XXL Nutrition

Einde van de Euro?

Peiling Peiling Goed nieuw of niet?

• Lang leven de Euro

Stemmen: 48 45,3%
  • Terug naar de Gulden

Stemmen: 38 35,8%
  • Wat is een Gulden?

Stemmen: 20 18,9%

• Totaal stemmers
    106
  • Peiling gesloten .
Zie jij echt niet het verschil tussen hoe je de term diefstal kan zien of dat je vind dat belasting nuttig is of niet?
Zijn 2 verschillende dingen hoor die jij nu koppelt.

Ik vind belasting namelijk wel nuttig en pleit voor, maar omdat het tegen de zin in is zou ik het wel als diefstal willen bestempelen.

Misschien begrijp je deze uitleg wel? Owja voor je weer dingen koppelt, nee ik denk niet exact hetzelfde als deze man, mar het is wel een mooie duidelijke uitleg.

Hoe kun je iets nuttig vinden en er voor pleiten, maar dan toch tegen je zin betalen? Erg tegenstrijdig, volgens mij wil je gewoon graag klagen over belasting.

Hoe kan je het nu als diefstal zien?
Zonder belastingen zou je ook niet goedkoop naar de dokter kunnen, geen werkloosheidsuitkering krijgen, geen pensioen, geen kindergeld, zou naar school gaan NOG duurder worden, zou je met de auto op aardewegen moeten rijden en zouden er ook geen verkeerslichten zijn... Ach laat ook maar, je bent een communist, je snapt die dingen gewoon niet.

Ik een communist? :roflol: geloof dat jij het niet begrijpt vriend. :D

Klopt geen belastingen heeft een hoop nadelen, daarom ben ik ook voor wel belasting he. :D

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Hoe kun je iets nuttig vinden en er voor pleiten, maar dan toch tegen je zin betalen? Erg tegenstrijdig, volgens mij wil je gewoon graag klagen over belasting.

Jij pleit niet voor iets dat je nuttig vind?:rolleyes:

Jij traint ook nooit tegen je zin in, of doet iets anders tegen je zin in omdat je weet dat goed oor je is? :rolleyes:

Ik hou erover op geen zin in een kaart voor offtopic gaan, heb er al te veel gehad
Hier kan je verder gaan => http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/belasting-diefstal-zie-filmpje-eerst-245567/index9.html

Laatst bewerkt:
Ik een communist? :roflol: geloof dat jij het niet begrijpt vriend. :D

Klopt geen belastingen heeft een hoop nadelen, daarom ben ik ook voor wel belasting he. :D

Belastingen zijn goed, alleen zijn teveel belastingen minder goed omdat ze de economie aantasten.

Zie jij echt niet het verschil tussen hoe je de term diefstal kan zien of dat je vind dat belasting nuttig is of niet?
Zijn 2 verschillende dingen hoor die jij nu koppelt.

Ik vind belasting namelijk wel nuttig en pleit voor, maar omdat het tegen de zin in is zou ik het wel als diefstal willen bestempelen.

Misschien begrijp je deze uitleg wel? Owja voor je weer dingen koppelt, nee ik denk niet exact hetzelfde als deze man, mar het is wel een mooie duidelijke uitleg.

Je zou een goede zijn voor het objectivisme van Ayn Rand waar belasting betalen vrijwillig zou zijn en waar de verzorgingsstaat zo goed als niet bestaande. Dat die speedverslaafde b*ch zelf profiteerde van medicare betalingen en dus ook grabbelde uit de welvaarsstaatruif boeit natuurlijk niet.

Je zou een goede zijn voor het objectivisme van Ayn Rand waar belasting betalen vrijwillig zou zijn en waar de verzorgingsstaat zo goed als niet bestaande. Dat die speedverslaafde b*ch zelf profiteerde van medicare betalingen en dus ook grabbelde uit de welvaarsstaatruif boeit natuurlijk niet.

Met je vinger naar iemand wijzen is makkelijk he?
Maar nu zit je gewoon dingen te verzinnen, lekkere mod ben jij.

Gezien je zelf de discussie en beschuldigingen voortzet ga ik er vanuit dat ik nu geen risico op een kaart loop?

Met je vinger naar iemand wijzen is makkelijk he?
Maar nu zit je gewoon dingen te verzinnen, lekkere mod ben jij.

Gezien je zelf de discussie en beschuldigingen voortzet ga ik er vanuit dat ik nu geen risico op een kaart loop?

Wat verzin ik dan, ik zeg alleen dat je wel zou passen bij het objectivisme van Rand. Laat de boel maar de boel en alles komt goed, de overheid moet vooral afwezig blijven.

Wat verzin ik dan, ik zeg alleen dat je wel zou passen bij het objectivisme van Rand. Laat de boel maar de boel en alles komt goed, de overheid moet vooral afwezig blijven.

Dat ik belastingen vrijwilig zou willen, niet geef om de verzorgingsstaat en me vergelijkt met een hypocriete speedjunk die wel overal gebruik van maakt.

Dat ik belastingen vrijwilig zou willen, niet geef om de verzorgingsstaat en me vergelijkt met een hypocriete speedjunk die wel overal gebruik van maakt.

Dan zie je het verkeerd, maar jouw idee komt wel wat overeen met hoe Rand tegen de samenleving aan keek.

Mensen die veel verdienen denken echt dat het zo langer door kan gaan???

Het verschil in arm en rijk???

Jij stapt in je mooie auto, mooi huis, dure vakantie's, lachen gieren brullen terwijl er mensen wegkwijnen???

Als alle mensen die veel verdienen 50% minder zouden verdienen is die ellende ook opgelost... maar nee, de egoïstische mens denkt alleen aan zichzelf en zijn inteelt kinderen.

Gaat een keer goed fout (dat gaat het al), echt goed fout :).

En dan zullen de armen (die ind e meerderheid zijn) zegevieren ;).
Communistisch geleuter.

Jij stapt in je mooie auto, mooi huis, dure vakantie's, lachen gieren brullen terwijl er mensen wegkwijnen???

Als alle mensen die veel verdienen 50% minder zouden verdienen is die ellende ook opgelost... maar nee, de egoïstische mens denkt alleen aan zichzelf en zijn inteelt kinderen.

Never gonna happen. Beetje belachelijke ideeën ook.

Ik ken Petrick zijn ideeën niet, maar pleiten voor een slankere overheid kan nooit zo erg zijn als pleiten voor een communistische staat.
Persoonlijk vind ik communisme het ergste wat er bestaat. Ik heb nog liever racisten, religieuze fanatici of whatever dan communisten. Want als zij aan de macht zouden komen zouden ze de manier waarop ik (en miljoenen andere mensen) willen leven onmogelijk maken. Hun maatschappijbeeld is dan ook het verwerpelijkste van alle verwerpelijke maatschappijbeelden.

Je moet het communisme zoals die beschreven is door Marx en Engels niet verwarren met het Stalinisme of Maoisme, zoals die is uitgevoerd.
Daarbij vergeet je voor het gemak even de miljarden mensen die meer uit het leven zouden kunnen halen dan dat nu mogelijk is, door het verdelende karakter van het communisme. Het aantal proletariërs is nog steeds velen malen groter dan het aantal machthebbers en bourgeoisie. Aan je leeftijd te zien zal ik je eerder scharen binnen de eerste groep ipv de tweede of derde groep, tenzij je op jouw leeftijd al student af bent en een goed betaalde baan gevonden hebt. Daarom vraag ik me af of je er, op waarschijnlijk het inleveren van een aantal vrijheden na, ernstig op achteruit zal gaan.

Ja gaan ze met stokken slaan en stenen gooien? :D

Never gonna happen. Beetje belachelijke ideeën ook.

Je moet het communisme zoals die beschreven is door Marx en Engels niet verwarren met het Stalinisme of Maoisme, zoals die is uitgevoerd.
Daarbij vergeet je voor het gemak even de miljarden mensen die meer uit het leven zouden kunnen halen dan dat nu mogelijk is, door het verdelende karakter van het communisme. Het aantal proletariërs is nog steeds velen malen groter dan het aantal machthebbers en bourgeoisie. Aan je leeftijd te zien zal ik je eerder scharen binnen de eerste groep ipv de tweede of derde groep, tenzij je op jouw leeftijd al student af bent en een goed betaalde baan gevonden hebt. Daarom vraag ik me af of je er, op waarschijnlijk het inleveren van een aantal vrijheden na, ernstig op achteruit zal gaan.

Ben nog 1 jaar student, maar over een goedbetaalde baan hoef ik mij geen zorgen te maken. En ik vrees ervoor of ik meer uit mijn pril leven zou gehaald hebben mochten we in een communistixche samenleving wonen.

Zeg ook niet dat jij er op vooruit gegaan zou zijn, op waarschijnlijk gratis zorg en scholing. Ik zeg alleen dat het gros van de mensen er zeker niet op achteruit zullen gaan en veel zelfs op vooruit. Voor de liberalen: jaja, ik begrijp dat je daar wat vrijheden betreft op moet inleveren.

Communisme leidt onherroepelijk tot totalitarisme, alleen de dromers onder ons zullen blijven geloven dat een communistische staat mogelijk is.

Dat zul je mij ook nergens horen zegge :D

Ik zou graag op den duur mijn geld willen verdienen met de beurs, beleggen, daytraden, eventueel andere investeringen in ondernemingen en zelf ondernemer worden.
Doel is financieel onafhankelijk worden dat ik niet meer hoef te werken en het alleen nog hoef te doen uit vrije wil ipv te overleven.

Wat vind je daarvan, dat moet ook niet meer mogen?

Die vraag heb ik denk ik al duidelijk beantwoord.
Dat er vrijheden moeten worden ingeleverd bij een volledig communistisch regime lijkt me evident. Of ik daar voorstander van ben is iets anders.

Laatst bewerkt:
Die vraag heb ik denk ik al duidelijk beantwoord.
Dat er vrijheden moeten worden ingeleverd bij een volledig communistisch regime lijkt me evident. Of ik daar voorstander van ben is iets anders.

Dus ik mag niet leven zoals ik wil leven omdat er mensen zijn die niet voor zichzelf willen/kunnen zorgen?
Daarom moet ik ook maar tot me 65-67e werken.
Best egoistisch dat communisme als je het zo bekijkt he.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven