- Waardering
- 3.522
Nee inderdaad want deze crisis is in 2008 ontstaan doordat Spanje en Griekenland een sociale regering hadden met als gevolg dat menig bank omviel. Je moet de zaken niet om gaan draaien. 
De problemen met de Zuid-Europese landen is niet alleen aan hen toe te wijden. Er zijn genoeg landen in de EU die er flink hun boterham mee hebben verdiend. De enige reden dat men deze landen niet laat vallen is puur uit eigen belang. Nee de vrije markt en het kapitalisme viert momenteel hoogtij.

De problemen met de Zuid-Europese landen is niet alleen aan hen toe te wijden. Er zijn genoeg landen in de EU die er flink hun boterham mee hebben verdiend. De enige reden dat men deze landen niet laat vallen is puur uit eigen belang. Nee de vrije markt en het kapitalisme viert momenteel hoogtij.

.
Ik ben niet de "kapitein die met zijn schip ten onder gaat". Ik ben een tourist, en als deze boot tegen een ijsberg botst ga ik niet het risico wagen om te verdrinken, maar spring ik op een reddingsboot voor de rest met alle boten weg is.

Zimbabwaanse toestanden dan, sta je dan met je 10.000 of 100.000 euro terwijl de kleinste muntwaarde een munt is van 100 miljard