doordat het direct verhit wordt, minder voedingswaarde heeft omdat de samenstelling van de eiwitten veranderen en daardoor minder goed op worden genomen door je lichaam.

Ben ook geen expert, maar vond het logisch klinken...

Heb hier nog nooit van gehoord, maar volegsn mij maken mensen die gebakken eieren eten geen zichtbaar mindere progressie.

Maar ik bak mijn eieren wel de avond van te voren.
Als iemand mij met bewijs kan overtijgen dan pak ik wel een gekookte, maar als niemand bewijs heeft niet.

Bedankt voor de reacties ;)

5 eieren.. maar twee dooiers op een dag max.. lekker klutsen.. wat peper.. en hoppa bakken in visolie.. sneetje vers volkoren.. ik zeg DOEN

Bakken in visolie ... slecht bezig kerel. Er staat op dat je die olie niet mag verhitten. Lekkere transvetten terwijl je gezond probeerd te doen.
En het smaakt zonder twijfel verschrikkelijk slecht.

Ps. waarom bakken in visolie. Dat is volgens mij niet goed.

Edit: Je was me net voor ;)

Bakken in visolie ... slecht bezig kerel. Er staat op dat je die olie niet mag verhitten. Lekkere transvetten terwijl je gezond probeerd te doen.
En het smaakt zonder twijfel verschrikkelijk slecht.

Helemaal gelijk in.
Hier bak ik in..dacht dat het dat dus was.. my bad.. bedoelde dieet olie..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dat smaakt dus wel lekker ;)

waarom maar twee dooiers op een dag max ?

in M&F en flex adviseren ze al een tijdje om minstens 3 hele eieren per dag te eten

Sow wat een hoop reacties in 1x.

Heb hier nog nooit van gehoord, maar volegsn mij maken mensen die gebakken eieren eten geen zichtbaar mindere progressie.

Maar ik bak mijn eieren wel de avond van te voren.
Als iemand mij met bewijs kan overtijgen dan pak ik wel een gekookte, maar als niemand bewijs heeft niet.

Bedankt voor de reacties ;)

ja hier idem.. bak ze meestal ook avond van tevoren, dan koelkast is en lekker koud op brood volgende dag..

toch ben ik ook benieuwd of iemand kan aantonen dat de voedingswaarde echt verandert door het bakken, klinkt logisch maar ben niet overtuigd..

Bakken in visolie

moet toch niet gekker worden :roflol:

Nee het moet niet gekker worden zeg! Bakken in vis olie!? Moet je kijken wat een fout die jongen maakt! Wat een epic fail!

Waarom 2 dooiers? Omdat ik dat lekker vind en dat voeldoende vind ;) Niet omdat het ergens in een boekje staat ;)

ja hier idem.. bak ze meestal ook avond van tevoren, dan koelkast is en lekker koud op brood volgende dag..

toch ben ik ook benieuwd of iemand kan aantonen dat de voedingswaarde echt verandert door het bakken, klinkt logisch maar ben niet overtuigd..

Ok nice
Aan je pics te zien heeft dit aardig gewerkt :p

gewoon rauwe gekookte eieren eten.

Wees gewoon harwdcowre

Ja hoor ik ga rauwe eieren eten :p heerlijk:p

Nee maar dat was een typfout, rauwe gekookte eieren... :rolleyes:

knappe combi.. maar ken wel mensen die het doen idd haha.. moet er wel om lachen.. lijkt me ranzig en ja nu ik weet dat het helemaal nieteens beter is doe ik het dus ook maar niet..

ieder zn ding he;)

knappe combi.. maar ken wel mensen die het doen idd haha.. moet er wel om lachen.. lijkt me ranzig en ja nu ik weet dat het helemaal nieteens beter is doe ik het dus ook maar niet..

ieder zn ding he;)

Ik had pas een ei gekookt en de was nog niet helemaal goed...

Heb hem wel opgegeten maar... :kots:

Terug
Naar boven