MuscleMeat

Eieren, het nieuwe goud?

me pa heeft rond de kerst tijd moeten chaufeuren om die klote eieren naar de winkels te krijgen.allemaal voor jullie :-D

Bij de plus waar ik woon hebben ze tot nu toe altijd nog eieren:)

Wat een pakkende titel he :D Ik merkte het enkele weken geleden al bij de AH. Veel lege schappen. Zonde want de goedkoopste eiwitbron is nu ontzettend schaars! Hoe staat het bij jullie supermarkt?

Zoveel eiwitten zitten er toch niet in.

Elke dag legt een kip een ei.

Zelf kippen houden ben je veel goedkoper uit. Een kip kost niets :)

Hier in de AH is het ook steeds leeg. Wisst niet dat er wat aan de hand was.
Damn.

Echt k*t. Kunnen de duitsers hun eieren niet uit polen of zo halen.

nog niets van gemerkt, bij ons hier in de super zijn er nog zat :D

Leeg, en ik kan ook al bijna een halfjaar geen cristal clear (bruis) rivella, en nog paar andere soorten frisdrank meer krijgen, tijdelijk zeggen ze dan....:fuu::rolleyes:

Ik loop stage bij een supermarkt en dit zeg ik ook altijd als ik geen zin heb om naar het magazijn te lopen.

:P

Ook wel mooi dat 'wij' gewoon onze eieren verkopen aan Duitsland en de interne markt kan de kolere krijgen. Dat er schaarste is kan ik me nog voorstellen maar volledig lege schappen zijn gewoon Oostblokpraktijken.

Pak eieren kost ook 'n drol:P

Ook wel mooi dat 'wij' gewoon onze eieren verkopen aan Duitsland en de interne markt kan de kolere krijgen. Dat er schaarste is kan ik me nog voorstellen maar volledig lege schappen zijn gewoon Oostblokpraktijken.
Niet alleen eieren.
Heel veel hoog kwaliteit voedsel wordt geëxporteerd en vervolgens word goedkoper minder hoog kwaliteit voedsel geïmporteerd.

Daarom stond ik laatst chagrijnig om me heen te kijken...???

Er waren nog wel andere eieren te koop, maar ik wil alleen grote!

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon klote dat die dingen er niet zijn. Allemaal kleine verpakkingen op het moment en bij de AH had je van die mooie grootverpakkingen.

Terug
Naar boven