MuscleMeat

Eiwitshake vantevoren maken

MennoNMGN

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
Lengte
1m83
Massa
82kg
Maakt het wat uit als ik mijn shake bijvoorbeeld 's avonds klaarmaak en hem dan in de koelkast zet om hem 's morgens bij het ontbijt op te drinken.. gaat er dan niks verloren ofzo?

Qua voedingsstoffen verlies je denk ik niks, alleen vraag ik me af waarom je
dit uberhaupt wilt :D Een shakebeker gebruiken, omspoelen, en je bent klaar.

Een nacht een shake weg zetten, zal de dikte/smaak iig niet bevorderen.

Ik denk niet dat er eiwitten verloren gaan, maar heb hier geen bronnen voor e.d.

Dan nogmaals de vraag... waarom zou je dit willen?

Maakt het wat uit als ik mijn shake bijvoorbeeld 's avonds klaarmaak en hem dan in de koelkast zet om hem 's morgens bij het ontbijt op te drinken.. gaat er dan niks verloren ofzo?

Kan je gewoon doen. Let er wel op dat je je shake zodanig maakt dat je devolgende ochten niet een dikke ondrinkbare brei heb want dan ben je alsnog tijd kwijt met alles weer drinkbaar te maken.

Eiegen ervaring is dat een klein beetje siroop voorkomt dat een melk/caseineshake echt dik wordt

BTW vragen over supplementen horen in het supplementen deel thuis (verplaatst)

• Topic Starter Topic Starter
^bedankt

's ochtends heb ik echt geen zin om shakes te maken en eieren te koken en weet ik veel wat. het liefts schuif ik het eten rechtstreeks vanuit de koelkast in mn mond, maar wist niet zeker of dat wel kon met shakes..

Bij mij staat op de het etiket van de proteïne dat je de shake binnen 20 minuten moeten nuttigen als je het gemaakt hebt. Hmmz..

Terug
Naar boven