- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel waarom zou je het afbreken ? niet dat het gebeurd ofzo.
Geef de adres aan adolffan zodat hij het kan platbranden.

het feit dat ik eigenlijk ook allochtoon ben en het eens ben met Arnoldfan zegt genoeg over hoe het hier is

Jij stond in elk geval vooraan toen ze de oogkleppen uitdeeldenDus jij stond ook achteraan de rij toen het verstand werd uitgedeelt? hielden jullie elkaars handje vast?![]()

Jij stond in elk geval vooraan toen ze de oogkleppen uitdeelden![]()
Serieuze plannen voor publieke moslimomroep
ANP
gepubliceerd op 12 september 2008 22:55, bijgewerkt op 22:57
HILVERSUM - Zenit, dat moet de naam worden van een nieuwe publieke omroep met programma's gemaakt vanuit de belevingswereld van Nederlandse moslims. Dat heeft Radi Suudi, een van initiatiefnemers, vrijdagavond in het tv-programma Nova gezegd.
‘Zowel seculiere als religieuze moslims behoren tot de doelgroep van Zenit. Bij Zenit komen geen islamitische geestelijken die mensen dwingend zaken voorschrijven. Wel een soap of een komische serie voor de hele familie tijdens alle avonden van de Ramadan’, aldus Suudi.
De omroep begint 24 september met de ledenwerving. Doelstelling is dat Zenit voor april 50.000 betalende leden heeft en als B-omroep kan beginnen.
VARA-directeur Vera Keur spreekt van een ‘veelbelovend initiatief’. De omroep ondersteunt Zenit dan ook met hand- en spandiensten bij de ledenwerving.
......
wordt steeds erger, wat krijgen we straks Marokko Town in Rotterdam
Mislukte 'rebound' ... je hebt je in een 'strijd' gemoeid die niet de jouwe was en die bij voorbaat al verloren was.. als je genoeg intellect had gehad om mijn eerdere post te begrijpen dan wist je precies waarom.. helaas Stillstrong.. gemiste kans om je toetsenbord met rust te laten!
Jij stond in elk geval vooraan toen ze de oogkleppen uitdeelden![]()

ik vond em best aardig, en om welke strijd gaat het volgens jou dan
Natuurlijk vond je hem best aardig.. nadat je zelf te 'kakken' bent gezet is alles wat de 'schade' een beetje kan beperken mooi mee genomen..
Om welke strijd? Heb je nooit van leestekens gehoord? als je het niet begrijpt is het jammer voor je.. ga niet alles wat ik schrijf uitgebreid uitleggen omdat mensen het IQ ontbreekt om posts te snappen...
Verder was mijn grapje tegenover jullie twee een inkoppertje natuurlijk en het was ook niet meer dan dat.. een grapje (ook al staat het niet ver van de waarheid en dat is dan ook het grappige er aan).. verder ben ik in dit topic uitgediscussieerd... kom wel weer een keer terug als er iemand is die wel wat zinnigs te melden heeft... doei!
Whaha, in elke post van je staat onzin, en het gaat altijd over het lage IQ van een ander, als iemand je post niet begrijpt kun je het niet uitleggen en als iemand het er niet mee eens is is zijn IQ meteen laag.
Of diegene zit op het vmbo![]()
Wat ben jij toch een stakker echt waar, gewoon niet om aan te zien, jij hebt echt een chinese muur voor je hoofd als jij niet ziet dat belgie deels overgenomen is door moslims.Al moeten er natuurlijk altijd blanken blijven bestaan om de uitkeringen aan te vullen van de allochtonen.
Een normale discussie kun je niet voeren.