MuscleMeat

Eiwitshakes (Whey) klaarmaken

MKII

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
75kg
Ik heb een pot (roodkleurig) Whey Protein gekocht en vroeg me af hoe je dit het beste kunt gebruiken/klaarmaken? Volgens de omschrijving achterop lijkt het erop dat je een halfvol (125ml) glas water moet nemen en daar een eetlepel Whey poeder in gooien en dit door elkaar heen roeren. Is dit echt de juiste manier hoe het moet? Ik lees en hoor wel eens dat als je zo'n shake opdrinkt, je gelijk zoiets moet merken/voelen dat je zoiets opgedronken hebt. Ik voel of merk er echter niet veel van...? Graag wat meer duidelijkheid hierover.

s'morgens 30 gram max 40 gr whey in ongeveer 350 ml melk ( melk voor trage afgifte van de eiwitten)
en na de training 30 gr max 40 gr whey in water (water vroor snel op te nemen in het lichaam)

in shakebeker want anders heb je brokjes

Laatst bewerkt:
Melk/water in de shakebeker, whey erin, schudden en drinken...

Ik lees en hoor wel eens dat als je zo'n shake opdrinkt, je gelijk zoiets moet merken/voelen dat je zoiets opgedronken hebt. Ik voel of merk er echter niet veel van...? Graag wat meer duidelijkheid hierover.

Wat dacht je te voelen dan? Het is gewoon vloeibaar vreten, niets anders. Je moet niet zoveel advertenties lezen :)

Melk/water in de shakebeker, whey erin, schudden en drinken...

Zo simpel is het. Je merkt er niets van behalve dat je maag vol zit. Het is gewoon een alternatieve aanvulling voor het eiwit dat je uit je voeding haalt. Voor pre-workouts (supplementen die je energie en focus gedurende de training verhogen), moet je even rondneuzen in het suplementen forum. Die merk je wel kort na het wegdrinken.

1. Shakebeker met water of melk en je wheypoeder. Schudden en zuipen.
2. Mik het hele zooitje in de blender en zuipen.

Terug
Naar boven