XXL Nutrition

eindejaarsknaller

glennovitsj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Hey iedereen ik begin aan een mooie eindejaarsknaller
Hierbij ga ik plasmajet nemen in combinatie met perfect amino acid en creatine ethyl ester en whey gain shakes

goed idee of niet ?

Try it

in mij ogen zijn eind jaar knallers DECA T3 ect ;) in een lekker hoge constante dosis, of je het over leeft is een ander verhaal. Dont take my word for it.

• Topic Starter Topic Starter
in mij ogen zijn eind jaar knallers DECA T3 ect ;) in een lekker hoge constante dosis, of je het over leeft is een ander verhaal. Dont take my word for it.

Ja ok das mischien wel waar, maar kzen nog Jong en hou het voorlopig nog op
safe,

kpost wel wa ik gain binnekort

peace

Eerste keer genomen vandaag de 2 de maal ( moet telkens een dag tussen)
voelde meer kracht en kon langer gaan.

dag erna wel ****ed up stijf in t**ten en armen --> opmerkingen, krijg het ongelooflijk warm ervan heel de dag door gloeiend heet

Denk dat die laatste bij werking een Placebo effect is ;)
ik heb het product zelfs 2x 5 dagen achter elkaar gebruikt zonder dat ik daar bij werkingen van kreeg

Hey iedereen ik begin aan een mooie eindejaarsknaller
Hierbij ga ik plasmajet nemen in combinatie met perfect amino acid en creatine ethyl ester en whey gain shakes

goed idee of niet ?

Lekker stackje imo, succes! Wel goed eten en knallen nu!!!!

Plasmajet is overrated IMO, zou die gewoon weglaten, en de rest wel nemen, scheelt ook weer aardig wat centen.

Denk dat die laatste bij werking een Placebo effect is ;)
ik heb het product zelfs 2x 5 dagen achter elkaar gebruikt zonder dat ik daar bij werkingen van kreeg[/QUO

Denk niet dat het placebo effect is, nog nooit zo warm en rood gestaan vandaag ook weer en zelfs lichte hoofdpijn. Voor de rest gaat alles bueno

klopt,
Maar je kan het 2 dagen achter elkaar nemen zonder problemen
verschild van persoon tot persoon.

Terug
Naar boven