AndroidHealthClinic

eigenkracht.nl over nakuren

Anoniem_1986_4

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Als ik deze site mag geloven, zijn nakuren met poviron of nolvadex geen oplossing voor amoratisering, maar eerder uitstel van executie :S:S

Ik heb nog nooit een kuur gedaan... Dus zou het niet weten of het waar is.

Jullie met ervaring zullen het wel weten, want ik twijfel of de site er gewoon niet is om kuren af te raden.

Hier is de link, lees ze eens, en zeg jullie mening hierover.

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

Greetz

op eigen kracht staat wel meer van die zever, altijd proberen anabolengebruik af te raden is hun doel.

vind de adviezen en reacties sterk overdreven en hun vergelijkingen is om je ziek te lachen :

-Een kuur zonder bijwerkingen bestaat niet, net zo min als André Hazes zonder alcohol.

-En het is dit hormoon, dat door clomifeen geïmiteerd wordt (het lijkt zo langzamerhand de Soundmix playbackshow wel).

-Een kuur is in feite alsof je Kate Moss en Roseanne samen in een roeiboot zet; een zware verstoring van het evenwicht !

-Omdat een lage testosteronspiegel nou niet bepaald bovenaan het verlanglijstje van iedere bodybuilder staat (meer op gelijke hoogte met de symmetrie van Pino uit Sesamstraat en op een ochtend wakker worden en eruit zien als Theo van Gogh)

-aangezien er nog een hele hoop oestrogeen vrij in je lichaam rondzwerft en er plotseling een groot aantal receptoren vrijkomt, lijkt de reactie nog het meest op Marco Bakker, die op een feestje gratis wodka-jus ziet staan: een ware stormloop is het gevolg!

:rolleyes: en dit allemaal in 1 stukje tekst

Tom,

Ik ben ook geen kuurder maar wel goed (theoretisch) mezelf aan het informeren geslagen. Ik vind het verhaal op eigenkracht erg gekleurd. Er staan wel dingen in die kloppen maar het wordt naar mijn idee zwaar aangezet om je van het kuren af te houden. Informatief vind ik het daardoor een minder stuk, maw ik vind het niet objectief geschreven. Tuurlijk zijn er risico's aan aas verbonden en is nakuren een noodzakelijk kwaad, maar je aan de snelheid houden of alle verkeersregels strict volgen in de binnenstad van Amsterdam is ook niet ongevaarlijk...;)

d

Dat is niet op basis van wetenschappelijke feiten (referenties??), maar op basis van eigen ideologie gepubliceerd (zoveel mogelijk potentiële gebruikers ontmoedigen).

Die manier van schrijven is trouwens een 'beetje' belachelijk (denken ze dat ze met kinderen te doen hebben ofzo?)

Als je dit zo leest is dit volgens mij echt voor en door 14 jarigen geschreven

Laat ff je bloed prikken en testen na en voor je nolvadex......geloof mij daar schrik je van.Kijk ff in de HRT/TRT sectie daar staat genoeg over geschreven

Lees je hier goed in,de informatie is degelijk.
Soms slaan we ook eens de bal mis ...maar iedereen staat hier bloot aan kritiek,dus we komen er samen uit.
Maar het is alleszins niet als op die site waar de auteur werkelijk zijn best doet alle AS-gebruik te ontmoedigen en hij nooit wordt tegengesproken.

Ideologische vooroordelen inderdaad en waar moeit hij zich mee.

Toch ook logisch van zo'n site? Heet toch EIGENkracht.nl?

Zelfs met AAS blijf ik het op eigen kracht doen. Of gaat opeens de buurman voor mij trainen en eten? ;)

als zulke gasten posten, vind ik het helemaal niet gek dat ze afraden op een meer of minder "kinderlijke" manier :

Beste NeCeDo,

Ik train nu ongeveer 6 jaar en af en toe doe ik een kuurtje (meestal vrij licht: bijv. Deca en Stromba), maar nu wil ik een zwaardere kuur gaan doen (met Test en Primo erbij). Jongens bij mij op de sportschool zeggen, dat ik dan ook dingen als Proviron of Nolvadex en Clomid of Pregnyl erbij moet gebruiken. Wat ik graag wil weten is: wat zijn deze producten en werken ze?

Alvast bedankt,

Robert N.

Terug
Naar boven