MuscleMeat

EK 2016

Peiling Peiling Welk land wint Euro 2016?

• Roemenië

Stemmen: 0 0,0%
  • Albanië

• Zwitserland

• Engeland

• Rusland

• Wales

• Slowakije

• Oekraïne

• Noord-Ierland

• Tsjechië

• Turkije

• Italië

• Zweden

• Portugal

• Oostenrijk

• Hongarije

• Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .
Je moet eerst een tactiek hebben...

Wat wil Wilmots hier eigenlijk? De Bruyne is ook wel rotslecht vandaag, dan blijft er niet veel over.

Stop! Verpest mijn superieure topic niet. :mad:

Don't care. Too mad.

Wtf is dit? Wat is de gedachte achter dit spel? Is Conte zo goed, of is Wilmots gewoon zo slecht? Je bent 4 jaar bondscoach en dit is je topmoment, wat doe je dan? Just f**k around a bit, see what happens?

Durft Wilmots geen goede voetballers in de as op te stellen? Hij moet Origi en Carrasco spelen ipv Lukaku en Fellaini

mijn god, zo pijnlijk om te zien...
Zo een eerste helft maar gewoon zonder wissels starten.

Ben wel benieuwd naar het Chelsea onder Conte volgend jaar.

Hoe lukaku geen antwoord kon geven op die pass van de Bruyne was wel heel schrijnend.

Oh oh oh, wat een kans.

Leukste wedstrijd tot nu toe

Sta je dan met je duurste elftal :o

• Topic Starter Topic Starter
Exit Hype 2.0

Wilmots buiten graag. Waarom speelt België niet aanvallend vanaf het begin? Een beetje afwachten wat Italië ging doen was zijn plan. Tactisch een dikke nul

Wel dan, het enige goede is het slechte. Zelfs met De Bruyne die ik nog nooit zo slecht heb zie spelen, Hazard die niks bijbrengt, Lukaku die uit zn neus stond te vreten en een verliezend middenveld doe je mee tot in de laatste minuten voor de punten.

De vorige keer was dat tegen Argentinie, hopen dat het De Bruyne zijn laatste off-day was, want dat was volgens mij Wilmots zn plan: een blok zetten in het midden en De Bruyne voor creativiteit laten zorgen.

Beiden fail.

Beter geen EK dan een EK vol frustratie.

Wel dan, het enige goede is het slechte. Zelfs met De Bruyne die ik nog nooit zo slecht heb zie spelen, Hazard die niks bijbrengt, Lukaku die uit zn neus stond te vreten en een verliezend middenveld doe je mee tot in de laatste minuten voor de punten.

De vorige keer was dat tegen Argentinie, hopen dat het De Bruyne zijn laatste off-day was, want dat was volgens mij Wilmots zn plan: een blok zetten in het midden en De Bruyne voor creativiteit laten zorgen.

Beiden fail.

Het is maar een gedachte: kan jullie ploeg wel goed omgaan met druk? Op het WK kon België min of meer zorgeloos spelen, nu wordt er eindelijk iets verwacht na 80 jaar en het enige wat ik zie is 'voorzichtig spel'.

waar wij kaaskoppen te veel eigendunk en bravoure hebben

hebben de Belgen dit veel te weinig,

met zulke klasse spelers hadden ze veel dominanter moeten spelen

van Gaal zou de ideale bondcoach voor Belgie zijn

Zouden Preud'homme of Ferrera al iets te doen hebben komende weken?

Het is maar een gedachte: kan jullie ploeg wel goed omgaan met druk? Op het WK kon België min of meer zorgeloos spelen, nu wordt er eindelijk iets verwacht na 80 jaar en het enige wat ik zie is 'voorzichtig spel'.

Ik denk niet dat dat het probleem is want het was gewoon hetzelfde zaadvoetbal als in de voorronde. Alleen speelde je nu tegen een beter team en een Conte die een masterclass voetbaltactiek gaf tegen iemand die echt ongeschikt is voor dit niveau..

Terug
Naar boven