XXL Nutrition

Eindbeslissing, graag jullie mening

Stoner

Cool Novice
Waardering
1
na veel er over gelezen te hebben heb ik besloten.

ofwel week 1-10 deca 200mg en sus 250mg
week 12 nolva

ofwel week 1-10 deca 200mg en sus 500mg
week 12 nolva

Ik weeg 72kg en ben 1.87m groot.

Gaat die 500mg sus niet te veel zijn voor mij? Wat gaat het verschil zijn?
Groeten

stoner

Stoner zei:
na veel er over gelezen te hebben heb ik besloten.

ofwel week 1-10 deca 200mg en sus 250mg
week 12 nolva

ofwel week 1-10 deca 200mg en sus 500mg
week 12 nolva

Ik weeg 72kg en ben 1.87m groot.

Gaat die 500mg sus niet te veel zijn voor mij? Wat gaat het verschil zijn?
Groeten

stoner

Met die stats ben ik van mening dat je niet moet gaan kuren.

Hoe oud ben je. Wat is je trainingservaring?
Vetpercentage? Ecto-, endo- of mesomorph?

kijkend naar de stats zou ik voor de eerste gaan ...

72 kg en dan 1.87, lijkt mij dat je nog wel wat progressie kan boeken zonder te kuren met een goed trainigs en voedings schema....

Afgezien van het feit of je klaar bent om te kuren...........

Ik zou de test op 500 houden, de deca op 200.
Daarnaast de test 2 weken langer laten doorlopen dan de deca; en kiezen voor een test-enanthaat, en geen sustanon.

Succes

haha jonge, anders ga jij even kuren :p
kom op, zeg ons eens eerlijk hoeveel trainingservaring je hebt :D
waarschijnlijk weet je echt helemaal niks van trainen :p
ach, doe wat je wilt, mij heb je er niet mee, alleen jezelf ;)

Die Lange zei:
Afgezien van het feit of je klaar bent om te kuren...........

Ik zou de test op 500 houden, de deca op 200.
Daarnaast de test 2 weken langer laten doorlopen dan de deca; en kiezen voor een test-enanthaat, en geen sustanon.

Succes

Kijk Stoner, mooi kuurtje...net zoals ik hem al adviseerde.

Waarom willen newbee's altijd sustanon??
Wie o wie weet het?

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Hoe oud ben je. Wat is je trainingservaring?
Vetpercentage? Ecto-, endo- of mesomorph?

20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)

Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt

Sustanon heeft denk een naam, bekendheid. Terwijl test e wat fijner is, zeker met lagere doseringen.
Maar zou inderdaad wel optie 2 pakken.

RvR zei:
haha jonge, anders ga jij even kuren :p
kom op, zeg ons eens eerlijk hoeveel trainingservaring je hebt :D
waarschijnlijk weet je echt helemaal niks van trainen :p
ach, doe wat je wilt, mij heb je er niet mee, alleen jezelf ;)

zulke reacties heb ik dus niet nodig...

Stoner zei:
20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)

Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt

4% vet heb je in Auschwitz gezeten of zo kerel.....weet je wat 4 % is (hoe heb je dat gemeten)of uit de duim gezogen.

gemeten met zo een toestel in de fitnesszaal waar je zo uw lengte, gewicht en leeftijd moet ingeven. Moet je dan zo vasthouden en dat geeft je uw vet%

Stoner zei:
gemeten met zo een toestel in de fitnesszaal waar je zo uw lengte, gewicht en leeftijd moet ingeven. Moet je dan zo vasthouden en dat geeft je uw vet%

Dan geeft ie vast ook aan dan je beter moet eten, want de zin "ik ben zo'n persoon die moeilijk aankomt" slaat nergens op

Gouwetonny zei:
Dan geeft ie vast ook aan dan je beter moet eten, want de zin "ik ben zo'n persoon die moeilijk aankomt" slaat nergens op

Ge hebt echt geen idee wat ik allemaal eet ... Ik eet VEEL maar komt niets bij... Heb gewoon snel metabolisme

Stoner zei:
Ge hebt echt geen idee wat ik allemaal eet ... Ik eet VEEL maar komt niets bij... Heb gewoon snel metabolisme

Nee kerel je eet gewoon verkeerd,als je niet weet wat je eet dan zou ik als ik jou was zo snel mogelijk een voedingsschemaop zetten (richt je eerst op de voeding)en als die goed is dan kijk je verder.

rafael25 zei:
Nee kerel je eet gewoon verkeerd,als je niet weet wat je eet dan zou ik als ik jou was zo snel mogelijk een voedingsschemaop zetten (richt je eerst op de voeding)en als die goed is dan kijk je verder.

ik eet zoveel mogelijk eiwitten en koolhydraten... Wat is hier dan verkeerd aan... Toen ik ben beginnen trainen woog ik amper 60 kg

Misschien is een keer de search gebruiken , als het goed is ,is er genoeg informatie te vinden over voedingschema;s etc etc

Stoner zei:
ik eet zoveel mogelijk eiwitten en koolhydraten... Wat is hier dan verkeerd aan... Toen ik ben beginnen trainen woog ik amper 60 kg

Ja maar je weet niet hoeveel je eet 100 gram of 200 of 300 eiwitten,schrijf eerst voor je zelf wat je op een dag eet en dan reken je dat uit (optellen).

Een vriend van mij eet 40 frikandelen op een dag ...zal hij groeien ja (VET)niks anders.Je kunt zo veel eten wat je wilt maar dat wilt niet zeggen dat je zult groeien of wel.

ik ga nu trainen, zal straks een de tijd nemen alles te noteren en op te tellen en ik laat het jullie weten.

Terug
Naar boven