AndroidHealthClinic

Eindbeslissing, graag jullie mening

Ik dacht ook altijd dat ik een snel metabolisme had maar mijn buik is daar het toch niet mee eens. :D

Stoner zei:
20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)

Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt

4% lijkt mij aan de lage kant, bro. Waarschijnlijk is dit een onjuiste meting, want 4% is op leven na dood, wel een mooi percentage om op het podium te staan, maar de meeste mensen houden zo'n laag vetpercentage niet langer dan een week vast.(Hoewel er uitzonderingen bestaan en ik ken er één)
Het is ook niet gezond overigens, hoor. 4% is slechts het vet om je organen alleen al.

Maar genoeg daarover, ik ben benieuwd naar je voedingssschema.

4% vet:eek:
Shit kerel en voel jij je wel lekker in je vel?
Waarschijnlijk heb je het met zo'n electrische meter nagemeten. Die kloppen langs geen kanten.
Bewijs: op de sportschool hebben ze net dezelfde meter van omron als ik thuis heb. Als ik onmiddelijk na elkaar meet dan scheelt het vier % dus die dingen kloppen langs geen kanten. => hetzelfde toestel gebruiken en de schommelingen bekijken maar op eht cijfer mag je je echt niet baseren...
Volgens het toestel heb ik 16% en je kan duidelijk mijn 6-pack zien dus dat klopt volgens mij toch niet...

Slukes

haha.
eten jij! (ETEN)
k raad je de 'biefstuk en pasta kuur' aan!

kuren.... :D
gimme a break...

• Topic Starter Topic Starter
philippe_no zei:
4% vet:eek:
Shit kerel en voel jij je wel lekker in je vel?
Waarschijnlijk heb je het met zo'n electrische meter nagemeten. Die kloppen langs geen kanten.
Bewijs: op de sportschool hebben ze net dezelfde meter van omron als ik thuis heb. Als ik onmiddelijk na elkaar meet dan scheelt het vier % dus die dingen kloppen langs geen kanten. => hetzelfde toestel gebruiken en de schommelingen bekijken maar op eht cijfer mag je je echt niet baseren...
Volgens het toestel heb ik 16% en je kan duidelijk mijn 6-pack zien dus dat klopt volgens mij toch niet...

Slukes

ja ! was met zo een elektrische meter ...

Meer vreten bro, als je tijdens je kuur en erna zo weinig eet zal je je massa toch snel weer kwijt bent. Dus of je nou wel of niet gaat kuren, MEER ETEN!!
(en nee je eet nu niet genoeg, anders weeg je geen 72kg bij 1.87 en 4% vet, dat is een overduidelijk bewijs van te weinig eten).

die zijn dus k*t....

naja, BF metingen zijn sowieso k*t imo :D

post eens een foto.

yep die foto wil ik ook wel eens zien, je moet er wel zwaar ripped uitzien met 4% dude! lets see :eyebrow:

ja die 4 % zulle wel mis zijn dacht ook wel dat het niet kon. ZO mager ben ik niet hoor ben wel gespierd en afgelijnd. Misschien een andere manier om je vetpercentage te meten?
Voor de kuur zal ik eens een foto posten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo een ding was het, geeft E4 aan bij mij, wilt zeggen onder de 4% maar dat zal wel voor geen à)àçè! kloppen

mja, dies echt k*t....

maar BF meting is imo te vaak crappy.
meten is niet altijd weten...

ik denk dat iedereen meer intresse heeft naar een foto van jezelf dan dat ze naar de meter willen kijken ??

heb er momenteel nog geen

Die Lange zei:
Afgezien van het feit of je klaar bent om te kuren...........

Ik zou de test op 500 houden, de deca op 200.
Daarnaast de test 2 weken langer laten doorlopen dan de deca; en kiezen voor een test-enanthaat, en geen sustanon.

Succes

Ik lees dat vaker dat je de test beter langer kan laten doorlopen dan de deca maar heb helaas nog geen onderbouwing gehoord. Kun jij mij uitleggen waarom dit zo is???

jp79 zei:
Ik lees dat vaker dat je de test beter langer kan laten doorlopen dan de deca maar heb helaas nog geen onderbouwing gehoord. Kun jij mij uitleggen waarom dit zo is???

omdat deca zwaar onderdrukkend werkt, en dus om je libido een boost te geven is het verstanding om de test langer te laten doorlopen,

halfwaardetijd Deca-Durabolin 15 dagen
Testosteron Enanthaat 10.5 dagen

Snap je

XLarge zei:
omdat deca zwaar onderdrukkend werkt, en dus om je libido een boost te geven is het verstanding om de test langer te laten doorlopen,

halfwaardetijd Deca-Durabolin 15 dagen
Testosteron Enanthaat 10.5 dagen

Snap je

Of je gaat over op de prop ;)

Stoner zei:
20 jaar, 3jaar training en 4% vet (minder eigenlijk want dat toestel gaat niet onder 4)

Ik eet degelijk, drink mn shakes enz ben gewoon ni het type dat snel gewicht bijkomt

4 % is het vetgehalte dat een bodybuilder heeft juist voor een wedstrijd dus ik denk niet dat dat kan.. zelf geen echte ecto

jawel voor ik met BB'ing begon was mijn vet% 4% altijd geweest, nooit last van gehad...

4% is eigenlijk nauwelijks haalbaar. Is wel heel erg laag en je zou een weerstand van niks moeten hebben

niet als je van "natuur" zo bent ;)

Terug
Naar boven