Big S.
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
ik sport op een school waar ze geen kant en klare shakes verkopen. Wanneer ik heb getraind is het te ver om even naar huis te gaan tussendoor om even een shake te nemen. Direct na mijn training doe ik cardio.
Hier mensen die een oplossing hebben je shake toch tussendoor te kunnen nemen? Als ik m van te voren maak en een uur in m n kluisje laat staan is het vrij goor (het is erg warm in de kleedruimte bij ons) en mn shakeapparaat meenemen vind ik ook zo wat.......
btw.:
wat vinden jullie van onderstaand schema (gemiddeld),wat kan beter?
smorgens 08:00: 3eieren+45gr brinta+400 ml melk+3geperste sinaasappelen+1 snee boord
smorgens 10:30: 45gr Brinta+350 ml melk+2 boterhammen met meestal rosbief+1 banaan
smiddags 13:00: 1 whey eiwit shake+4 sneetjes brood
smiddags 15:30: 400gr kwark+1banaan
savonds 18:15: avondeten+of kwark óf 45 gr. brinta+350 ml melk
trainen(+2x pw cardio)
na het trainen altijd een whey eiwit shake maar dit is (door sauna ed.) pas minimaal een uur na de training. Moet dit eerder en is 60g? Dextrose door de wheymix aan te raden?
Tevens neem ik voor het slapengaan 3x ZMA capsule en zo nu en dan voor het trainen Osmolyte. Ook van tijd tot tijd MegaGrow
Hier mensen die een oplossing hebben je shake toch tussendoor te kunnen nemen? Als ik m van te voren maak en een uur in m n kluisje laat staan is het vrij goor (het is erg warm in de kleedruimte bij ons) en mn shakeapparaat meenemen vind ik ook zo wat.......
btw.:
wat vinden jullie van onderstaand schema (gemiddeld),wat kan beter?
smorgens 08:00: 3eieren+45gr brinta+400 ml melk+3geperste sinaasappelen+1 snee boord
smorgens 10:30: 45gr Brinta+350 ml melk+2 boterhammen met meestal rosbief+1 banaan
smiddags 13:00: 1 whey eiwit shake+4 sneetjes brood
smiddags 15:30: 400gr kwark+1banaan
savonds 18:15: avondeten+of kwark óf 45 gr. brinta+350 ml melk
trainen(+2x pw cardio)
na het trainen altijd een whey eiwit shake maar dit is (door sauna ed.) pas minimaal een uur na de training. Moet dit eerder en is 60g? Dextrose door de wheymix aan te raden?
Tevens neem ik voor het slapengaan 3x ZMA capsule en zo nu en dan voor het trainen Osmolyte. Ook van tijd tot tijd MegaGrow