XXL Nutrition

EK 2016

Peiling Peiling Welk land wint Euro 2016?

• Roemenië

Stemmen: 0 0,0%
  • Albanië

• Zwitserland

• Engeland

• Rusland

• Wales

• Slowakije

• Oekraïne

• Noord-Ierland

• Tsjechië

• Turkije

• Italië

• Zweden

• Portugal

• Oostenrijk

• Hongarije

• Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .
Ja België was niet best gisteren, maar het is geen ramp om van Italië te verliezen.
Gewoon de komende twee potjes winnen en je bent door :)

waar wij kaaskoppen te veel eigendunk en bravoure hebben

hebben de Belgen dit veel te weinig,

met zulke klasse spelers hadden ze veel dominanter moeten spelen

van Gaal zou de ideale bondcoach voor Belgie zijn

En Felliani een grotere rol geven :p

Ik zit net VI te kijken, ze hebben in principe alles voorspelt.

• Topic Starter Topic Starter
[media niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Gianluigi Buffon (38) still going strong!

wPZA6rZ.jpg

In beeld: de oudste spelers die actief waren op een groot landentoernooi

Mijn Held

1053530356835.jpg

Ja, 2016 is precies het jaar van de Belgische "affronten" :(
Was me dat weer een afstraffing gisteren. Ik zat zowaar te blozen voor de tv. Waarom Wilmots er steeds weer Lukaku wil inbrengen is mij een raadsel.
Ook, als je met zulke ploeg steeds weer op je donder krijgt, dan is het hoog tijd om je arrogantie opzij te zetten en misschien best eens te luisteren naar andere mensen. Volgens mij, na het EK: Exit Wilmots. (hoop ik). Ik ga zeker als Belg zijnde, dit jaar niet op vakantie naar Italië :o

Nep Zlatan die Arnautovic

Ben wel voor Ijsland.

Had verwacht dat Portugal toch wel wat beter voor de dag zou komen. Vond IJsland prima, vooral verdedigend sterk en natuurlijk fysiek erg fit!

Ja, 2016 is precies het jaar van de Belgische "affronten" :(
Was me dat weer een afstraffing gisteren. Ik zat zowaar te blozen voor de tv. Waarom Wilmots er steeds weer Lukaku wil inbrengen is mij een raadsel.
Ook, als je met zulke ploeg steeds weer op je donder krijgt, dan is het hoog tijd om je arrogantie opzij te zetten en misschien best eens te luisteren naar andere mensen. Volgens mij, na het EK: Exit Wilmots. (hoop ik). Ik ga zeker als Belg zijnde, dit jaar niet op vakantie naar Italië :o

Hoeveel ballen heeft Lukaku gehad?

Als diepe spits ben je afhankelijk van de aanvoer. Die was er amper.

Hoeveel ballen heeft Lukaku gehad?

Als diepe spits ben je afhankelijk van de aanvoer. Die was er amper.
Wanneer heeft Lukaku ook maar enige poging gedaan,om zelf een bal te gaan halen? Dan moet je toch eens kijken als ze Origi op het veld brengen.
Die gaat tenminste zelf eens achter een bal aan. Lukaku heeft een bal of zes gehad, (denk ik), waarvan hij er drie van kwijt speelde en 1 naast het doel trapte.
Welke dreiging gaat er van hem uit? Volgens mij, is hij één van de mannen, naast de Bruyne (nu zaterdag), die volledig toeklapt op een groot toernooi.

Lukaku heeft ruimte nodig. Op de kleine ruimte is hij niet technisch genoeg onderlegd en zijn balaanname is verschrikkelijk. Hij laat de bal dikwijls van zijn voet afspringen en zo is hij de bal weer kwijt.
Zijn kwaliteiten liggen op de counter of puur op afwerken. Tegen Ierland gaat het terug tegen een verdedigend elftal zijn, hopelijk kiest Wilmots voor Origi of Batshuayi deze keer. Die zijn toch nuttiger tegen zulke ploegen

Nou nou, wat een titelkandidaten zijn die Fransosen toch.

Laatste minuut goal tegen Albanië. Als ze zo spelen in de knock out liggen ze er zo uit.

België ontloopt Duitsland als ze tweede in de poule worden.

Wat een bedroevend niveau is dit EK zeg. Was eigenlijk van plan alle wedstrijden te gaan kijken, maar ben al snel van dit voornemen afgestapt.

Terug
Naar boven