Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke steden ? Brussel is bijlange niet overgenomen door moslims.
Als het erg vaak zo is kan hij er ook niet omheen, of wel?
In wat voor wereld leef jij? Brussel telt minstens 65% allochtonen en studies hebben uitgewezen dat binnen 15 jaar moslims er in de meerderheid zullen zijn. Of ze de leiding zullen overnemen kan niemand zeggen, maar als je met een grote meerderheid bent is dat in elk geval geen onlogische stap. Wat daarna volgt daar moeten we dan maar niet aan denken...Welke steden ? Brussel is bijlange niet overgenomen door moslims.
Volgens mij is het landelijk ongeveer hetzelfde in Nederland en België (rond de 10%). Verder woon ik ver van Brussel, aan de rand van de stad (Sint-Niklaas) , hier is gelukkig weinig criminaliteit of overlast.65 % ?
Dit ga je toch niet menen ?
Ik ben blij dat ik nog in nederland woon.
Big T : niks voor je om naar nederland te komen ? Zoiets verdien jij toch niet, gun ik trouwens niemand.
In Nederland zijn straks 176% moslims, dat is niks voor T.
Het is nu nog minder dan in belgie, 2011 is het jaar dat laat zien wat er met de toekomst gebeurd in nederland.
Nederland is een christelijk land en heeft geen plek voor de islam.
Het islamitische geloof hoort niet thuis in nederland, als je dat geloof aan wilt hangen zul je nederland maar moeten verlaten.
Ben trouwens wel benieuwd naar het programma.

In 2011 gebeurt er geen reet en in 2088 ook niet, de islamisering is alleen een thema voor de angstigen onder ons. Over 40 jaar worden de helft van de moskeeen weer afgebroken omdat niemand er meer naartoe gaat.
Nee ze moeten leren Nederlanders te worden ipv aan hun roots te blijven plakken en Nederland zich laten aanpassen aan hen. Zonder integratie geen harmonie in de samenleving, feit.Waarom zou het slecht zijn om een moslim omroep te hebben? Beter dat ze daar naar kijken dan via een schotel naar de propaganda uit hun thuisland.
Nee ze moeten leren Nederlanders te worden ipv aan hun roots te blijven plakken en Nederland zich laten aanpassen aan hen. Zonder integratie geen harmonie in de samenleving, feit.
Nee ze moeten leren Nederlanders te worden ipv aan hun roots te blijven plakken en Nederland zich laten aanpassen aan hen. Zonder integratie geen harmonie in de samenleving, feit.

Alsof ze de hele dag televisie kijken?
Een groot gedeelte van de dag moeten ze toch op straat lopen, om te rellen![]()
Heb ik niets mee te maken.xenofobie helpt de harmonie in de samenleving ook niet erg![]()