Marcellllll
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoner zei:20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)
Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt
philippe_no zei:4% vet![]()
Shit kerel en voel jij je wel lekker in je vel?
Waarschijnlijk heb je het met zo'n electrische meter nagemeten. Die kloppen langs geen kanten.
Bewijs: op de sportschool hebben ze net dezelfde meter van omron als ik thuis heb. Als ik onmiddelijk na elkaar meet dan scheelt het vier % dus die dingen kloppen langs geen kanten. => hetzelfde toestel gebruiken en de schommelingen bekijken maar op eht cijfer mag je je echt niet baseren...
Volgens het toestel heb ik 16% en je kan duidelijk mijn 6-pack zien dus dat klopt volgens mij toch niet...
Slukes
Die Lange zei:Afgezien van het feit of je klaar bent om te kuren...........
Ik zou de test op 500 houden, de deca op 200.
Daarnaast de test 2 weken langer laten doorlopen dan de deca; en kiezen voor een test-enanthaat, en geen sustanon.
Succes

jp79 zei:Ik lees dat vaker dat je de test beter langer kan laten doorlopen dan de deca maar heb helaas nog geen onderbouwing gehoord. Kun jij mij uitleggen waarom dit zo is![]()
XLarge zei:omdat deca zwaar onderdrukkend werkt, en dus om je libido een boost te geven is het verstanding om de test langer te laten doorlopen,
halfwaardetijd Deca-Durabolin 15 dagen
Testosteron Enanthaat 10.5 dagen
Snap je

Stoner zei:20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)
Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt