Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
maar het is wel waar,ik ben 19 1m80 en 65kg (kom van 60),je eet gewwon niet genoeg...en dan bedoel ik niet dat je niet genoeg eet om geen honger meer te hebben, je moet in het begin om de twee uur iets kleins eten...dat je nog kan eten>daardoor krijg je veel sneller honger,en achter twee weken kan je elke 2 uur een deftige hoeveelheid kcal binnenspelen om te GROEIEN...
and another thing,la of tha bong...
Ik rook ook,maar tis niet goed en ondermijnt je motivatie om op je dieet te letten en mss ook om goed te gaan trainen...
train nog een paar jaar gewoon,veel eten (echt veeeeeeeeel),goed slapen en een goed trainingsschema is het enigste wa je int begin nodig hebt...
wou eerst ook gaan kuren,omdat ik al 2 maand blijf hangen rond de 65 (heb nogal een schommelgewicht),maar ik ga (na te luisteren naar deze BBDers allemaal) toch nog even wachten met kuren.
700 mg per week as is veel te veel voor een eerste kuur, je weegt nu al niks, binnenkort gebruik je 2 gr per week en weeg je nog maar 90 (wat eig niks is bij die lengte)
700 mg per week as is veel te veel voor een eerste kuur, je weegt nu al niks, binnenkort gebruik je 2 gr per week en weeg je nog maar 90 (wat eig niks is bij die lengte)
Ik merkte dat echt goed toen ik stopte met roken. Psychisch is het zwaar maar ik ipv bij de bushalte te roken, sta ik nu hele tijd te eten Je kan echt veel meer eten, ook omdat je hongergevoel minder wordt onderdrukt (en meer smaak en reuk).
Daarnaast werd ik ook vasculairder, maar dat is een gunstig bij effect als je daar van houdt.