Fitness Seller

Nieuws Eigen publieke omroep voor moslims

Zo had ik het nog niet bekeken. Geert is geniaal.

Ik bedoel waarom zou je het afbreken ? niet dat het gebeurd ofzo.

Omdat ze amper bezoekt worden ?
Die gebouwen staan daar maar als monument en worden in stand gehouden door de hardwerkende (hehe) belastingbetaler. Rabble rabble zeg ik dan. Geen subsidies voor die ongein, dat ze maar uit hun eigen zak betalen (zoals sommige(?) moslims doen met hun moskeeën)

Weet dat wij in onze stad gewoon zelf voor onze moskee betalen.
Iedereen legt iedere maand precies genoeg bij om de huur/onkosten enz te betalen.
Het is dan ook gewoon in een normaal gebouw en niet met minaretten enz.

Geef de adres aan adolffan zodat hij het kan platbranden.

Zijn al een paar keer ruiten van ingegooid :D

Gek, dat dat niet zo uitgebreid in de nieuws komt ...

leuk zo'n zender :D Boem

Jij stond in elk geval vooraan toen ze de oogkleppen uitdeelden :rolleyes:

Mislukte 'rebound' ... je hebt je in een 'strijd' gemoeid die niet de jouwe was en die bij voorbaat al verloren was.. als je genoeg intellect had gehad om mijn eerdere post te begrijpen dan wist je precies waarom.. helaas Stillstrong.. gemiste kans om je toetsenbord met rust te laten!

Serieuze plannen voor publieke moslimomroep
ANP

gepubliceerd op 12 september 2008 22:55, bijgewerkt op 22:57

HILVERSUM - Zenit, dat moet de naam worden van een nieuwe publieke omroep met programma's gemaakt vanuit de belevingswereld van Nederlandse moslims. Dat heeft Radi Suudi, een van initiatiefnemers, vrijdagavond in het tv-programma Nova gezegd.

‘Zowel seculiere als religieuze moslims behoren tot de doelgroep van Zenit. Bij Zenit komen geen islamitische geestelijken die mensen dwingend zaken voorschrijven. Wel een soap of een komische serie voor de hele familie tijdens alle avonden van de Ramadan’, aldus Suudi.

De omroep begint 24 september met de ledenwerving. Doelstelling is dat Zenit voor april 50.000 betalende leden heeft en als B-omroep kan beginnen.

VARA-directeur Vera Keur spreekt van een ‘veelbelovend initiatief’. De omroep ondersteunt Zenit dan ook met hand- en spandiensten bij de ledenwerving.

......

wordt steeds erger, wat krijgen we straks Marokko Town in Rotterdam

Als ze zich niet aansluiten bij de grootste familie van Nederland, de TROS. Dan voldoen ze gelijk aan de ledeneis en het blijft in de familie!

Importhuwelijken
Neef en nicht vrijt licht
Kwart Rotterdamse Turken trouwt binnen de familie

doomed to fail!

alsof een moslim de heledag naar een stelletje moslims wilt kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Mislukte 'rebound' ... je hebt je in een 'strijd' gemoeid die niet de jouwe was en die bij voorbaat al verloren was.. als je genoeg intellect had gehad om mijn eerdere post te begrijpen dan wist je precies waarom.. helaas Stillstrong.. gemiste kans om je toetsenbord met rust te laten!

ik vond em best aardig, en om welke strijd gaat het volgens jou dan

ik vond em best aardig, en om welke strijd gaat het volgens jou dan

Natuurlijk vond je hem best aardig.. nadat je zelf te 'kakken' bent gezet is alles wat de 'schade' een beetje kan beperken mooi mee genomen..

Om welke strijd? Heb je nooit van leestekens gehoord? als je het niet begrijpt is het jammer voor je.. ga niet alles wat ik schrijf uitgebreid uitleggen omdat mensen het IQ ontbreekt om posts te snappen...

Verder was mijn grapje tegenover jullie twee een inkoppertje natuurlijk en het was ook niet meer dan dat.. een grapje (ook al staat het niet ver van de waarheid en dat is dan ook het grappige er aan).. verder ben ik in dit topic uitgediscussieerd... kom wel weer een keer terug als er iemand is die wel wat zinnigs te melden heeft... doei!

Natuurlijk vond je hem best aardig.. nadat je zelf te 'kakken' bent gezet is alles wat de 'schade' een beetje kan beperken mooi mee genomen..

Om welke strijd? Heb je nooit van leestekens gehoord? als je het niet begrijpt is het jammer voor je.. ga niet alles wat ik schrijf uitgebreid uitleggen omdat mensen het IQ ontbreekt om posts te snappen...

Verder was mijn grapje tegenover jullie twee een inkoppertje natuurlijk en het was ook niet meer dan dat.. een grapje (ook al staat het niet ver van de waarheid en dat is dan ook het grappige er aan).. verder ben ik in dit topic uitgediscussieerd... kom wel weer een keer terug als er iemand is die wel wat zinnigs te melden heeft... doei!

Whaha, in elke post van je staat onzin, en het gaat altijd over het lage IQ van een ander, als iemand je post niet begrijpt kun je het niet uitleggen en als iemand het er niet mee eens is is zijn IQ meteen laag.

Of diegene zit op het vmbo :roflol:

Wat ben jij toch een stakker echt waar, gewoon niet om aan te zien, jij hebt echt een chinese muur voor je hoofd als jij niet ziet dat belgie deels overgenomen is door moslims.Al moeten er natuurlijk altijd blanken blijven bestaan om de uitkeringen aan te vullen van de allochtonen.

Een normale discussie kun je niet voeren.

• Topic Starter Topic Starter
De populairste jongensnamen in Milaan zijn namen van de profeet Mohammed: Mohammed, Ahmed en Hamid. Volgens de Saoedi-Arabische krant Al Watan wordt dit veroorzaakt door het stijgende geboortecijfer in de moslimgemeenschap in deze stad.

LONDEN - Mohammed wordt in Groot-Brittannië dit jaar waarschijnlijk de meest populaire naam voor babyjongetjes. Dat heeft The Times woensdag bericht. De krant baseert zich op gegevens van de overheid.

Mohamed was het afgelopen jaar de meestgekozen naam voor een jongetje dat in Amsterdam het levenslicht aanschouwde. Bij de nieuwgeboren meisjes was dat Sarah.

Steeds meer Vlamingen noemen hun mannelijke borelingen naar de profeet Mohammed. In het Brussels Gewest is Mohammed reeds een aantal jaren de absolute nummer één voor pasgeboren jongetjes. Nu volgen ook de Vlamingen uit het arrondissement Antwerpen het voorbeeld van Brussel.

Uit cijfers van de Sociale Verzekerings Bank (SVB) blijken de Hollandse namen steeds verder op de achtergrond te raken. Deze zomer telde Den Haag 622 Mohameds van nul tot achttien jaar. Nummer twee op de lijst is Mohammed met een dubbele M.

...........

Dit zegt genoeg, een naam die niet in EU thuishoort domineert overal. Dit is dan ook maar een kleine voorbeeld

Whaha, in elke post van je staat onzin, en het gaat altijd over het lage IQ van een ander, als iemand je post niet begrijpt kun je het niet uitleggen en als iemand het er niet mee eens is is zijn IQ meteen laag.

Of diegene zit op het vmbo :roflol:

Wat ben jij toch een stakker echt waar, gewoon niet om aan te zien, jij hebt echt een chinese muur voor je hoofd als jij niet ziet dat belgie deels overgenomen is door moslims.Al moeten er natuurlijk altijd blanken blijven bestaan om de uitkeringen aan te vullen van de allochtonen.

Een normale discussie kun je niet voeren.

Ironie van het jaar!! onze boardkneus die nog nooit is betrapt op één zinnige post sinds zijn aanwezigheid op dbb.com.. De toetsenbordheld die keer op keer voor schut wordt gezet door zijn mede posters en bovenal zijn onwetendheid geen belemmering is om zichzelf keer op keer voor schut te zetten..

Ik had me al uit deze 'discussie' ontrokken maar aangezien je mij quote moest ik uit beleefdheid even replyen.. voordat je dat krijgt.. verder ben ik nu ECHT weg uit dit kleuterkwartiertje met in de hoofdrol onze boardkneus arnoldfan..

moet zeggen socrates, je gooit wel erg vaak met de statements, laag iq, vmbo etc....

Terug
Naar boven