MuscleMeat

eindigen met korte ester

SexB

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben nu in men negende week sust/deca/winny
week 1-9 500 deca
week 1-10 600 sust
week 9 - 12 50mg winny e/d inject

De dosering is een beetje gaar omdat het superdeca/sust was. Iemand moest deze toch testen ;). (in vergelijking met gewone deca sust kan ik concluderen dat dit toch niet helemaal ok is door verschillende bijwerkingen die ik anders niet heb, maar dit ter zijde). Bij overmaat van ramp heb ik men potje sust laten vallen en moet ik op de valreep nog nieuwe halen. Ik dacht om nu nog test prop te zetten tot vlak voor men pct. Het gaat er niet over of dit nog echt zoden aan de dijk gaat zetten want dat zal wel niet, maar ik MOET zowieso nog test hebben en het lijkt me slimmer van gewoon nog 3 weekjes prop te zetten. Jullie mening, i'm all ears

eens! hou wel rekening met je halfwaarde tijd van je Deca ester!

ps: wat voor sides heb je van de "super" producten die je doorgaans niet hebt? ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
eens! hou wel rekening met je halfwaarde tijd van je Deca ester!

ps: wat voor sides heb je van de "super" producten die je doorgaans niet hebt? ben benieuwd!

Mja langste ester in supedeca is tada ...deca. Dus 10-12 daagjes maar niet aan max omdat het maar 200mg is die deca ester in 500mg s/d. Mja en bijwerkingen, waar begin ik :

1. Pijnlijke injecties, nooit echt last van gehad, nu tot in week 6 echte een hevig stijf gevoel 3-5 dagen.
2.Extreme vochtretentie, je kan het vergelijken met retentie die je krijgt van hoge dosering hgh + hoge deca + gevoeligheid. Helemaal niet prettig dus.
3. elke 3de dag na injectie krijg ik een aanval wat iets, moe, duizelig, bloeddruk. Wat erg raar is dat het elke donderdag is en voor de rest gaat het wel.
4.Bij men laatste bloedtest was men bloed echt abnormaal dik, ik heb al meerdere keren deca gedaan, normaal is er wel wat verhoging van rode bloedcellen maar volgens men dokter ging dit er wel over. Het ziet bijna zwart.
5.Niet zo'n feelgood gevoel, in men andere kuren voelde ik me echt de man en nu voelde ik me echt niet lekker in men vel, wss omdat men bloedwaardes constant schommelen en er een ooverschot aan oestroegeen was.(ik ben geen voorstander van anti-oestr, volgens men arts maakt het je heel wat gevoeliger voor gyno en ben zal in je volgende kuren er sneller last van krijgen als je er niets tegen neemt)
6......

dus test prop 10-12 is prima ?

pfff nare shit dus..mag het een wijze les zijn voor andere!!

yup de prop tot aan wk 12 zal zeker volstaan!

ben nu zelf ook bezig met bijna hetzelfde kuur alleen zijn mijn producten geen super sooi. en ga zelf ook eindigen met prop om het tog wat meer defenitie t geven aan het eind.

Mja langste ester in supedeca is tada ...deca. Dus 10-12 daagjes maar niet aan max omdat het maar 200mg is die deca ester in 500mg s/d. Mja en bijwerkingen, waar begin ik :

1. Pijnlijke injecties, nooit echt last van gehad, nu tot in week 6 echte een hevig stijf gevoel 3-5 dagen.
2.Extreme vochtretentie, je kan het vergelijken met retentie die je krijgt van hoge dosering hgh + hoge deca + gevoeligheid. Helemaal niet prettig dus.
3. elke 3de dag na injectie krijg ik een aanval wat iets, moe, duizelig, bloeddruk. Wat erg raar is dat het elke donderdag is en voor de rest gaat het wel.
4.Bij men laatste bloedtest was men bloed echt abnormaal dik, ik heb al meerdere keren deca gedaan, normaal is er wel wat verhoging van rode bloedcellen maar volgens men dokter ging dit er wel over. Het ziet bijna zwart.
5.Niet zo'n feelgood gevoel, in men andere kuren voelde ik me echt de man en nu voelde ik me echt niet lekker in men vel, wss omdat men bloedwaardes constant schommelen en er een ooverschot aan oestroegeen was.(ik ben geen voorstander van anti-oestr, volgens men arts maakt het je heel wat gevoeliger voor gyno en ben zal in je volgende kuren er sneller last van krijgen als je er niets tegen neemt)
6......

dus test prop 10-12 is prima ?

Ik denk niet dat de kwaliteit van het product de oorzaak is van die sides die beschrijft. Ik denk dat de dosering wellicht te hoog is voor je. Iig, denk ook ff aan je lichaam. Jij bent de enige die jezelf kan beschermen. Geniet van je plezier maar doe het wel met mate. ;)

Ik denk niet dat de kwaliteit van het product de oorzaak is van die sides die beschrijft. Ik denk dat de dosering wellicht te hoog is voor je. Iig, denk ook ff aan je lichaam. Jij bent de enige die jezelf kan beschermen. Geniet van je plezier maar doe het wel met mate. ;)

ik weet niet precies welke esters in de "super" deca zitten, maar als deze net niet goed afgestemd zijn op elkaar..kan dit wel eens voor instabiele bloedwaardes zorgen..anderzijds kunnen te hoge doseringen ook vervelend ervaren worden!

Komop drycure dat weet je toch wel,
test prop is in verhouding met test enth een korte esther, waardoor je eerder kunt beginnen met je nakuur.

Als je 10weken kuurt met sust kan je niet ineens eerder nakuren de halfwaarden van de sust blijven hetzelfde alleen heb je hogere testoteron waardes als je prop nog een paar weken blijft zetten. Dit verandert dus helemaal niks aan hoe snel je kan nakuren.

Al had die nou alleen een kuurtje gedaan met prop had ik je gelijk gegeven, maar hij kan nu niet ineens sneller gaan nakuren. Hij zal alleen beter eindigen.

• Topic Starter Topic Starter

Mja ik denk dat die deca te heftig was, maar toch zullen vooral de esters het probleem zijn, bij 400mg deca merk ik echt niks van het product.

Nou komop met die argumentatie hitman. :D

Terug
Naar boven