- Waardering
- 7.449
Eigenlijk is hij een genie.
wanne mehool"Vier jaar lang heb ik lof gekregen, en nu ben ik na één wedstrijd plots een slechte coach?"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk is hij een genie.
wanne mehool"Vier jaar lang heb ik lof gekregen, en nu ben ik na één wedstrijd plots een slechte coach?"

Dat de Italiaanse bondscoach me tactisch overbluft heeft? Onze tactiek werkte perfect

Lombaerts was de laatste met de UEFA Cup (2008) denk ik.
edit: Zie net dat Van Buyten de CL en het WK (voor clubs) op zijn palmares heeft staan. (beiden 2013)
Doelde eigenlijk op de EK-selectie. Het zijn allemaal hot shots maar op het hoogste podium zijn ze nog niet geweest itt Wilmots. Hopelijk zijn het geen chokers. KDB was ook bagger in semi CL.
Edit Vermaelen heeft wel CL winst op zijn conto maar zie hem niet op het wedstrijdformulier staan.

Over bedroevend niveau gesproken trouwens: die Bert Maalderink haalt ook een bedroevend niveau met zijn vragen iedere keer aan die Belgen.Wat een bedroevend niveau is dit EK zeg. Was eigenlijk van plan alle wedstrijden te gaan kijken, maar ben al snel van dit voornemen afgestapt.

Edit Vermaelen heeft wel CL winst op zijn conto maar zie hem niet op het wedstrijdformulier staan.
Dan worden jullie geen Europees Kampioen.
Heeft Vermaelen zijn medaille niet terug moeten inleveren omdat hij geen minuut gespeeld heeft? Was aan het revalideren toch?
Als je niet van Ierland kan winnen met jullie elftal is er toch iets mis.